Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outlook questions

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Outlook questions

Ik ben op zoek naar 2 dingen betreffende outlook

- een manier om te searchen doorheen een volledige outlook inventaris van mails
    vb: in inbox, personal folders, ... eventueel zelfs deleted items etc etc
    => dit allemaal via één search-actie. Zijn er tricks? of... ken je een goed tooltje?

- een ander iets waar ik ook naar op zoek ben is inventariseren door een bepaalde actie te starten dat hij al mijn emailadressen waarnaar ik ooit een mail stuurde vb in mijn contacts zou toevoegen OF exporteren in een excelleke?
    OF... alternatief : van iedere persoon dat ik een mail krijg die nog niet in mijn contacts zitten dat ik een pop-up of warning krijg dat ik deze nog niet in mijn lijst zitten heb, en dat ik deze dan manueel toevoeg vb.

(da's een beetje het probleem wanneer je werkt met tussen de 1000 a 2000 contacten, .. echt moeilijk beheerbaar op de duur)
    Imagination is more important than knowledge...
    http://www.kiekje.be

Re: Outlook questions

In outlook zelf zit toch een zoek-optie. In Outlook 2007 staat die juist boven het hoofdvenster. selecteer daar "zoeken in alle e-mail items" en je bent vertrokken...

Dit is wel voor outlook, als je express bedoelt, dan heb ik er geen idee van, want dat gebruik ik niet...

Outlook houdt alle adressen bij die je ooit hebt ingevuld, om te gebruiken bij het "auto-invullen". Maar ik weet niet of je die "auto-invul"-lijst kan exporteren...

Als je tussen de 1000 en 2000 contacten zit, lijkt het me handiger die in de delen in mappen. Als je geregeld mails verstuurd naar dezelfde groep personen, dan kan je ook distributielijsten aanmaken.
    Groeten,

Polleke

Comment

vraag 1 = Standaard zoekfunctie van outlook
      Klik is de zoekbalk op "zoeken in" en kies voor "alle emailmappen".
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

fantastisch mannen! (verdikke... en zeggen dat ik IT-er ben... stoem zeg ;-))

Nu nog vraag 2 oplossen hé ;-)
        Read below :

- een ander iets waar ik ook naar op zoek ben is inventariseren door een bepaalde actie te starten dat hij al mijn emailadressen waarnaar ik ooit een mail stuurde vb in mijn contacts zou toevoegen OF exporteren in een excelleke?
        OF... alternatief : van iedere persoon dat ik een mail krijg die nog niet in mijn contacts zitten dat ik een pop-up of warning krijg dat ik deze nog niet in mijn lijst zitten heb, en dat ik deze dan manueel toevoeg vb.
        Imagination is more important than knowledge...
        http://www.kiekje.be

Comment

Working...
        X