Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vista

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vista

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Wees eerlijk Theokus ... als dit een Vista DVD zou zijn, dan was nu de wereld te klein om al die negatieve kritiek op Microsoft te lezen.
    Als het een ander produkt is, dan begrijpen de meesten wel dat een foutje eens kan gebeuren maar als het een Microsoft produkt is dan zijn het gangsters die niet eens bekwaam zijn een deftige DVD te leveren.
    Met alles kan iets fout gaan want niets is perfekt, toch niet hier op aarde.
    Ja dan had ik zeker geduveld vooral omdat ik die software duur moet betalen.
    En ja natuurlijk, alles is niet perfect
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Ja dan had ik zeker geduveld vooral omdat ik die software duur moet betalen.
      Theo ...
      Koop ik een nieuwe auto, dan scheelt daar iets aan ...
      Koop ik een nieuwe moto, dan scheelt daar iets aan ...
      Koop ik een nieuwe wekker, dan scheelt daar iets aan ...
      Koop ik een nieuwe verfborstel, dan scheelt daar iets aan ...
      Koop ik een nieuwe TV, dan scheelt daar iets aan ...
      Koop ik een nieuwe zaklamp, dan scheelt daar iets aan ...
      Koop ik een nieuwe printer, dan scheelt daar iets aan ...
      Koop ik een nieuw fototoestel, dan scheelt daar iets aan ...
      Koop ik iets per verzending, net dan staakt de Post ...
      Enz ...

Zijn nu al die produkten slecht of heb ik gewoon pech?
      Koopt mijn vrouw of mijn moeder dit, dan is dat van de eerste keer in orde.
      Ik koop niets meer zelf, ik heb toch altijd pech.

Maar niets is nog een probleem als het opgelost is ... een goede service is belangrijker dan een goed produkt want service heb je vroeg of laat toch eens nodig en een echt probleem heb je pas als je geen service krijgt.
      Heb je eens een probleem met een Microsoft CD of DVD ... je krijgt heus wel een andere. Er zijn veel belangrijkere zaken in het leven om over te zagen dan een software hoor.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Er zijn veel belangrijkere zaken in het leven om over te zagen dan een software hoor.
        Jij kent mijn toestand niet.
        Spijtig dat ik mezelf nu moet verdedigen...
        Ik had liever mijn arm in het gips: dat ZIEN de mensen VerSeg.

OT

Pfff... maar ja, ne mens kan niet alles weten he.

Ik koop me duur spots van Massive...
        Na een half jaar > zwarte plekken op het plafond....hahaha
        Last edited by theokus; 5 februari 2008, 02:51.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ik had verder ergens gelezen dat er x-aantal tijd moet tussen liggen alvorens je dan weer zou kunnen activeren.
          Zo'n regelkes bestaan al ken ik al de voorwaarden ook niet zo direkt, maar met een begrijpbare uitleg weigeren ze niet om u verder te helpen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Jij kent mijn toestand niet.
            Spijtig dat ik mezelf nu moet verdedigen...
            Ik had liever mijn arm in het gips: dat ZIEN de mensen VerSeg.
            Daarom dat ik in het algemeen spreek Theo ... er zijn belangrijkere zaken in het leven dan een PC ... het was goedbedoeld.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Daarom dat ik in het algemeen spreek Theo ... er zijn belangrijkere zaken in het leven dan een PC ... het was goedbedoeld.
              No problemo
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Theokus gebruik eens Total Commander, daar zit een unzipper in (en nog zoveel meer).

Verseg, ik moet je vrijwel over de ganse lijn gelijk geven. Microsoft maakt mooie producten, maar leggen soms accenten verkeerd (vind ik):
                Eergisteren komt hier een vriend langs met een spiksplinternieuwe notebook (nog niet uit de doos geweest) om wat kuis te houden in de massa overbodige brol die tegenwoordig geïnstalleerd staat. (ik bedoel de resem profversies van Norton, Office e.d.), niet Vista zelf.
                Ik heb hier een wireless accesspoint staan, dus efkes de wireless in gang zetten op die notebook. Wireless gevonden, wil je nu de code invullen, OK, code aanvaard.
                Na minuten nog altijd bezig met "het verkrijgen van een IP adres". Na een kwartier nog altijd bezig met dat IP adres te "verkrijgen".
                OK, het zullen wel weer de instellingen zijn (vermits de eigenaar van de notebook nog geen internet heeft hebben we onze tijd niet gestoken in het proberen ontrafelen van dat probleem). Maar de doorsnee gebruiker staat hier dus nog altijd in zijn blootje.
                En dan de triomferende melding of Microsoft op het internet mag gaan zoeken naar een oplossing van een probleem of naar een programma om een bepaald bestand te openen. Dat sleuren ze nu al generaties Windowsen mee, maar ik heb er nog NOOIT enig resultaat mee gehad.
                Ze worden wel slimmer: nu zeggen ze dat ze u zullen verwittigen als er een oplossing is.
                Dit laatste zouden ze misschien beter laten vallen en de vrijgekomen energie steken in het wat "duidelijker" maken van de wireless procedures voor een modale gebruiker
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Je moet ook wel toegeven dat een groot deel van de patches veiligheidspatches zijn ... patches die er niet komen omdat het produkt slecht werkt maar omdat andere mensen het produkt aanvallen, het produkt kraken, het produkt vanop afstand proberen te vernietigen ... klaag eens tegen deze mensen want zij zorgen voor 95% van de patches.
                  Hier moet ik toch nog even op reageren, jij vindt dus dat mensen de veiligheid niet mogen testen van systemen?
                  Vergelijk het met een auto, ze mogen geen crash tests meer doen om te zien of een auto veilig is? Wel ik ga toch liever in eentje zitten die getest is en veilig bevonden.
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

Comment

Diegene die een crashtest doen, zijn voornamelijk de auto-merken zelf, en dan maar hopen dat ze 5 sterrekes krijgen bij Ncap.

