Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ken Lee van Maria Carey
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Ken Lee van Maria Carey
rofl
-
Was het filmpje gisteren al tegengekomen ! Om stijl vanachterover te gaanNikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
http://album.zoom.nl/user/lindberg/
Comment
-
Angliski
Tuurlijk meid, vandaar dat de ondertiteling een mix is van slavisch en fins oid
Greetz richD700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw
Comment
-
-
.....van Mariah Carey zeggen ze dan, terwijl die het had van:
terwijl er maar één origineel is:
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtEuh ... Ken Lee ... is dat een broer van Bruce(*)?
*: Die kon ook zo janken.Canon 450D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtEuh ... Ken Lee ... is dat een broer van Bruce(*)?
*: Die kon ook zo janken."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
Comment
-
Ik heb hem al; ik bedoelde de uitvoering van Air Supply (hoe kon ik dat als Air Supply fan vergeten :$):
Nooit geweten dat hun versie al een cover was. Volgens mij heeft Mariah eerder van Air Supply afgekeken dan van Badfinger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk berichtIk heb hem al; ik bedoelde de uitvoering van Air Supply (hoe kon ik dat als Air Supply fan vergeten :$):
Nooit geweten dat hun versie al een cover was. Volgens mij heeft Mariah eerder van Air Supply afgekeken dan van Badfinger"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
Comment