Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hoi Hoi, Iemand een idee wat een realischtische verkoopwaarde is voor een HTC Touch NL smartphone (zwarte uitvoering)? Toestel is nog ruim onder garantie... (19mnd)
Welke is het juist, de HTC Touch, de Touch Dual of de Touch Cruise?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Dit toestel kost nu rond de 370€ ongeveer, het is wel een item dat moeilijk verkoopt, mensen kopen zo iets liever nieuw, ik zou proberen voor een prijs tussen de 200 en de 250€ . . . ik weet het, aardig wat verlies maar ik vrees dat je er anders moeilijk van af geraakt.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Dit toestel kost nu rond de 370€ ongeveer, het is wel een item dat moeilijk verkoopt, mensen kopen zo iets liever nieuw, ik zou proberen voor een prijs tussen de 200 en de 250€ . . . ik weet het, aardig wat verlies maar ik vrees dat je er anders moeilijk van af geraakt.
Prijs hangt er bovendien ook vanaf of het nog de "oude" versie met 64/128Mb RAM/ROM is of de nieuwe met 128/256Mb...
Prijs hangt er bovendien ook vanaf of het nog de "oude" versie met 64/128Mb RAM/ROM is of de nieuwe met 128/256Mb...
Hier was ik niet van op de hoogte, ik heb zelf de HTC Touch Cruise maar ook nog een HTC P3300 ( met Tomtom + flitslokaties geinstalleerd ), die ik ook van plan ben te verkopen, te koop aanbieden is geen probleem, verkocht krijgen daarentegen . . .
Hier was ik niet van op de hoogte, ik heb zelf de HTC Touch Cruise maar ook nog een HTC P3300 ( met Tomtom + flitslokaties geinstalleerd ), die ik ook van plan ben te verkopen, te koop aanbieden is geen probleem, verkocht krijgen daarentegen . . .
Idd, HTC levert de gewone Touch sedert +/- dec 2007 met dubbel geheugen uit (er waren destijds wat klachten over de performantie van de 1e generatie icm met de toch redelijke trage CPU van 201Mhz)
Maar je hebt gelijk, de herverkoopwaarde van die dingen is niet echt schitterend te noemen
En na 6 mei zou de waarde nog verder kunnen zaken. Dan heeft HTC een grootse persconferentie georganiseerd waar er vermoedelijk weer een pak nieuwe speeltjes zullen aangekondigd worden.
En na 6 mei zou de waarde nog verder kunnen zaken. Dan heeft HTC een grootse persconferentie georganiseerd waar er vermoedelijk weer een pak nieuwe speeltjes zullen aangekondigd worden.
p.
En zo blijven we maar kopen he
Ikzelf heb de HTC P3300 al 2 jaar. Hij was in herstelling en ondertussen een 2e bijgekocht.
Ervoor had ik een aantal gelijkaardige modellen getest zoals de Qtek2020i (520mhz)en de ETEN G500 (400mhz).
bij XDA Developpers heel wat roms getest. De processorsnelheid 200MHZ Omap vind ik voldoende.
Niet vergeten, hoe hoger de snelheid hoe sneller de batterij verbruikt.
Is een tooltje 'batterystatus' ingebouwd die hem tot 247mhz kan opkrikken, maar niet echt nodig.
Veel mensen kijken onterecht naar de processorsnelheid, maar draaien nooit geen "zware" toepassingen op een pocketpc.
Ik vind dat hij zeker snel genoeg is voor GSM, GPS, WIFI. Meer moet dat niet zijn.
De P3300 is lekker compact (gsm broekzakformaat) en een all-in one.
Die 3G heb ik niet echt nodig, gebruik zelfs gprs zelden, altijd gratis wifi.
Denk dat ik de P3300 Artemis toch wel lang zal houden.
Bovendien komen er maandelijks nieuwe roms met technische nieuwe snufjes op xda developpers (onlangs Windows Mobile 6.1 uit), is een pda-phone die eingelijk nooit stilstaat. Zie geen meerwaarde in die HTC Cruise en andere nieuwigheden.
Wat zouden ze nog meer kunnen uitvinden buiten GSM+GPS+WIFI+CAMERA ?
Denk dat ze een beetje aan hun maximum zitten qua features...
Een heel groot verschil tussen de P3300 en de HTC Touch Cruise is de werking van de GPS chip die er in zit, die van de HTC TC vindt de sattelieten meestal binnen de 10 sec, zelfs dikwijls binnen in huis, bij de P3300 daarentegen duurt het soms minuten, zelfs in openlucht.
Voor de P3300 kan je van de officiele HTC site inderdaad een rom update doen zodat je met dat toestel ook WIndows mobile 6.1 kunt draaien.
Comment