Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie gaat volgens jullie naar Eurovisie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie gaat volgens jullie naar Eurovisie?

Sorry dat ik breder ben dan jou hé
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
      Hey Roland, ik ga zondag ook voor een fotoverslag van de finale.
      Cya there.

Hans
      neem dan maandag maar een dagje verlof
      Als je voor Dimitri moet werken dan ben je om 4uur niet thuis
      Ik ben er vorige zondag geweest en was om 1.45 thuis (dat was maar een halve finale)
      Last edited by kazan; 5 maart 2008, 21:38.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk bericht
        neem dan maandag maar een dagje verlof
        Als je voor Dimitri moet werken dan ben je om 4uur niet thuis
        Ik was er vorige zondag en was om 1.45 thuis (dat was maar een halve finale)
        /me is een nachtraaf
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Jeeeezes daarnet voor de eerste maal (op youtube) ff gekeken wat we sturen. Ik had Brusselmans in DWDD gezien en die noemde het 'infantiel en achterlijk'.
          Nu moet ik hem redelijk geljk geven. Wa is da voor een gedroocht. Mannekes mannekes.
          Eén voordeel: we hoeven het eurovisiesongfestival volgend jaar ZEKER al niet te organiseren. Dit komt dan weer de begroting ten goede.
          www.olivierdutre.com
          Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
            Jeeeezes daarnet voor de eerste maal (op youtube) ff gekeken wat we sturen. Ik had Brusselmans in DWDD gezien en die noemde het 'infantiel en achterlijk'.
            Nu moet ik hem redelijk geljk geven. Wa is da voor een gedroocht. Mannekes mannekes.
            Eén voordeel: we hoeven het eurovisiesongfestival volgend jaar ZEKER al niet te organiseren. Dit komt dan weer de begroting ten goede.
            Idd .. we schijnen een volksgroep te zijn van achterlijke imbecielen .. ach ja .. "Belgium with the "jokker", zero points" .. waar kennen we het van ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Idd .. we schijnen een volksgroep te zijn van achterlijke imbecielen .. ach ja .. "Belgium with the "jokker", zero points" .. waar kennen we het van ?
              eerst en vooral moet ik zeggen dat ik het niet het beste liedje vond... MAAR ... voor het songfestival kan het niet gek genoeg zijn , dus het zou me niet verbazen dat we nog eens hoog zouden kunnen scoren.
              Een paar jaar geleden hebben we nog zo eens iets gestuurd ... 2de plaats hé mannekes
              Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
              http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                eerst en vooral moet ik zeggen dat ik het niet het beste liedje vond... MAAR ... voor het songfestival kan het niet gek genoeg zijn , dus het zou me niet verbazen dat we nog eens hoog zouden kunnen scoren.
                Een paar jaar geleden hebben we nog zo eens iets gestuurd ... 2de plaats hé mannekes
                pffffttt ja we gaan het nu nog eens dunnetjes overdoen .. hoe onnozel kun je zijn en overkomen ?? ROTFL ! .. en voor wie het nog niet mocht beseffen 't is een paar categorien minder dan Urban Trad .. maar zoals iemand hier al opmerkte .. WTF

Comment

Ierland stuurt 'n kalkoen....

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

nog 'n stuk belachelijker als onze inzending....misschien hebben we 'n kleine kans om niet als laatste te eindigen...
                  wat wil je ...de sms'jes brengen geld op en dat heeft voor de rest niks meer met "song" te maken, maar met circus act's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
                    Ik had Brusselmans in DWDD gezien en die noemde het 'infantiel en achterlijk'.
                    Ja, als je die man als referentie gaat nemen.....

Alle finalisten waren "te beluisteren", alhoewel, Nelson heeft een goeie stem, maar het liedje is nogal slaapverwekkend.
                    Buiten Sandrine en Ishtar zijn voor mij al de inzendingen zo'n beetje 13 in een dozijn (ik zou eerder zeggen 25 in een dozijn).

Geraakt Ishtar door de halve finale dan zouden ze wel eens kunnen verrassen.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik snap nauwelijks dat bepaalde mensen de song van Ishtar als een "kleuterliedje" bestempelen, dat ding zit zo ongelofelijk knap in mekaar! ... Het vertelt natuurlijk ook veel over de vervlakking van ons luistervermogen.

Ik schrik ook van de agressie waarmee sommigen op dit liedje inhakken ... en in één adem heel Vlaanderen als randdebielen bestempelen.
                      Ik was afgelopen zondag eerder fier op het feit dat Vlamingen voor "anders" durfden te gaan.

Comment

ROTFL ... als ze de tekstvertaling meegeven zoals die laatst in "man bijt hond" werd gegeven dan winnen we zeker !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                          Ik schrik ook van de agressie waarmee sommigen op dit liedje inhakken ... en in één adem heel Vlaanderen als randdebielen bestempelen.
                          Ik was afgelopen zondag eerder fier op het feit dat Vlamingen voor "anders" durfden te gaan.
                          Is heel simpel, meestal hebben ze al een mening voor ze het gehoord hebben.
                          Zoals ik hier onderandere las : "Brusselmans zei ... en dan ben ik gaan luisteren". Ze moeten het dus wel slecht vinden, want Brusselmans doet dat ook
                          Ik heb nog nooit Brusselmans iemand in de hemel weten prijzen en ik zie dat ook niet rap gebeuren, want diene mens leeft daarvan.

Er zijn zelfs radiozenders die dezelfde techniek toepassen om aan luisteraars te raken.
                          Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

Comment

Mijn excuses.... I happen to have a musical background.

O en na de kalkoen inzending gezien te hebben ben ik er nog MEER van overtuigd dat dit eurovisiegedoe écht wel belachelijk aan het worden is.
                            www.olivierdutre.com
                            Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

Comment

inderdaad brusselmans moet zoiets afbreken, want dat brengt aandacht met zich mee en die is nodig om zijn repetitieve schrijfstijl te verkopen.

Het lied is origineel denk ik, ik zou de cd niet kopen, maar het was wel het eerlijkste in de wedstrijd.
                              Die Nelson is een flauw afkooksel van luther vandross
                              Brahim is een flauw afkooksel van Justin Timberlake in een mix met enkele latin lovers
                              de paranoiacs zijn goed en cool, maar eerder voor op een goed intiem festival
                              sandrine, eerlijk gezegd kan ik die niet goed verdragen dus daar kan ik niet objectief over zijn :-) maar toch een poging, niet slecht, maar te zwak in vergelijking met bvb een beyonce ed.

Comment

Kamiel Spiessens?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                                X