Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie gaat volgens jullie naar Eurovisie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie gaat volgens jullie naar Eurovisie?

Wat vinden jullie het beste liedje van de finale van Eurosong ?
    Met welke act zouden we het meeste punten kunnen halen.

Voor degene die het niet gevolgd hebben :

Brahim http://www.youtube.com/watch?v=8vmW6UmZNAM
    Paranoiacs http://www.youtube.com/watch?v=mMEC9...eature=related
    Nelson http://www.youtube.com/watch?v=bIfcz...eature=related
    Sandrine http://www.youtube.com/watch?v=uYN_avtsfyA
    Isthar http://www.youtube.com/watch?v=s-Ng8eDHqLM

Grtz

Jotto
    Last edited by Jotto; 5 maart 2008, 09:56.
    Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

Re: Wie gaat volgens jullie naar Eurovisie?

Het beste vind ik persoonlijk dat van Sandrine, maar ik vrees dat het nummer van Ishtar zal winnen... en het zou nog kunnen scoren ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RosyCroix Bekijk bericht
      Het beste vind ik persoonlijk dat van Sandrine, maar ik vrees dat het nummer van Ishtar zal winnen... en het zou nog kunnen scoren ook
      Zo denk ik er ook over ! Eigenlijk is het liedje van Sandrine te goed om naar het songfestival te sturen, het zal zo ook wel een dikke hit worden.

Erwin
      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Ik vind persoonlijk dat er geen slechte liedjes in de finale zitten.
        Maar zoals het liedje van de Paranoiacs begon ik pas goed te vinden na een aantal keer, terwijl ik dat van isthar de eerste keer op tv al goed vond.
        Voor Eurovisie moeten we 1 vooral kunnen opvallen tussen de andere inzendingen en 2 het moet aanspreken van de eerste keer!
        Sandrine vind ik heel goed, maar misschien een te typisch eurosong liedje. Het zal dus moeilijk zijn om in dat genre eruit te springen en stemmen te halen.
        Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

Comment

Tja, wordt moeilijk he Sandrine, Brahim en Nelson zijn 3 schitterende kandidaten maar ik vrees dat zij TE goed zijn voor Eurovision
          Mijn voorkeur gaat dan uit naar de Paranoiacs, beetje alternatiever en zeker niet slecht.
          Ishtar??....aanstekelijk liedje voor velen...met zeker een kans in Belgrado maar absoluut niet mijn ding
          Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

Comment

Ik heb het geluk gehad al de voorrondes en de eerste halve finale te mogen bijwonen. (zie mijn handtekening) Al mijn favorieten zijn er bij (Sandrine, Brahim en Nelson) Ik vrees ook dat Ishtar de winnaar zal worden. Origineel, vrolijk maar toch blijft mijn voorkeur op muzikaal gebied bij mijn drie favorieten.
            3 Geweldige nummers met alle drie supergoede Backingvocals!
            Zondag weer van de partij ginder, ben benieuwd.
            Mijn gedacht hé.

Comment

Maakt het eigenlijk nog uit welk liedje we sturen ? Buurlanden stemmen steeds op elkaar, zeker in Oost-Europa.
              Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
                Maakt het eigenlijk nog uit welk liedje we sturen ? Buurlanden stemmen steeds op elkaar, zeker in Oost-Europa.
                Tenzij je iets hebt wat er echt uitspringt : 2006 Finland Lordi
                België raakte in 2003 ook nog 2de.

Comment

Wie kanshebber is ? Ik zou het nog niet weten. Eerst moet ik de andere landen gehoord hebben.
                  Mijn gok indertijd met Urban Trad zat er juist één naast.
                  Nu isthar. Of je het nu vals vindt of mooi of niet, je kan er niet onderuit dat het blijft hangen als lijm. De melodie is speels en roept bij velen onbewust nostalgie op en dat scoort altijd. Zoals Urban Trad zit er ook het speelse in van, al begrijp je het niet, je kan meezingen en nietegenstaande de onbegrijpbare klanken lijken niet echt vreemd. Zo is er ooit een jong Nederlands koppeltje geweest dat zong in het Fries als ik me niet vergis. Niemand begreep het en juist de klank en de klankkleur deden het reuzenhoog scoren.
                  Wat instrumentaria betreft is het heel goed gezien. Er zitten klankkleuren in van nagenoeg geheel Europa.
                  Dwarsfluit, klarinet, lier, alt, ... Veel landen vinden iets van hun folklore hierin weer. Ook de pseudo-accapella is een graag gehoord item
                  Raar, maar hoe meer ik het hoor, hoe meer ergens een lichtje branden gaat ... heb ik dit precies jaren geleden nog gehoord en dit schept dan ook weer een onbewuste band om het opnieuw te willen horen.
                  In ieder geval, ik ga het zeker gebruiken voor verschillende presentaties van beelden. Het is aanstekelijk en schept ambiance en hiermee is volgens mij het belangrijkste gezegd over het liedje. Het Eurosong-fesitval is blijkbaar op zoek naar normen en dan kan deze inbreng wel eens scoren. Nu liever dit dan een nagemaakt mislukt kieken in de vorm van een kalkoen.
                  PS. Ik doe hier geen uitspraak over de andere liedjes omdat hier niet echt aan de orde is. Allen zijn goed, steengoed in hun genre. De vraag is, wordt iets gesmaakt op een festival.
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

Comment

Who the hell cares anyway???
                    www.olivierdutre.com
                    Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
                      ook mijn gedacht.... weer gans vlaanderen zot krijgen met die voorselecties waardoor we het gevoel krijgen dat we nu wel eens tot de kanshebbers behoren om dan weer finaal de grond in te zaken van schaamte wanneer een oerlijk oostbloknummer het weer wint door het commerciele geldgewin van die sms centrales en we dat nummer nooit weer horen.

ik zal wel naar een goeie film kijken
                      Last edited by devid; 5 maart 2008, 15:28.
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
                        Applausje voor deze reply
                        Dan nog liever een avond vervelen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                          Applausje voor deze reply
                          Dan nog liever een avond vervelen!
                          Allee, je kan ook nog op BD hoor !
                          Inderdaad, who cares, wat niet belet om daar toch effen eens over na te denken zonder daarvoor wakker te liggen hoor!
                          But, if you really don't care, why do you reply on it ?
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                            Ik heb het geluk gehad al de voorrondes en de eerste halve finale te mogen bijwonen. (zie mijn handtekening) Al mijn favorieten zijn er bij (Sandrine, Brahim en Nelson) Ik vrees ook dat Ishtar de winnaar zal worden. Origineel, vrolijk maar toch blijft mijn voorkeur op muzikaal gebied bij mijn drie favorieten.
                            3 Geweldige nummers met alle drie supergoede Backingvocals!
                            Zondag weer van de partij ginder, ben benieuwd.
                            Mijn gedacht hé.
                            Hey Roland, ik ga zondag ook voor een fotoverslag van de finale.
                            Cya there.

Hans
                            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                              Hey Roland, ik ga zondag ook voor een fotoverslag van de finale.
                              Cya there.
                              Hans
                              Als je maar niet voor mij komt staan.
                              tot zondag.

Comment

Working...
                              X