Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Heimwee Aquarius?
Waarschijnlijk wél een beetje...
Mis een beetje de vroegere gemoedelijke sfeer. Niet dat ik nu afbreuk wil doen aan het forum, maar het was kleiner... en iedereen "kende" bijna iedereen...En gemoedelijk??? het ging er soms ook heftig aan toe
herinner mij nog een aanvaring met "Gerda"
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Hier vind je er al een paar. Merk op, niet iedereen van de hieronder opgenoemden hier niet meer komen. Sommigen laten nu en dan toch nog hun hoofd zien.
www.xposed.be Dit is wel een gesloten groep
(Sonyke, Stef, Jochen, Tinne, ...) je kijkt maar even.
www.digif.eu Dit is een open forum
(Mic, Vanslycken, Mila, ...) Ook hier een paar van de eerste jaren
Als ik wat cijfers bekijk, dat zitten de meeste hier gewoon nog.
En wat is een goeie omschrijving voor "De mensen van het eerste uur...?". Meeste postings? Veel kabaal gemaakt? Fotografische bijdragen? Enz.... Of letterlijk... de mensen van het eerste uur? /-)
't Forum is open gegaan in mei 2001 (jep, al zolang geleden) . . .
Comment