Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De fotograaf heeft het weer gedaan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De fotograaf heeft het weer gedaan

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Haaa gij...
    Gij wilt weer met de pluimen gaan lopen
    Ik wil dat wel proberen, maar naar 't schijnt loopt dat niet zo makkelijk
    Mvg Tim

Comment

Hey juppekes

Wacht effe, ik zou nog nog nen bikini aan doen.
      De botten ook niet vergeten (rubberen laarzen) en een paraplu.
      En als je dan nog een hoed met pluimen kan vinden dan ben je het helemaal
      Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
      Ik zou die pluim wel ergens anders steken...in elk geval niet op die hoed
      Wonen jullie hier in de buurt misschien

Hoe kunnen jullie nu weten dat ik soms zo door mijn tuin loop

Die bikini en die pluimen da gaat nu nog wel, maar als de mensen me zien lopen met een paraplu bij droog weer

En wat die botten betreft, dat zien ze toch niet het gras staat hier soms tot kniehoogte
      Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Hey juppekes
        En wat die botten betreft, dat zien ze toch niet het gras staat hier soms tot kniehoogte
        Voortaan tijgeren door de tuin?
        Dan heb je over een week of wat de geruchten dat er grote beesten in uw tuin lopen aangezien het gras beweegt

Greetz rich
        D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Wat zullen ze vannacht van me denken als ik met mooi weer zit te gluren naar de vallende sterren

Die ziet ze vliegen

Comment

Hey juppekes

Het gras zullen ze niet meer zien bewegen, heb het vanavond afgereden

Hopelijk hebben ze gezien dat ik mijn grasmachine bij had, anders zullen ze zeker denken wat doet die nu heen en weer in zijn tuin
            Bootjes

Comment

Tis nie alleen in uwen eigen hof dat ge idiote commentaren krijgt. Zoals ge weet, of nie weet, maar dan weet ge het nu , ben ik een fervent vliegtugmaniak, in't Vloams, ne spotter.
              Ik sta regelmatig ergens in de omgeving van Brussel naar de metalen vogeltjes te kijken en te fotograferen en soms krijg ik dan zo'n rotopmerking in de aard van : ulle moeste ze allemoal duud schiete, ge komt hier naar de vlietuige kaike en die moaken wried laweit en welle kunne nie mer sloape En gai vind da blaikboar interessant, ge must es hier wune, ge zou wel anders klappe.

Mijn remedie : ik antwoord heel vriendelijk met een goeiemorgen of goeiemiddag en ga er verder niet op in. Gewoonljik druipt men dan af met een paar verwensingen ( het kunnen ook voo doo spreuken zijn ) Enfin, das waarschijnlijk minder erg dan dat ge last hebt met uwe gebuur, maar zoals de slogan van een bekende bank : praten werkt
              Greetzzzzzzzzzzzz......
              Wonnie
              www.spectare.be

Comment

Hey juppekes

Het gras zullen ze niet meer zien bewegen, heb het vanavond afgereden

Hopelijk hebben ze gezien dat ik mijn grasmachine bij had, anders zullen ze zeker denken wat doet die nu heen en weer in zijn tuin
                Ze hebben jou te pakken!!
                Lees HIER maar.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wonnie Bekijk bericht
                  Tis nie alleen in uwen eigen hof dat ge idiote commentaren krijgt. Zoals ge weet, of nie weet, maar dan weet ge het nu , ben ik een fervent vliegtugmaniak, in't Vloams, ne spotter.
                  Ik sta regelmatig ergens in de omgeving van Brussel naar de metalen vogeltjes te kijken en te fotograferen en soms krijg ik dan zo'n rotopmerking in de aard van : ulle moeste ze allemoal duud schiete, ge komt hier naar de vlietuige kaike en die moaken wried laweit en welle kunne nie mer sloape En gai vind da blaikboar interessant, ge must es hier wune, ge zou wel anders klappe.

Mijn remedie : ik antwoord heel vriendelijk met een goeiemorgen of goeiemiddag en ga er verder niet op in. Gewoonljik druipt men dan af met een paar verwensingen ( het kunnen ook voo doo spreuken zijn ) Enfin, das waarschijnlijk minder erg dan dat ge last hebt met uwe gebuur, maar zoals de slogan van een bekende bank : praten werkt
                  't Is uw fout dus dat die vliegtuigen lawaai maken

Die mens heeft ook gelijk hoor maar die moet dat niet op u uitwerken he.

Nogal een geluk dat die mens niet aan die kust woont
                  waar vissen met hun geschreeuw de mensen 's nachts wakker houden.
                  't Gaat over de "bootsmanvis".
                  Last edited by theokus; 23 april 2008, 16:38.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Maak je niet druk: gluren is een recht. Iedere fotograaf is een gluurder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wonnie Bekijk bericht

Is maar 1 goed andwoord voor:
                      Ja inderdaad, ze hadden dat vliegveld nooit moeten aanleggen omdat u hier al woonde

Greetz rich
                      D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

't Is uw fout dus dat die vliegtuigen lawaai maken

Die mens heeft ook gelijk hoor maar die moet dat niet op u uitwerken he.
                        Die met het meeste lawaai vergeten meestal dat ze vroeger goedkope grond hebben kunnen kopen omdat er een luchthaven is.!!!

Hubert
                        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Working...
                        X