Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD's en enerverende intro's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: DVD's en enerverende intro's

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
    Heb heel wat originele DVD's waarbij ik telkens gestoord wordt door die enerverende intro's, publicitaire boodschappen en andere kijkwijzers.nl.
    Bestaat er een DVD speler die onmiddellijk naar de menu gaat en/of is er een alternatieve oplossing (hardware) die bestaande DVD spelers kan aanpassen?
    En dat noemt men vooruitgang en service. En nu weeral met de HD DVD?
    Waar is de goede tijd van de VHS en andere videotapes waarbij men direct kon doorspoelen naar de geïnteresseerde passage?

Henri
    Je kan een Home Theatre PC samenstellen.
    Gaat je een dikke 500 euro kosten.
    Met Mediacenter skip je die boodschappen, net zoals je dat in Mediaplayer kan e.d.

En 500 euro is toch geen geld om 30 seconden "reclame" te kunnen overslaan?

(opgepast: vleugje ironie aanwezig)

En VHS? Laat ons niet lachen he zeg. Dat is traag en onnauwkeurig. En de kwaliteit is bagger.
    IMO maak je problemen waar er geen zijn
    flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
      En VHS? Laat ons niet lachen he zeg. Dat is traag en onnauwkeurig. En de kwaliteit is bagger.
      IMO maak je problemen waar er geen zijn
      Als ik een origineel koop dan mag ik toch verwachten dat ik al die rompslomp niet meer moet meemaken. Vindt je dat ik hier problemen maak?
      Ik kan in de toekomst beter een illegale kopij aanschaffen of er zelf gaan maken en de gekuiste versies verder verkopen (ook maar een lachertje hoor ). De service die ik krijg bij de originelen schijnt mij haast te dwingen om die richting uit te gaan.

Henri
      lidnummer: BD0435BE

Comment

Het eerste dat ik doe met de DVD's die ik aankoop is ze rippen met DVDfab platinum, dan kies ik de opties "hoofdfilm" en selecteer enkel de taal die ik wil en de ondertitel die ik wil. ik rip naar een ISO file, en de DVD's die ik daarvan brand kan ik zorgeloos door mijn dochter laten gebruiken .. start automatisch op in de jusite taal zonder menu nodig te hebben, en als de DVD gekrast is brand ik een nieuwe. In Nederland is het maken van deze "resevecopie" legaal, in Vlaanderen weet ik het niet .. maar ik ga ervanuit dat als ik de DVD koop, ik mijn eigen gebruik mag genieten naar eigen wens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
          Het eerste dat ik doe met de DVD's die ik aankoop is ze rippen met DVDfab platinum, dan kies ik de opties "hoofdfilm" en selecteer enkel de taal die ik wil en de ondertitel die ik wil. ik rip naar een ISO file, en de DVD's die ik daarvan brand kan ik zorgeloos door mijn dochter laten gebruiken .. start automatisch op in de jusite taal zonder menu nodig te hebben, en als de DVD gekrast is brand ik een nieuwe. In Nederland is het maken van deze "resevecopie" legaal, in Vlaanderen weet ik het niet .. maar ik ga ervanuit dat als ik de DVD koop, ik mijn eigen gebruik mag genieten naar eigen wens
          Voor elke beschrijfbare DVD die je koopt betaal je een bijdrage. Ik wil ze nog wel eens zien afkomen.
          pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            Voor elke beschrijfbare DVD die je koopt betaal je een bijdrage. Ik wil ze nog wel eens zien afkomen.
            Net als je op snelle krachtige wagens ook veel meer rijtaks en BIV moet betalen alhoewel je die kracht nooit mag gebruiken ... dat je dat nu mag gebruiken of niet, daar gaat de staat zich niks van aantrekken hoor, betalen die taks!

Ik gebruik alleen blanco DVD's om mijn eigen foto's op te zetten en toch betaal ik er een bijdrage voor de auteursrechten op.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Ik gebruik alleen blanco DVD's om mijn eigen foto's op te zetten en toch betaal ik er een bijdrage voor de auteursrechten op.
              Bij deze: dankuwel!
              pixelpusher

Comment

Working...
              X