Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smog toestanden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Smog toestanden

Hey juppekes

Hebben jullie ook weer van die fantastische winterse smog toestanden

Hier aan de kust is het weer prachtig wit overal

Jammer moet ik werken
    Last edited by Mriya; 19 februari 2008, 19:22.
    Bootjes

Re: Smog tostanden

Winterse witte smog.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Winterse witte smog.
      dat heet in Nederland sneeuw.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        dat heet in Nederland sneeuw.
        Zwarte dan?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

zal eerder mist zijn ipv smog
          5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            zal eerder mist zijn ipv smog
            Smog is mist die vuil is!!!
            Is een samentrekking van "smoke" en "fog".

Hubert
            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Op 22 december hebben we hier zo'n mooie winterplaatjes kunnen schieten, nu is er in de Kempen niets speciaals te zien.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                Op 22 december hebben we hier zo'n mooie winterplaatjes kunnen schieten, nu is er in de Kempen niets speciaals te zien.
                Vanmorgen was het hier heel eventjes weer van dat, maar een uur later was het alweer gedaan en zaten we ook in de dikke mist

En tegen de middag dat de zon er een beetje doorkwam was het meeste al gedooid
                Bootjes

Comment

Re: Smog toestanden

mooi of niet, foto's of niet, terwijl een professor op de radio vertelde dat het toch wel belangrijk was niet meer dan 90/u te rijden werd ik voorbij gevlamd aan 150 denk ik.
                  Jammer dat BMW's en consoorten zonder radio verkocht worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noa Bekijk bericht
                    Jammer dat BMW's en consoorten zonder radio verkocht worden
                    Jammer dat mensen bevooroordeeld zijn als ze zelf geen BMW hebben.
                    Het is niet de wagen maar de chauffeur dat een overtreding begaat. Steek die in een BMW, Audi, Ford of Peugeot en hij zal dezelfde fouten begaan.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Jammer dat mensen bevooroordeeld zijn als ze zelf geen BMW hebben.
                      Het is niet de wagen maar de chauffeur dat een overtreding begaat. Steek die in een BMW, Audi, Ford of Peugeot en hij zal dezelfde fouten begaan.
                      Je hebt hier gelijk in VerSeg; de chauffeur, niet de machine begaat de overtreding.
                      Uiteraard trekt het merk BMW wel een 'sportief rijdend' publiek aan, die zich makkelijker laat verleiden tot hoge snelheden. Misschien ligt daar nu net de perceptie en worden BMW-rijders rapper gestigmatiseerd.
                      Ook vrachtrijders worden nogal eens op een hoopje gegooid, al zijn zij procentueel verantwoordelijk voor een vrij groot aandeel in de ongevallen. Maar daarom zijn het inderdaad niet allemaal roekeloze chauffeurs.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                        Je hebt hier gelijk in VerSeg; de chauffeur, niet de machine begaat de overtreding.
                        Uiteraard trekt het merk BMW wel een 'sportief rijdend' publiek aan, die zich makkelijker laat verleiden tot hoge snelheden.
                        Ik heb een BMW maar rij er niet mee, mijn vrouw doet dat.
                        Ze staat er net als andere weggebruikers alle dagen mee in de file en kan er dus bijna geen overtreding mee begaan. Die wagen is net als een andere, alleen stond dit model ons iets meer aan. Hij kost een pak geld en dus zijn we er nog eens extra voorzichtig mee. Niet alleen om sportief te rijden kopen mensen dit, meestal is de hoofdreden het comfort, de service of gewoon de look. Mensen met een Ferrari zie ik ook niet dikwijls hard rijden, meestal showen ze de zondag met goed weer een beetje op den buiten tijdens een rustig ritje.
                        Ik rij ook met de moto en velen reageren direkt met "ahhhh zedde gij ook zo ne zot" ... dat veralgemenen hangt soms mijn strot uit maar dan denk ik bij mezelf, "sukkels, ze weten niet eens waarover ze het hebben".
                        Overal heb je gekken tussen zitten maar met bepaalde voertuigen leggen sommigen het er graag nog eens extra dik in.
                        Probleem is dat de overdrijvers een negatieve indruk nalaten over het geheel.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Working...
                        X