Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

telenet digibox probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• telenet digibox probleem

Hallo,

De laatste tijd heb ik hier veel problemen mee. Meer bepaald de online tv gids
    , telkens als ik die wil oproepen 'hangt' de digibox gewoon vast. Ik moet dan de stekker uittrekken en opnieuw proberen. Soms moet dit enkele keren na
    elkaar ! Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die dit hebben. Ik ken er alvast 1 , een collega van mij die zijn digibox ongeveer gelijk met mij heeft aangeschaft ( de eerste generatie welliswaar). Hij heeft zijn digibox laten vervangen , helaas met zelfde resultaat.

bedankt,

Geert

Re: telenet digibox probleem

Hier is dat een dagelijks probleem. Sedert ik lid ben van telenet (1.5 jaar) hebben die mannen al een keer of 5 mogen komen. Normaal komen die vandaag voor de 6 de keer!!!!! langs.

Ik kan soms gewoon niets doen met het toestel, telkens de melding Communicatie problemen. Had ik het geweten hé..............
    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Comment

+/- 1 x per week moet ik het stekkertje ook even uittrekken om alles weer vlot te laten werken.
      Mvg Tim

Comment

Heb dat ook gehad op den duur was het zo erg en was hij helemaal om zeep.

Ik heb dan in garantie een nieuwe gekregen en die moet ik nog amper resetten (1xper 2 maand)
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Mijne digirecorder net hetzelfde.
          Dagelijks herstarten voor ik hem kan gebruiken
          I would, if I could ...

Comment

Een oplossing is er niet maar een workaround wel.

Om te beginnen zet je dikkere pootjes onder de digibox/-corder zodat er meer luchtcirculatie is. Dit geeft een betere afkoeling en minder vastlopers (helpt echt).
            Een tweede oplossing is er een timer tussen zetten zodat die 's nachts gereset wordt. Stel een uur in dat je hem nooit gebruikt en laat de spanning 5 minuten uitgaan. Uw digibox/-corder wordt zo gereset en je kan hem weer een tijdje probleemloos gebruiken.

Of het allemaal normaal is dat je zoiets moet doen is een ander punt, in elk geval vind ik die toestellen dikke geldklopperij. De fabricagekost ervan zou minder dan 1€ bedragen ... niet moeilijk dat het brol is.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Kan dit enkel beamen, 2 digicorders en 1 digibox in huis, resetten met de regelmaat vd klok, BROL is het !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                Kan dit enkel beamen, 2 digicorders en 1 digibox in huis, resetten met de regelmaat vd klok, BROL is het !
                Nog nooit, maar dan ook nooit ! moeten resetten, en dat spul staat hier van in het begin, augustus 2005 ? alle, van de eerste maanden . Zal wel aan het manneke liggen zeker
                To make your dreams come true, wake up

Comment

Working...
                X