Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar zijn ze gebleven...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar zijn ze gebleven...

Zeg wel niet veel hier, maar ben er elke dag
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      Zijn er nog die hun 7de BD verjaardag gaan vieren dit jaar ?

Groetjes
      Skitch
      Ja zeker ik doe mee
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

Comment

Skitch en NoName... weet dat jullie nog niet alleen zijn.

In het eerste jaar 2001 waren er 191 geregistreerde leden (dat is wat anders dan de meer dan 17.000 vandaag), wel van die 191 zijn er zowaar nog maar liefst 55 in 2008 actief.

Dat is verdorie niet weinig mijn inziens!
        p.

Comment

Hallo,

Ik ben er nog steeds hoor .
          En ja, ik maak nog veel foto's maar post ze daarom niet meer zo vaak.
          En ja, ik blijf hier nog héél lang ...
          Trouwens, op 29.07.2009 zal BD precies 10 jaar bestaan, 't is te zeggen, op die datum zal het exact 10 jaar geleden zijn dat ik belgiumdigital.com liet registreren ... Een verjaardag om naar uit te kijken, niet?

Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Als nieuwe leerling heb ik me hier ingeschreven op 1 ste September 2001

mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Net een mail gekregen, Xposed ("opgericht als vlaams alternatief voor BD") stopt ermee omdat het een dood forum geworden was (hun woorden). Misschien komen er een paar anciens terug naar BD?

Comment

Heeft er iemand zin om eens een SD te organiseren ter ere van de leden van het eerste uur? Zou wel eens leuk zijn... allé, iedereen welkom maar zoveel mogelijk mensen proberen laten komen van het eerste uur...
                Ik heb hier nog foto's liggen van de eerste BD dag in Bokrijk... 22/09/2001

Last edited by Wim; 8 maart 2008, 18:07.
                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

hey juppekes

Als je onderaan op de aanwezige leden passeert met je pijltje zie je onderaan je blad de ledennummers verschijnen, en der zitten daar regelmatig lage nummertjes tussen

Dus die van het eerste uur zitten hier toch nog regelmatig
                  Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    Misschien komen er een paar anciens terug naar BD?
                    Nu een aantal zijn hier steeds actief gebleven onder een cloon. Echter een paar weken terug wenste iemand opnieuw zijn jaren inactive account geactiveerd zien (email adres was gewijzigd ondertussen).

Nu begrijp ik plots helemaal beter wat de achtergrond ervan was.

peter

Comment

ik kom hier ook nog af en toe kijken hoor, maar mankeer tegenwoordig vooral tijd om te reageren of te posten. Missen doe ik de tijd zeker, prachtige periode, ik heb veel aan bd te danken.
                      Herinnert nog iemand die eerste BD shooting day in Luik, totaal zonder voorbereiding, en ik denk dat we met iets meer dan 10 man waren?
                      http://www.razziphoto.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
                        ... Ik heb hier nog foto's liggen van de eerste BD dag in Bokrijk... 22/09/2001
                        Toen waren het nog échte amateurs. Toen werd wel eens vergeten het beschermkapje van het objectief te verwijderen.

Jááá ... die goeie ouwe tijd!
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
                          Purlut vergeet misschien ook nog...

Als ik wat cijfers bekijk, dat zitten de meeste hier gewoon nog.

En wat is een goeie omschrijving voor "De mensen van het eerste uur...?". Meeste postings? Veel kabaal gemaakt? Fotografische bijdragen? Enz.... Of letterlijk... de mensen van het eerste uur? /-)

't Forum is open gegaan in mei 2001 (jep, al zolang geleden) . . .

p.
                          Peter, ik dacht toch geschreven te hebben dat er daarvan ook nog hier zitten ...
                          Aquarius vraagt gewwon waar naar toe en ik toon dat ze nog rondtoeven, sommigen nog hier, zoals mezelf, jij, ... anderen verspreid ..
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

Comment

Ik kom ook nog regelmatig eens piepen, maar weinig tijd hé
                            Jan
                            www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                              Hallo,

Trouwens, op 29.07.2009 zal BD precies 10 jaar bestaan, 't is te zeggen, op die datum zal het exact 10 jaar geleden zijn dat ik belgiumdigital.com liet registreren ... Een verjaardag om naar uit te kijken, niet?

Jaja
                              Hopelijk komt er een groots feest.
                              Misschien best al uitzien naar een fanfare.

Groetjes,
                              pol.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                                Net een mail gekregen, Xposed ("opgericht als vlaams alternatief voor BD") stopt ermee omdat het een dood forum geworden was (hun woorden). Misschien komen er een paar anciens terug naar BD?
                                Dat mailtje heb je verkeerd geïnterpreteerd denk ik ....
                                Het OPEN forum van XPosed houdt er mee op... het sop is de kolen niet waard zo blijkt.

De gesloten kerngroep van meer dan 50 leden leeft, meer dan ooit, don't worry

@Peter : inderdaad, sommigen van ons komen hier nog een kijkje nemen.. heel regelmatig zelfs ! Het verschil is dat onze admins dit helemaal niet erg vinden... integendeel zelfs, horizonten verruimen is gezond ! Andere richtingen uitkijken is plezant !

Sommige leden van het eerste uur maakten na een tijdje veel kabaal... dat klopt.... misschien hadden we ook dat recht verdiend na de inzet die ze toonden, maar soit, dat zijn ouwe koeien uit de sloot halen...

In ieder geval zien diegenen die hier regelmatig een kijkje komen nemen dat de geschiedenis zich herhaalt : oe-ver-loos gezeur en gehakketak waar nauwelijks of niets wordt aan gedaan, een zoete in- en vooral uitval van mods (het zal je misschien vebazen maar bij die kabaalmakers is er nauwelijks of geen moderatie nodig), en vooral het bashen op leden die de nagel op de kop slaan.

Het valt op dat je haast geen actieve inbreng in het openbare gebeuren op dit forum hebt, behalve dan wanneer je de leden van het eerste uur er weer eens lekker kan doorsleuren... Sta je er wel eens bij stil dat zij ook de eersten waren die een bijdrage leverden en door wie er uberhaupt sprake was van een eerste server ?

kijk jezelf eens recht in de ogen en stop met die onzin...

SMB

Comment

Working...
                                X