Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vista 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vista 2

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Da's rap gevonden hoor ... het gewoon juist doen.
    Grapje hé (maar dikwijls waarheid).
    Jaja okee

ReadyBoost aangemaakt via een USB-poort een tijdje terug.
    Ik moet dan nu die stick in dezelfde poort plaatsen....
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Ik moet dan nu die stick in dezelfde poort plaatsen....
      Ge moet die laten zitten ja.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Ge moet die laten zitten ja.
        Aha ok VerSeg.
        Weer iets bijgeleerd.
        Staat dat nu ergens beschreven in de documentatie van Vista?
        (zal zelf ook zoeken natuurlijk)
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Hier staat allezins iets
          Hopelijk ben je daar iets mee geholpen.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Hello,
            Niemand die me kan helpen met mijn probleem gepost onder #71 ?

Grtz, RF

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Hello,
              Niemand die me kan helpen met mijn probleem gepost onder #71 ?

Grtz, RF
              Ik zou zeggen, netwerkkaart even uninstallen en opnieuw laten installeren (door Vista) eventueel een driverupdate.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                Ik zou zeggen, netwerkkaart even uninstallen en opnieuw laten installeren (door Vista) eventueel een driverupdate.
                Tja, heb ik al gedaan en nieuwe drivers zijn niet beschikbaar. Zowel Vista, de firmware als de driver van Belkin is up to date. Maar wat ik straf vind is dat Dell het probleem gewoon negeert. Mails aan hen blijven alsnog onbeantwoord. Erg vervelende zaak hoor Zou toch niet mogen zijn van een gerenomeerd merk als Dell.
                Grtz, RF

Comment

Maar wat ik straf vind is dat Dell het probleem gewoon negeert. Mails aan hen blijven alsnog onbeantwoord.
                  Misschien moet je hen eens bellen?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Tja, heb ik al gedaan en nieuwe drivers zijn niet beschikbaar. Zowel Vista, de firmware als de driver van Belkin is up to date. Maar wat ik straf vind is dat Dell het probleem gewoon negeert. Mails aan hen blijven alsnog onbeantwoord. Erg vervelende zaak hoor Zou toch niet mogen zijn van een gerenomeerd merk als Dell.
                    Grtz, RF
                    Ik heb ook ooit eens de helpdesk van Dell nodig gehad en die hebben me netjes gecontacteerd en de opvolging goed verzorgd. Is wel al weer een tijdje geleden.
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                      Ik heb ook ooit eens de helpdesk van Dell nodig gehad en die hebben me netjes gecontacteerd en de opvolging goed verzorgd. Is wel al weer een tijdje geleden.
                      Ik heb hen eens nodig gehad, helemaal in het begin HD naar de knoppen en binnen de twee dagen reeds niefke gekregen met courrierdienst. Heeft wel twee telefoontjes gekost want op een Dell is het niet simpel Vista op een nieuwe HD te installeren.

Misschien moet je hen eens bellen?
                      Zal het beste zijn zeker

Dus niet meer verder zoeken, zal hen volgende week opbellen. Laat nog wat van mij horen.

Grtz, RF

Comment

Heeft wel twee telefoontjes gekost want op een Dell is het niet simpel Vista op een nieuwe HD te installeren.
                        Poepsimpel. Wat was het probleem?
                        pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                          Poepsimpel. Wat was het probleem?
                          Groovbird, dit probleem is ondertussen opgelost met ondersteuning van de helpdesk van Dell. Ik moest eerst twee instellingen in het BIOS veranderen.
                          Daarentegen is het probleem met de draadloze verbinding nog niet opgelost
                          Grtz, RF

Comment

Groovbird, dit probleem is ondertussen opgelost met ondersteuning van de helpdesk van Dell. Ik moest eerst twee instellingen in het BIOS veranderen.
                            Daarentegen is het probleem met de draadloze verbinding nog niet opgelost
                            Grtz, RF
                            Ge moet opletten wat ge schrijft. Als ge schrijft dat "op een Dell is het niet simpel Vista op een nieuwe HD te installeren" dan ga ik op mijn achterste poten staan he, want bij mij was da een fluitje van een cent zonder Dell te moeten bellen.

Al eens een andere router geprobeerd?

Dave
                            pixelpusher

Comment

Working...
                            X