Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10/12

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 10/12

Begrijpen jullie dit nog???
    Dacht dat er méér Vlamingen waren dan Franstaligen...dat Leterme "gewonnen "had...Een "harde" Westvlaming...
    Sch**ten we dan als als Vlamingen zo in ons broek???
    Amtenaren leggen de binnenscheepvaart plat... een paar enkelingen die ook hun boterham moeten verdienen. Maar verder kijken dan hun neus lang is doen ze blijkbaar niet???
    Leg gewoon de Brusselse ring "plat" dan kan je misschien het hele land treffen...zo denk ik erover met mijn "boerenverstand"...
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

Re: 10/12

'k Kan je geen ongelijk geven maar 't is een gevaarlijk onderwerp.
    De staatsveiligheid leest mee.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      'k Kan je geen ongelijk geven maar 't is een gevaarlijk onderwerp.
      De staatsveiligheid leest mee.
      Nog zoiets...
      Blijkbaar kan een gangster onder de neus van Leterme (West-Vlaanderen)zijn gang gaan maar in Turkije hebben ze blijkbaar andere ondervragingsmethodes...
      In Belgenland mag iedereen zijn goesting doen maar ga jij als Belg eens naar Marokko, Turkije...ed en verkondig daar eens je opinie..."water en brood" zal je deel zijn! Probeer daar dan maar een "gepaste" advokaat onder de arm te nemen....
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

Comment

[MOD]
        Geen maatschappelijke discussies
        Hier gaat een slotje op

Comment

Working...
        X