Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De fotograaf heeft het weer gedaan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De fotograaf heeft het weer gedaan

Hey juppekes

Ik zit hier nu wel met een brede glimlach

Zo erg is het nu ook weer niet

En ik heb zeker nog nooit iemand of een woning gefotografeerd zonder vragen

Maar ik kan misschien bij onze nieuwe buren volgende week in elke brievenbus een briefje steken met een woordje uitleg wat ik eigenlijk elke dag mee bezig ben

Wie weet krijgen we er op BD wat nieuwe leden bij op deze manier
    Bootjes

Comment

That's the spirit!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
        Je mag in belgie onschuldig zijn, als er tegenwoordig iemand klacht tegen je neerlegt, dat je een vieze oude vent met een fototoestel bent, ben je de pineut , je mag nog 1000* het tegendeel kunnen bewijzen. Je ziet, het gebeurt nu al, zonder dat er klacht is neergelegd. Myra zit nu al met een "probleem", dat er achterklap is op zijn werk. Ik woon ook in een relatief klein dorp, het gerecht is 1 ding, roddels zijn nog compleet iets anders, en dan 1 keer de politie voor je deur staan hebben, als de roddelmolen al op gang is . Ga nog maar eens op uw gemak om een brood of bij de beenhouwer
        Vlug Mriya post een zelfportretje en red jezelf
        Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
          Maar ik kan misschien bij onze nieuwe buren volgende week in elke brievenbus een briefje steken met een woordje uitleg wat ik eigenlijk elke dag mee bezig ben
          Ik hoop dat je dat sarcastisch bedoeld want mezelf verantwoorden bij de buren over wat ik doe of niet doe is wel het LAATSTE wat in mijn gedachten zou komen. Stel je voor .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Ik hoop dat je dat sarcastisch bedoeld want mezelf verantwoorden bij de buren over wat ik doe of niet doe is wel het LAATSTE wat in mijn gedachten zou komen. Stel je voor .
            Hans, ik dacht dit ook als oplossing.
            Gewoon om alles op te klaren maar idd. waarmee ben je dan bezig.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

(buur)euh meneer,wa zijde aant doen?
              (mriya)mijn madam gelooft nie dat het gras hier groeit,daarom maak ik er elke dag een paar fotokes van!né!
              grts; M

Comment

Maar nodig die nieuwe buren eens uit voor een pintje en een knabbeltje, 't zijn wellicht boeiende mensen, en misschien mag je dan in hun tuin ook beestjes gaan fotograferen....

Comment

Heb een groot voordeel denk ik, mijn buur is ook fotograaf. Die zou misschien nog komen meezoeken
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                    Heb een groot voordeel denk ik, mijn buur is ook fotograaf. Die zou misschien nog komen meezoeken
                    ... als die maar geen Pentax, Nikon, Sony ofzo heeft tenminste.... ;-))
                    (Alhoewel, misschien beter, want anders wil die alle dagen lenzen komen lenen ;-)
                    Imagination is more important than knowledge...
                    http://www.kiekje.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk bericht
                      ... als die maar geen Pentax, Nikon, Sony ofzo heeft tenminste.... ;-))
                      (Alhoewel, misschien beter, want anders wil die alle dagen lenzen komen lenen ;-)
                      Heeft een canon Maar ook een mooi arsenaal lenzen.
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Tja... een adapterke is niet zo duur hé... dan hebt ge het nog vlaggen.

Iets zal er moeten gebeuren toch, want met dat mooie weer dat er nu echt begint te komen, gaat het gras zo snel gaan groeien dat ge 15 keer per dag buiten gaat moeten om alle tussenfases te hebben. En ge gaat het nog eens moeten afrijden ook af en toe. Dat zullen ze wel kennen waarschijnlijk, die nieuwe buren. Als 't geen stadsmussen zijn toch. In dat laatste geval zou ik zeker niet gaan verticuteren...
                        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                        www.musicinframe.be

Comment

Hey juppekes

Hier ben ik nog eens van mijn dagelijkse wandelingen

Wat zullen ze vannacht van me denken als ik met mooi weer zit te gluren naar de vallende sterren
                          Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                            Hey juppekes

Hier ben ik nog eens van mijn dagelijkse wandelingen

Wat zullen ze vannacht van me denken als ik met mooi weer zit te gluren naar de vallende sterren
                            Wacht effe, ik zou nog nog nen bikini aan doen.
                            De botten ook niet vergeten (rubberen laarzen) en een paraplu.
                            En als je dan nog een hoed met pluimen kan vinden dan ben je het helemaal
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Wacht effe, ik zou nog nog nen bikini aan doen.
                              De botten ook niet vergeten (rubberen laarzen) en een paraplu.
                              En als je dan nog een hoed met pluimen kan vinden dan ben je het helemaal
                              Ik zou die pluim wel ergens anders steken...in elk geval niet op die hoed
                              Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                                Ik zou die pluim wel ergens anders steken...in elk geval niet op die hoed
                                Haaa gij...
                                Gij wilt weer met de pluimen gaan lopen
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X