Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beloofde Vista-uprgrade komt maar niet binnen, na een jaar ... Wat te doen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beloofde Vista-uprgrade komt maar niet binnen, na een jaar ... Wat te doen ?

Graag had ik eens geweten welke stappen ik kan ondernemen tegen mijn pc-leverancier. Nu 1 jaar geleden kocht ik een pc met een gratis Vista-upgrade. Maar die upgrade is nog steeds niet binnen. De mensen vertellen steeds dat iedereen van die periode nog geen upgrade heeft gehad wegens enorme wachttijden. Blijkbaar zou een bedrijf in Hongarije dat regelen voor Europa en die verdrinkt in het werk. Zeggen ze ...

Zijn er nog mensen die zo'n beloofde upgrade maar niet krijgen ? Wat kan ik doen als de leverancier blijft voorstellen om nog te wachten (zelfs na een jaar) ?

Alvast dank voor julie tips.

R
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Re: Beloofde Vista-uprgrade komt maar niet binnen, na een jaar ... Wat te doen ?

Heel recent kocht ik een nieuwe laptop, zeer bewust omdat die nog leverbaar was met Windows XP Professional. Misschien iets om even over na te denken !

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Re: Beloofde Vista-uprgrade komt maar niet binnen, na een jaar ... Wat te doen ?

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
      Zijn er nog mensen die zo'n beloofde upgrade maar niet krijgen ? Wat kan ik doen als de leverancier blijft voorstellen om nog te wachten (zelfs na een jaar) ?
      In gebreke stellen tiens.

Natuurlijk, als jij of de dealer niet naar http://www.microsoft.com/windows/pro...ssupgrade.mspx geweest zijn met de nodige gegevens (verzendkosten !) komt er niets van in huis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
        In gebreke stellen tiens.

Natuurlijk, als jij of de dealer niet naar http://www.microsoft.com/windows/pro...ssupgrade.mspx geweest zijn met de nodige gegevens (verzendkosten !) komt er niets van in huis.
        Indeed ook mijn gedacht ! Daar zitten ze wat met uw voeten te spelen, beloftes gedaan en achteraf niet meer willen waarmaken, dit heeft niks met kunnen te maken !
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
          Graag had ik eens geweten welke stappen ik kan ondernemen tegen mijn pc-leverancier. Nu 1 jaar geleden kocht ik een pc met een gratis Vista-upgrade. Maar die upgrade is nog steeds niet binnen. De mensen vertellen steeds dat iedereen van die periode nog geen upgrade heeft gehad wegens enorme wachttijden. Blijkbaar zou een bedrijf in Hongarije dat regelen voor Europa en die verdrinkt in het werk. Zeggen ze ...

Alvast dank voor julie tips.

R
          Overstappen op Apple, het is een verademing .. alles werkt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Overstappen op Apple, het is een verademing .. alles werkt!
            Apple gaat de TS zijn beloofde upgrade niet bezorgen.
            Apple of Mac is trouwens niet zaligmakend, zet dat maar eens in een gemengd netwerk met Windows en de gemiddelde Mac-gebruiker wordt zienderogen grijs van haar.
            Nee ik heb niets tegen Mac of Apple, blijkbaar moet je een Mac kopen om tegen iets te zijn.

Comment

Apple of Mac is trouwens niet zaligmakend, zet dat maar eens in een gemengd netwerk met Windows en de gemiddelde Mac-gebruiker wordt zienderogen grijs van haar.
              Nee ik heb niets tegen Mac of Apple, blijkbaar moet je een Mac kopen om tegen iets te zijn.
              Tiens .. ik ben dus niet de enige aan wie dat gedurende jaaaren grijs haar bezorgd heeft LOL !! .. gooi er nog een paar Linux/*nix bakken tussen dan ben je er helemaal !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                Tiens .. ik ben dus niet de enige aan wie dat gedurende jaaaren grijs haar bezorgd heeft LOL !! .. gooi er nog een paar Linux/*nix bakken tussen dan ben je er helemaal !!
                Ah maar ik schrijf niet dat ik er last mee heb.

Comment

Het was ook maar als grapje...

Overigens, mac osx, vista en xp draaien hier zonder 1 probleem door mekaar, alles via wifi , printer sharing, disk sharing, file sharing, alles werkt via 1 airport extreme. Daar heb ik dus geen last mee. Sterker nog, ik als leek op netwerk gebied heb dat hele gedoe op 3 laptops en 2 pc, op minder dan een uurtje geklaard.. En op de Mac Intels draait ook vista (al is dat een beetje heiligschennis)

Dus, ik ben voor mijn leeftijd nauwelijks grijs, komt door mac?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                    Het was ook maar als grapje...

Overigens, mac osx, vista en xp draaien hier zonder 1 probleem door mekaar, alles via wifi , printer sharing, disk sharing, file sharing, alles werkt via 1 airport extreme. Daar heb ik dus geen last mee. Sterker nog, ik als leek op netwerk gebied heb dat hele gedoe op 3 laptops en 2 pc, op minder dan een uurtje geklaard..
                    Amaai, super crack of domweg geluk?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Amaai, super crack of domweg geluk?
                      WAs nochtans heel eenvoudig, nadat ik voor een airport extreme gekozen had, Bonjour was het magische woord...

Comment

Working...
                      X