Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hummer (Humvee) toch millieuvriendelijk ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hummer (Humvee) toch millieuvriendelijk ?

/offtopic: CO2 uitstoot mag dan wel een nadeel zijn, het zorgt tegelijkertijd voor warmere zomers

Voor mij is het glas steeds halfvol... *lacht*
    Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
      precies nog nooit naar de FOC trohy geweest? (zonder 4x4 als toeschouwer dan) . vorige keer 1600 deelnemende voertuigen, en dit is dan een event met "zwaar parcours"

Een event met "soft parcours" zoals de 4x4 festival days te Berneau haalt jaarlijks circa 3000 voertuigen, beide events hebben een verschillend publiek
      Ik ken veel mensen met een 4x4 en geen enkele die er op onverharde banen mee rijdt, veel mensen rijden ermee voor de status of beter gevoel weet ik veel... ik vind het belachelijk.
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

status symbool
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
          Ik ken veel mensen met een 4x4 en geen enkele die er op onverharde banen mee rijdt, veel mensen rijden ermee voor de status of beter gevoel weet ik veel... ik vind het belachelijk.
          niet elke wagen die er een beetje uitziet als een tereinwagen is een tereinwagen. Maar 3/4 van wat jullie "tereinwagen" noemt is niet geschikt om terein mee te rijden en ja, je kan met een SUV door een veldweg rijden, maar dat kon ik vroeger met een VW Golf ook. Je kan met een SUV beter door dichtgesneeuwde wegen bergop rijden (remmen is iets anders) maar dat maakt het nog geen tereinwagen.

ik heb ook een tereinwagen (defender 90), naast mijn gewone wagen: de gewone wagen is voor de gewone verplaatsingen, de tereinwagen om te trekken of cross country rijden. Ik ken niemand die een "echte" tereinwagen heeft die hem niet gebruikt waarvoor hij dient. En al heb je een "echte" tereinwagen, als je hem in het terein wilt gebruiken zal je hem nog moeten ombouwen: "Jeeps are build, not bought" (ex fabriek zijn ze niet voor het terrein gemaakt)

Comment

Idd, sommige merken bieden naast een 4x4 (of AWD) een 2x4 aan, ziet er exact hetzelfde uit, Hyundai Santa Fe is er zo een.
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Die van op de foto wordt aangedreven door miliciens.
              Ik heb nog nooit zulke prestatie zien leveren door beroepsmilitairen. Vermits we in België geen miliciens meer hebben ......
              het belgisch leger had die hummer achteruit geduwd....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                precies nog nooit naar de FOC trohy geweest? (zonder 4x4 als toeschouwer dan) . vorige keer 1600 deelnemende voertuigen, en dit is dan een event met "zwaar parcours"

Een event met "soft parcours" zoals de 4x4 festival days te Berneau haalt jaarlijks circa 3000 voertuigen, beide events hebben een verschillend publiek
                Zo zwaar is deze FOC Trophy nu ook al nie
                Toch niet als ge maar op de Soft of de lichte HARD parcours mee rijd
                Ben er al twee keer met mijne Suzuki gaan mee rijden
                En zolang ge niet in de te diepe sporen mee ga spelen, gaat het nog
                Maar ja een Grand Vitara is ook al niet meer een echte terrein wagen door zijn beperkte grondspelling, en ja is vast gestoken , in diepe sporen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JonD Bekijk bericht
                  Zo zwaar is deze FOC Trophy nu ook al nie
                  Toch niet als ge maar op de Soft of de lichte HARD parcours mee rijd
                  Ben er al twee keer met mijne Suzuki gaan mee rijden
                  En zolang ge niet in de te diepe sporen mee ga spelen, gaat het nog
                  Maar ja een Grand Vitara is ook al niet meer een echte terrein wagen door zijn beperkte grondspelling, en ja is vast gestoken , in diepe sporen

ik rij jaarlijks de TT route .. en dat blijft zelf voor een def met korte wielbasis, verenlift, bodylift, 33" MT's, sper voor en sper achter, snorkel met cycloon, aangepaste moter, aangepaste versnellingsbak, warn12000 voor en warn 9000 achter een uitdaging. Maar om te TT route te mogen rijden, is er eerst een technische inspectie dat je 31" muds of beter hebt, dat je winch werkt etc

Comment

Working...
                  X