Die virusschrijvers werken denk ik niet voor Microsoft... (misschien wel voor Symantec ).

Wie is er eigenlijk in fout : de klant die z'n auto laat openstaan, of de dief die ermee wegrijdt ???
                    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                      Diegene die een crashtest doen, zijn voornamelijk de auto-merken zelf, en dan maar hopen dat ze 5 sterrekes krijgen bij Ncap.

Die virusschrijvers werken denk ik niet voor Microsoft... (misschien wel voor Symantec ).

Wie is er eigenlijk in fout : de klant die z'n auto laat openstaan, of de dief die ermee wegrijdt ???
                      Volgens de belgische wetgeving de klant die zijn wagen laat openstaan. Want daar kan je een boete voor krijgen

Weet je dat je wettelijk zelfs in fout bent als u computer gehacked wordt en zo gebruikt als ftp server om illegale software te versprijden.
                      Last edited by Doc_Holiday; 5 februari 2008, 13:41.
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Theokus gebruik eens Total Commander, daar zit een unzipper in (en nog zoveel meer).

Eergisteren komt hier een vriend langs met een spiksplinternieuwe notebook (nog niet uit de doos geweest) om wat kuis te houden in de massa overbodige brol die tegenwoordig geïnstalleerd staat. (ik bedoel de resem profversies van Norton, Office e.d.), niet Vista zelf.
                        Dat is overduidelijk de fout van de zovele fabrikanten. Altijd die rommel mee installeren. Allemaal voor niets nodig Ze vertragen de zaak zwaar en mensen zijn dan boos op microsoft, terwijl ze beter boos zijn op de fabrikant van hun laptop. Niet leverancier, want die kan er ook niets aan doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Bedankt voor de tip Nete.
                          Ik ben niet alleen met dit probleem als het op unzippen aankomt.

Verder vind ik ook dat die toepassing van Windows moet werken.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht

Die klant kan ik nog vergeven, die dief niet.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Zo'n regelkes bestaan al ken ik al de voorwaarden ook niet zo direkt, maar met een begrijpbare uitleg weigeren ze niet om u verder te helpen.

Bedankt.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                                Hier moet ik toch nog even op reageren, jij vindt dus dat mensen de veiligheid niet mogen testen van systemen?
                                Vergelijk het met een auto, ze mogen geen crash tests meer doen om te zien of een auto veilig is? Wel ik ga toch liever in eentje zitten die getest is en veilig bevonden.
                                Dit is een omgekeerde redenering wat je aanhaalt.

Als ze een crashtest doen, ook al is die uitstekend dan is die auto perte totale en gaat niemand zeggen dat die slecht is omdat ge er een ongeval mee zou kunnen hebben.
                                Bij Microsoft doen ze het anders, dat zijn geen testen maar echte aanvallen, bedoelt om zoveel mogelijk schade te hebben en het produkt zo slecht mogelijk te kunnen beschrijven.
                                Om de test te vergelijken zoals jij het doet zou je van die wagen eerst bewust de stuurstang moeten doorzagen (want je kan er aan langs onder), hem dan bewust laten crashen in een bocht en dan publiceren dat die gecrasht is omdat het stuur niet werkte. Je kan er ook met een bulldozer over rijden en zeggen dat die niet sterk genoeg is.

Die auto is niet gemaakt om met een bulldozer over te rijden, dat klopt maar die Vista is ook niet gemaakt om in te breken, die is gemaakt om te gebruiken.
                                Wie echt zoekt kan elk produkt kapot krijgen ... wauw, ze hebben uw Linux op 2 seconden gekraakt want ze stonden naast u met een revolver, hebben het paswoord gevraagd en Linux heeft die dief er gewoon ingelaten. Straf dat er geen beveiliging ingebouwd is tegen zoiets.

En zoals gezegd ... een auto pikken die niet op slot was is niet moeilijk, net als inbreken in Windows dat niet beveiligd is ... en die beveiliging is een instelling dat de gebruiker moet doen. Hoeveel mensen kennen een Firewall heel goed? Die van Vista is anders niet zo slecht maar de meesten zetten hem op automatisch met een paar standaard gemiddelde regelkes.

En het groot verschil bij de hackers is dat ze de eindgebruikers kl*ten door hun systemen af te breken. Ik heb nog nooit geweten dat bij testen van auto's bewust tegen auto's van particulieren wordt gereden en als hij kapot is gezegd wordt dat het uw fout is want dat ge maar een ander merk moest kopen.
                                Last edited by VerSeg; 6 februari 2008, 14:44.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X