Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Leonidas, van harte bedankt voor deze link, die ga ik eens goed bestuderen, gelukkig zitten er hier goeroe's zoals jij op het forum
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Leonidas, van harte bedankt voor deze link, die ga ik eens goed bestuderen, gelukkig zitten er hier goeroe's zoals jij op het forum
Eindelijk iemand hier die me waardeert.
Graag gedaan.
Het grappige is dat Microsoft van die speciale versies afwilde (Tablet PC, Media Center) en daarom alle functionaliteit in Vista in zou bouwen. Vervolgens komen ze met meer dan 10 Vista-versies. Tablet PC wordt volgens Microsoft alleen ondersteund door Windows Vista Home Premium, Windows Vista Business en Windows Vista Ultimate.
Misschien overbodig: als je googelt op "TC1100 Vista" kom je meer links tegen en zie je waar eventuele problemen liggen en hoe ze kunnen worden opgelost.
ik ben maw woorden dus verplicht een derde officiële windows vista versie aan te kopen, pffftt, en ik heb er al 2.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Waarom? Je schreef in #1 dat iemand dat ding langsbracht om te kijken of je 'm kon activeren, dan zou ik die persoon er ook voor laten betalen...
Ik vrees dat daarvoor volgens hem het ding te oud gaat zijn, en ik wil dit zo graag eens uitproberen . . . misschien vind ik nog ergens een trial van VISTA, ik heb nog wel een extra legale Windows XP PRO versie op overschot, ik moet eens nakijken of ik dat niet eerst eens kan proberen te installeren.
Ik vrees dat daarvoor volgens hem het ding te oud gaat zijn, en ik wil dit zo graag eens uitproberen . . . misschien vind ik nog ergens een trial van VISTA, ik heb nog wel een extra legale Windows XP PRO versie op overschot, ik moet eens nakijken of ik dat niet eerst eens kan proberen te installeren.
XP op tablets is altijd legaal
Bij elke tablet werd een XP-licentie "tablet edition" bijgeleverd (OEM, leeft dus zolang de machine leeft). Je moet dus gewoon een medium zien vast te krijgen (CD met Tablet edition dus). Legaal zit je met XP dus wel goed
Comment