Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop of PC

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Laptop of PC

indien je die draagbaarheid niet echt nodig hebt dan absoluut kiezen
    voor een desktop pc om volgende redenen :

- krachtiger (voor zelfde budget)
    - grotere behuizing dus betere koeling , veelal ook betere componenten dus minder kans op defecten
    - langere levensduur , vooral van harddisk !
    - indien defect makkelijker EN goedkoper om te repareren
    - meer mogelijkheden tot uitbreiding

gr,

Geert

Comment

Voor de liefhebbers:
      http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_09/OFF01.SHTML

www.digitalclickx.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pieterjan Bekijk bericht
        Dan geef ik liever toch ietske meer uit (http://www.apple.com/benl/macbookair/)
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Aldi is niet meer dan een gokindustrie, je weet nooit op voorhand hoe goed en hoe lang een pc of laptop werkt van medion.
          Canon PowerShot A520 - Canon Eos 350D + efs 18-55mm + ultrasonic 28-105 + speedlight 420EX
          - gsm met ultra 0.3mp color camera(telt da nie mee soms? )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door YannickC Bekijk bericht
            Aldi is niet meer dan een gokindustrie, je weet nooit op voorhand hoe goed en hoe lang een pc of laptop werkt van medion.
            Laten we eerlijk zijn, voor de hoeveelheid dat er van verkocht is, aan onderandere echt gebruikers die geen jota van computer kennen, hoor ik er toch vrij weinig over klagen. En je hoort tegenwoordig velen klagen, terwijl daarom het probleem niet aan het materiaal ligt
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Wie kan hier iets zinvols over vertellen ?
              Canon 60D + Tamron 17-50 2.8 + Tamron 70-200 2.8 VC

Comment

er staat nu in de makro de HP pavilion dv9630 het blijkt een deftige laptop te zijn en kost op vele plaatsen nog 1300 euro en nu daar voor 1000 euro dus ik denk dat het een koopje is
                Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Heb de beide, maar zou nog niet zonder vaste PC kunnen.
                  de laptop is uiteraard om mee te nemen op verplaatsing, maar die moet je altijd uitpakken.
                  PC heeft een handiger keyboard, staat altijd klaar om te starten.

Groetjes,
                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                    Heb de beide, maar zou nog niet zonder vaste PC kunnen.
                    de laptop is uiteraard om mee te nemen op verplaatsing, maar die moet je altijd uitpakken.
                    PC heeft een handiger keyboard, staat altijd klaar om te starten.

Groetjes,
                    Pol.
                    Heb ik ook.
                    1) een kleine laptop met 2 HD's met enorm hoge capaciteit.
                    Dit toestelleke is wel piepklein en heeft een heel klein schermpje, maar, meer dan voldoende om op verplaatsing even vlug naar de kwaliteit van de beelden te zien.
                    Gezien het kleine, voor velen veel te kleine scherm, heb ik echter wel een enorm lange autonomie (heb al situaties gehad waar ik 9 uur doorkwam), mits doordachte instellingen en plaatsen van software en data op die HD. De truk bestaat erin om ervoor te zorgen dat niet beide HD continue moeten draaien.
                    Het weegt niet veel en het doet uiteindelijk wat ik ervan verlang. Opslag van fotokes tijdens shootings en een snelle kijk-functie. Tekstverwerking, geven van presentaties (grafische kaart is sterk genoeg ), MS-Office, web-beheer, ontwikkeling ... Alleen bewerken van foto's is te zwak of ik moet een groter scherm aankoppelen en een keyboard bijplaatsen. Hier staat ook een volledig backup op van mijn website en mijn foto-beheer-programma (alle data met uitzondering van de beelden, die op een externe HD staan)
                    Voor doorgedreven bewerkingen is het ding niet zwaar genoeg, of ik moet een bruine hebben die ...
                    2) een zelf samengestelde desktop. Dit is een monster waar ik dan de nodige zware softpakketten op draai. Het bewerken van foto's gebeurt daar in een gemakkelijke houding, in een mooie donker omgeving en met een groot, heel groot scherm en bijscherm. Daar worden beelden beoordeeld en eventueel in de vuilbak gekieperd en/of verwerkt in fotobewerkingssoftware ... Ik doe dit nooit op een laptop.
                    Voordeel van beiden ... de een gebruik ik als een soort begeleider op verplaatsing. Geen grote invest.
                    De desktop is heel wat beterkoop voor zijn prestaties en, die kan indien nodig uitgebreid, onderdelen vervangen ... Een harde schijf uit een desktop kan je makkelijk vervangen en/of in een ander machine steken of gewoon er ene bij steken. Op een laptop lukt dit niet zozeer.
                    Als ik op stap ga, heb ik snel plaats genoeg (op de trein, op een teras ...) om mijn A4-ke te gebruiken (inderdaad de laptop is niet groter) en ik merk dat die sneller bovenkomt dan enig andere laptop.
                    Ander voordeel van twee is als ik thuis zit en Chris of Nathalie willen effen internetten (vervang effen door langdurig) dan nemen ze gewoon de laptop en allen zijn content.
                    Last edited by Wim.Vanmaele; 25 februari 2008, 07:38.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                      Dan geef ik liever toch ietske meer uit (http://www.apple.com/benl/macbookair/)
                      Hmm...

Deze is toch dunner, en veelzijdiger!

Dave
                      pixelpusher

Comment

Working...
                      X