Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HELP!! inbox leeg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• HELP!! inbox leeg

Vanmorgen doe ik mijn laptop aan en wil mijn mails bekijken is mijn hele inbox van Outlook express leeg (al mij persoonlijke mails en die van ons werk) sent items is nog ok en bij de deleted items zijn ze ook niet terug te vinden
    Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en of ik mijn mails nog ergens kan terugvinden
    Heb mijn laptop gisteren gewoon afgesloten en vanmorgen aangedaan zoals elke andere dag. Verder is er niets vreemds aan mijn laptop
    Last edited by Aned; 28 april 2008, 12:08.

Re: HELP!! inbox leeg

kan iemand anders bij je laptop!!!!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Stond je mail geconfigureerd als imap of pop3?
      Als het pop3 was zit je met een probleem, want dan zijn ze weg. OF je hebt ze versleept naar een andere map!
      Als het imap was dan zijn ze om de 1 of andere reden van de server (ofwel iemand (die je paswoord heeft )je mailbox geconfigureerd als pop3 ), ofwel je mailbox corrupt. => Bellen naar de servicedesk en vragen naar een restore , waarbij je vermeld op welk tijdstip ze er nog wel allemaal waren. Als je sent items er nog zijn lijkt dit onwaarschijnlijk tenzij je je sent items lokaal bewaart en niet op de server.

ps : Weg zullen ze niet zijn, maar waar zijn ze wel dat is hier de vraag!

ik zou al is beginnen met een zoekactie naar inbox.dbx op de pc.

grtz

Jotto
      Last edited by Jotto; 28 april 2008, 14:54.
      Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

Comment

Heb identiek zelfde gehad....ben ze blijvend kwijt!!! Had pop3. Niks aan te doen, recovery of niks...
        Wacht niet op het gunstige ogenblik...maak het!!

Finally...my own Nikon D50, 18-55 en Sigma 70-300.

Comment

Heb je een backup?
          Dat doe ik elke week
          Kan je automatiseren met een progje van Microsoft bij Outlook 2003 bijv.

Bij Outlook Express kan je dat zelf doen.

Vijgen na Pasen, ik weet het.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

pop3...

geen backup...doe nu een search...

Wil dit nu zeggen dat iemand anders ze heeft of zijn ze gewoon 'weg'
            en kan die 'iemand ' mijn hele pc kan doorkijken of zijn het enkel de mails die hij heeft?

en kan die 'iemand' nu ook mails met mijn email adres versturen? Moet ik de personen in mijn adresboek waarschuwen?

Bedankt!
            Last edited by Aned; 28 april 2008, 16:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aned Bekijk bericht
              pop3...

Wil dit nu zeggen dat iemand anders ze heeft of zijn ze gewoon 'weg'
              en kan die 'iemand ' mijn hele pc kan doorkijken of zijn het enkel de mails die hij heeft?

en kan die 'iemand' nu ook mails met mijn email adres versturen? Moet ik de personen in mijn adresboek waarschuwen?

Bedankt!
              Wel ik heb dit ook al meegemaakt.
              Al een tijdje geleden en het moet ergens hier in het forum staan.

Reden: onbekend
              Voor mij toch.
              Dus bleef niks over dan de backup terugzetten.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

bij pop3 worden de mails van de server afgehaald, en lokaal opgeslagen. Bij imap blijven deze op de server staan, en ga je die met uw client gewoon op de server bekijken.

Je bent dus gewoon ergens je lokale files kwijt (niemand heeft die), of die zijn corrupt, maar 't is te lang geleden dat ik met outlook gewerkt heb, maar er zal wel iemand zijn, die weet hoe die files exact noemen, dat je ze even kan gaan zoeken en kijken of ze corrupt zijn, 'k dacht dat daar tools voor bestonden ook. Eens op de microsoft site zoeken
                To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Heb je een backup?
                  Dat doe ik elke week
                  Kan je automatiseren met een progje van Microsoft bij Outlook 2003 bijv.

Bij Outlook Express kan je dat zelf doen.

Vijgen na Pasen, ik weet het.
                  pst backup heet het geloof ik
                  Flickr

Comment

Al eens geprobeerd met scanPST.exe? Dat progje is bedoeld om een corrupte PST (personal folders) te herstellen. Het staat ergens op je PC.
                    Fullator
                    Fotostudio Candela Zone
                    website: http://www.chronax.be
                    website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nicodejong Bekijk bericht
                      Reservekopie.

Na installatie vind je dit terug in "Bestand" als menu-onderdeel.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                        Al eens geprobeerd met scanPST.exe? Dat progje is bedoeld om een corrupte PST (personal folders) te herstellen. Het staat ergens op je PC.
                        Als die pst leeg is in Outlook, dan is het meestal al te laat. Enkel als je een error op de pst krijgt kan dit nog helpen.
                        Heb het onlangs ook nog bij iemand gehad ... pst corrupt, automatisch bij herstart opnieuw gecreëerd en dan is de oude pst overschreven met een blanco.
                        Het enige dat dan nog helpt is een eventuele backup.

En vergeet niet, de TS heeft het over Outlook Express.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nicodejong Bekijk bericht
                          Da's in Outlook, niet in outlook express, daar noemt dat bestand inderdaad inbox.dbx

Trouwens, in Outlook is die file "outlook.pst"
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

gebruik "Eudora" (oid) ipv die Outlook (express) miskleum ! Nog nooit 1 enkele email kwijtgespeeld in hmmm ... 25 jaar (of zoiets) ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                              gebruik "Eudora" (oid) ipv die Outlook (express) miskleum ! Nog nooit 1 enkele email kwijtgespeeld in hmmm ... 25 jaar (of zoiets) ...
                              Gebruik al jaren Outlook (97, 98, 2000, 2002, 2K3, 2K7) met POP, IMAP en MS Exchange (al dan niet Cached of RPC over HTTP).

Ook nog nooit mails verloren. 'k Vind Outlook nu niet bepaald een miskleum. Met Outlook Express geen ervaring.

Onlangs eens Windows Mail geconfigureerd en dat vond ik er wel behoorlijk netjes uitzien.
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                              X