Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frustratie...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Frustratie...

In een ander topic las ik dit: "De eerste die mij kan overtuigen dat snelheid de oorzaak is van een ongeval die trakteer ik."

Ik vraag me af of er ook zoveel leed zou zijn geweest als die smeerlappen zich aan de maximumsnelheid hadden gehouden.

En ja de drugs speelde hier ook een rol, net zoals het negeren van een stopteken.
    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
      dat ze gebruiken, tot daar toe, maar kruip dan niet in de auto... dat is het punt waar ze zwaar in de fout zijn gegaan

niet iedereen die drugs neemt is een junkie, mij lijkt het dat jij wel zo denkt...
      zoals ik al eerder zei, is alcohol nog één van de zwaarste drugs waar je serieus fout van kan gaan. moet men dan iedereen die ooit eens ladderzat is geweest uit de maatschappij verstoten
      Och ja, laten we het allemaal maar weer met de mantel der liefde toedekken...

Ik ben verslaafd aan sigaretten en ik tracht zo veel mogelijk mijn medemens te ontzien voor mijn verslaving. Zo rook ik nooit in het bijzijn van anderen, tenzij we ergens in open lucht staan/zitten.

Iemand die ladderzat is hoort ook niet in een wagen te zitten, net zo min als iemand die onder de invloed van drugs is. Basta!

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Als die daarmee op zeer jeugdige leeftijd begonnen zijn (meestal het geval) wisten die inderdaad niet waarmee ze begonnen. Iemand van 12 à 13 jaar dat dit krijgt van een vriendje zal al snel eens proberen zonder te beseffen wat het gevolg is. Ene van 18 jaar zou het al moeten weten maar meestal krijgen ze het de eerste keer toegestopt tijdens een zatte bui ... wanneer ze dus niet beseffen waarmee ze beginnen.

Ik ook, maar niet iedereen durft "neen" zeggen tegen een groepje vrienden, er zijn er velen die niet als schrikschijter willen aanzien worden en dus met de hoop mee doen.

Ik hoop voor u dat je nooit kinderen hebt die er dankzij anderen aan beginnen. Ge zult dan wel anders piepen als iedereen zegt dat er voor jouw kinderen geen plaats is en dat jij als ouder verantwoordelijk bent voor hun gedrag.
        Ik wens het niemand toe maar kan best wel begrijpen (niet goedkeuren) dat iemand door anderen zover gedreven wordt en er niet beseffend mee begint.
        Ik zeg niet dat die gasten geen fouten gemaakt hebben, ze mochten zeker niet gereden hebben in die toestand maar de vraag is of ze het zelf beseffen.
        Elke roker is er mee schuldig aan dat anderen mee roken of ook beginnen, elke drinker is er mee schuldig aan dat anderen dit ook aanleren. En met anderen bedoel ik op de eerste plaats de eigen kinderen. Ik ben ook tegen drugs, alcohol en rookwaren maar als er volgens uw theorie voor al die mensen geen plaats meer zou zijn in deze maatschappij, dan ga jij binnenkort toch redelijk alleen rondlopen hoor.

Je zult trouwens dringend van job moeten veranderen vrees ik, leer voor God en oordeel dan.
        Ik wil hier gewoon duidelijk maken dat ik het niet eens ben dat mensen onder invloed nog voertuigen besturen

Ik heb 4 kinderen en ik hoop dat ze nooit met al die toestanden in contact komen
        Bootjes

Comment

ik hoop gewoon dat ze de dealer ook zullen opsporen maar dit zal er wel weer niet van komen.
          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
            In een ander topic las ik dit: "De eerste die mij kan overtuigen dat snelheid de oorzaak is van een ongeval die trakteer ik."
            It's not the high speed that kills you, it's the sudden stop at the end...
            Last edited by Leonidas; 10 maart 2008, 20:48.

Comment

Ik heb daar gewoon geen woorden voor........
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

Comment

Soms zien we filmpjes over test- en impactproeven van auto's met dummies achter het stuur.
                Stel voor dat men deze moordenaars daarvoor in de plaats neemt en telkens de proeven herneemt met hogere snelheid.
                Panem et Circenses.

Henri
                lidnummer: BD0435BE

Comment

Roekeloos rijgedrag (al dan niet onder invloed) zou altijd zwaar gestraft moeten worden. Dat is de enige manier om het aantal verkeersslachtoffers te doen dalen.
                  Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Gevangenisstraffen zijn hier inderdaad belachelijk.
                    Toen ik in suriname zat, meermaals in de krant gelezen:

Moord op oudje: 25 jaar en geen kans op vrijkomen hé. En geen proces na 5 jaar, maar na een paar weken is 't gebakken.

Inbraak in huis: 5 jaar effectief

Inbraak en weglopen van de politie: schieten maar! Zo vinden er heel wat inbrekers de dood daar, doordat ze beginnen te lopen, en de politie aarzelt niet om je neer te leggen dan.

Maar 't belangrijkste is: de straf die je krijgt, zit je uit. levenslang is levenslang, 30 jaar is 30 jaar en geen dag minder.
                    ______
                    www.vue.photo

Comment

Working...
                    X