Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HP Tablet PC compac TC1100

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• HP Tablet PC compac TC1100

Iemand bracht deze Tablet PC bij mij om eens te kijken of ik deze nog kon activeren, geen kabels bij of niks, enkel dus het toestel, gelukkig paste mijn stroomkabel van mijn HP laptop op de tablet PC.
    Probleem nu, geen recobery CD, niemand die toevallig nog een exemplaar liggen heeft, want dit is een speciale Tablet PC windows versie.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: HP Tablet PC compac TC1100

Alles te vinden op de site van hp.

Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Comment

Daar was ik ook al geweest, helaas kan je daar maar bepaalde dingen downloaden en zeker niet de recovery cd met de Windows Tablet PC versie, de software is volgens HP zelfs niet apart te koop
      Vandaar mijn vraag . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Ik weet niet of het geldt voor zelfs de meest basic versies van Vista, maar Vista ondersteunt standaard Tablet PC's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
          Ik weet niet of het geldt voor zelfs de meest basic versies van Vista, maar Vista ondersteunt standaard Tablet PC's.
          Dat klopt Leonidas, daar heb ik ook iets over gelezen, het is alleen zo dat verschillende funtionaliteiten die in een Tablet PC zitten, niet door Vista worden ondersteund maar wel door de typische Windows Tablet PC versie . . . toch bedankt voor de tip . . .

Comment

Ik zou zeggen: zorg dat je ergens een kopietje vast krijgt. Tenslotte werd Tablet Edition enkel als OEM verkocht, dus is een piraat-download even goed (wel installeren met de key die onderaan de laptop plakt).

Achteraf de drivers bij elkaar gaan harken bij HP.

Als het een tablet is zonder DVD-Drive, veel plezier met het booten via PXE (aan WinPE heb'k mij zelfs niet gewaagd!)
            ---
            Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
            http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Dat klopt Leonidas, daar heb ik ook iets over gelezen, het is alleen zo dat verschillende funtionaliteiten die in een Tablet PC zitten, niet door Vista worden ondersteund maar wel door de typische Windows Tablet PC versie
              Welke functies zijn dat dan? Dan zou je dus nooit kunnen upgraden, dat vind ik moeilijk te geloven.

Comment

Welke functies zijn dat dan? Dan zou je dus nooit kunnen upgraden, dat vind ik moeilijk te geloven.

http://www.microsoft.com/windows/pro.../tabletpc.mspx
                Upgraden gaat wel, maar je moet eerst wel de originele software hebben zodat VISTA de upgrade kan doen, VISTA doet een upgrade van bestaande programma's maar bezit zelf niet alle software die nodig is.
                Ondertussen heb ik op Ebay het gezochte gevonden, nu maar hopen dat ik de bieding kan winnen . . .

Comment

Upgraden gaat wel, maar je moet eerst wel de originele software hebben zodat VISTA de upgrade kan doen, VISTA doet een upgrade van bestaande programma's maar bezit zelf niet alle software die nodig is.
                  Dat zeg je nu wel maar welke software of ondersteuning van welke functionaliteit ontbreekt dan? Dat is voor het eerst dat ik dat lees.

Comment

Er gebeuren rare dingen op Ebay moet ik zeggen, telkens ik een bod doe is er binnen de seconde iemand die direct een halve € meer biedt . . . ik neem dus aan een auomatisch bod iedere keer . . . kan je daar iets tegen doen?

Comment

Dat zeg je nu wel maar welke software of ondersteuning van welke functionaliteit ontbreekt dan? Dat is voor het eerst dat ik dat lees.
                      Dat moet ik weer even gaan opzoeken vrees ik, 2 dingen weet ik nog, de speciale pen die er bij zit werkt enkel en alleen als je eerst de windows tablet PC versie er op zet, vista doet wel een upgrade hiervan maar doet dat enkel als de originele softwrae aanwezig is, een 2de functie was het automatisch draaien van het scherm naargelang je de Tablet PC horizontaal of verticaal houdt. Een 3de functie was het zichtbaar maken van een software-matig klavier op het beeldscherm.

Comment

Dat moet ik weer even gaan opzoeken vrees ik, 2 dingen weet ik nog, de speciale pen die er bij zit werkt enkel en alleen als je eerst de windows tablet PC versie er op zet, vista doet wel een upgrade hiervan maar doet dat enkel als de originele softwrae aanwezig is, een 2de functie was het automatisch draaien van het scherm naargelang je de Tablet PC horizontaal of verticaal houdt. Een 3de functie was het zichtbaar maken van een software-matig klavier op het beeldscherm.
                        Met upgraden bedoelde ik van XP naar Vista maar dus zelfs met een clean install. Die pen moet sowieso werken en dat soft keyboard ook, dat laatste werkt al met met mijn gewone PC en de Wacom pen. Een vriend van mij is weggegaan bij het bedrijf waar hij werkte, mocht de Tablet meenemen onder achterlaten van de harddisk. Heeft een nieuwe harddisk gekocht en met Vista alles aan de praat gekregen, dat roteren via de drivers van de site van de maker. Was wel Toshiba maar het zou me erg verbazen als datzelfde niet kan met HP.

Comment

Moet het XP zijn?

Heb net Gutsy Gibbon geinstalleerd op een Motion tablet pc.

Na een beetje zoeken heb ik de meeste features aan het werk, inclusief de wireless, pen, geluid. Alleen bluetooth geeft een probleem.

j.
                          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                          Nikon stuff

Comment

Er gebeuren rare dingen op Ebay moet ik zeggen, telkens ik een bod doe is er binnen de seconde iemand die direct een halve € meer biedt . . . ik neem dus aan een auomatisch bod iedere keer . . . kan je daar iets tegen doen?
                            Ja hoger bieden, dat wat die andere geboden heeft
                            To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                              Ja hoger bieden, dat wat die andere geboden heeft
                              Het probleem is, dat je het maximum bedrag niet kent dat de andere bieder op de automaat heeft ingesteld. Zijn automaat gaat elk bod -dat onder dat maximumbedrag blijft- automatisch met een halve euro verhogen. Als het maximum bedrag bereikt is, stuurt de automaat een mededeling naar die klant, met de vraag of hij het maximum bedrag wil verhogen.
                              Last edited by Jos Vanhengel; 14 maart 2008, 15:44.
                              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                              X