Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tegen littekens?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: tegen littekens?

    Vitamine E creme, maar verwacht geen wonderen. Wat je ook zou kunnen proberen is 1 van de cremes van Biodermal.

    Comment


    • #17
      Re: tegen littekens?

      anders moet je morgen naar de demo van Mylene producten komen kijken bij ons thuis?
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #18
        Re: tegen littekens?

        Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
        Vitamine E creme, maar verwacht geen wonderen. Wat je ook zou kunnen proberen is 1 van de cremes van Biodermal.
        .....en ik maar denken dat men hier alles wist van fotografie, maar er zitten ook veel artsen en apothekers tussen.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #19
          Re: tegen littekens?

          Ik heb ooit eens van een begrafenisondernemer gehoord dat die op een beurs ofzo een zalf had gekocht om (op een lijk) blauwe plekken meteen weg te laten trekken en littekens weg te werken.
          Het zou een heel duur maar zeer efficient product zijn.

          Ik weet of dat echt waar was. Iemand een idee?
          Fuji FinePix S100fs

          Comment


          • #20
            Re: tegen littekens?

            Heb voor een litteken eens de raad gekregen om dagelijks 5 minuten zachtjes te masseren met een voedende bodymilk, een neutraal product waarvan merk niet zoveel belang had. Moest het een hele tijd volhouden, maar het heeft toch het litteken verzacht en je ziet het veel minder.
            Vooral lang genoeg volhoudenen en echt dagelijks toepassen. Veel sukses!
            groetjes, Gebba
            Fotograferen is blijven leren!

            Comment


            • #21
              Re: tegen littekens?

              Ze verkopen zelfs speciaal litteken creme. Maar over vit. E creme hoop je ook goede resultaten, maar het voornaamste is dus VET houden
              Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
              Canon eos 7D Mijn site

              Comment


              • #22
                Re: tegen littekens?

                Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
                Ik heb ooit eens van een begrafenisondernemer gehoord dat die op een beurs ofzo een zalf had gekocht om (op een lijk) blauwe plekken meteen weg te laten trekken en littekens weg te werken.
                Het zou een heel duur maar zeer efficient product zijn.

                Ik weet of dat echt waar was. Iemand een idee?
                klopt, maar werkt alleen op lijken hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #23
                  Re: tegen littekens?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Gebba Bekijk bericht
                  Heb voor een litteken eens de raad gekregen om dagelijks 5 minuten zachtjes te masseren met een voedende bodymilk, een neutraal product waarvan merk niet zoveel belang had. Moest het een hele tijd volhouden, maar het heeft toch het litteken verzacht en je ziet het veel minder.
                  Vooral lang genoeg volhoudenen en echt dagelijks toepassen. Veel sukses!
                  ben al bezig met elken dag verschillende keren dove crèmeke dat ik toevallig altijd bij heb op te smeren
                  5DmkIII en wat glas

                  Comment


                  • #24
                    Re: tegen littekens?

                    Nu ben je nog niet veel wijzer he, als je alles moet proberen wat hier voorgesteld word ben je de hele dag aan het smeren

                    En waarschijnlijk krijg je dan met al dat spul bij elkaar een reactie waar Michael Jackson jaloers op word

                    Hoop wel voor je dat je er iets voor vind hoor

                    Greetz rich
                    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                    Comment


                    • #25
                      Re: tegen littekens?

                      beter een litteken op je neus dan een neus op je litteken?
                      of slaat dit nu nergens op?
                      "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                      Comment


                      • #26
                        Re: tegen littekens?

                        Ik ben zelf enkele maanden geleden geopereerd aan mijn knie, en had ook een heel groot en dik litteken, dat niet alleen lelijk was maar ook irriteerde tijdens bewegingen ed. Na een doktersbezoek te horen gekregen dat niveazalf niet helpt, maar wat wel helpt is Cica-care, inderdaad zoals eerder aangehaald een soort siliconenpleister. Deze zijn op maat te knippen en moeten voor een ideaal resultaat tussen de 4 en de 12 uur per 24 aangebracht worden. Als je dit 's nachts doet dus geen enkel probleem! De pleisters moeten wel 1 tot 4 maand gebruikt worden, afhankelijk van de ernst van de littekens.
                        Ikzelf ben er nu een goeie maand mee bezig, en het verschil na 2 weken was al gigantisch! Niet alleen het uizicht, ook de stroefheid is stukken gebeterd.
                        Hopelijk ben je hier iets mee...
                        Mvg,
                        NeleDB

                        Comment


                        • #27
                          Re: tegen littekens?

                          Oorspronkelijk geplaatst door NeleDB Bekijk bericht
                          Ik ben zelf enkele maanden geleden geopereerd aan mijn knie, en had ook een heel groot en dik litteken, dat niet alleen lelijk was maar ook irriteerde tijdens bewegingen ed. Na een doktersbezoek te horen gekregen dat niveazalf niet helpt, maar wat wel helpt is Cica-care, inderdaad zoals eerder aangehaald een soort siliconenpleister. Deze zijn op maat te knippen en moeten voor een ideaal resultaat tussen de 4 en de 12 uur per 24 aangebracht worden. Als je dit 's nachts doet dus geen enkel probleem! De pleisters moeten wel 1 tot 4 maand gebruikt worden, afhankelijk van de ernst van de littekens.
                          Ikzelf ben er nu een goeie maand mee bezig, en het verschil na 2 weken was al gigantisch! Niet alleen het uizicht, ook de stroefheid is stukken gebeterd.
                          Hopelijk ben je hier iets mee...
                          Mvg,
                          NeleDB
                          Jep - dat is het: cica-care! Ik was de naam vergeten.
                          Mijn dochter heeft het gebruikt voor een snee op haar voorhoofd en het lijkt goed te werken.
                          Het is wel vrij duur - maar je kan datzelfde lapje wel lang blijven gebruiken.

                          Comment


                          • #28
                            Re: tegen littekens?

                            Vocht inbrengen, maar bovenal uit de zon blijven - en neuzen zijn hier bij sommige mensen wel zeeeer gevoelig - tijdens genezingsproces (en vergelijk de huid van een klein kind niet zomaar met deze van een volwassene: bij ons verloopt de genezing veelal niet zo mooi)...
                            Maar bovenal: geeft niet te veel geld uit aan al die "cremekes", tot op heden nog geen enkel van die comsetische producten de nobelprijs geneeskunde zien halen...

                            Comment


                            • #29
                              Re: tegen littekens?

                              Is wegwerken in photoshop geen optie...?


                              Mvg,
                              Frederic

                              Comment


                              • #30
                                Re: tegen littekens?

                                nivea creme helpt althans zeer goe, heb een mega rits lidteken op mijn buik, na n aantal maand smeren van nivea heeft het nu al normaal huiskleur en is redelijk soepel
                                succes allezinds
                                smile ! ...it confuses people ...

                                Comment

                                Working...
                                X