Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
"bedenk altijd dat je uniek bent, zoals alle andere mensen op deze aardbol. Dus... zo speciaal is dat nu ook weer niet"
"als een jongen je lastigvalt, trek dan jouw rok omhoog en zijn broek naar beneden, want jij loopt sneller weg met je rok omhoog, dan hij met z'n broek naar beneden"
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
"bedenk altijd dat je uniek bent, zoals alle andere mensen op deze aardbol. Dus... zo speciaal is dat nu ook weer niet"
"als een jongen je lastigvalt, trek dan jouw rok omhoog en zijn broek naar beneden, want jij loopt sneller weg met je rok omhoog, dan hij met z'n broek naar beneden"
Ja, die bedoel ik
Er zitten vaak wel hele goeie tussen.
En zelfs al komen ze niet van hem, I don't care. 'k vind ze daarom niet minder
Mvg,
Frederic
Awel, volgens mij is dat Jan Van Den Berghe, die ook (op woensdag als ik me niet vergis) de 'boekskes' komt lezen bij Heidi.
Ik heb wel ooit gehoord op zondagmiddag bij Studio Podcast dat ze zeiden dat het Jan Becaus was, maar dat lijkt me sterk.
Jan Becaus lijkt me een serieuze nieuwslezer te zijn...
Awel, volgens mij is dat Jan Van Den Berghe, die ook (op woensdag als ik me niet vergis) de 'boekskes' komt lezen bij Heidi.
Ik heb wel ooit gehoord op zondagmiddag bij Studio Podcast dat ze zeiden dat het Jan Becaus was, maar dat lijkt me sterk.
Jan Becaus lijkt me een serieuze nieuwslezer te zijn...
Dan heb je het serieus mis. Moet je de humo van vorige week eens lezen bij de radioprogramma's. Daar staan de hele week korte stukjes bij van Heidi Lenaerts. Eén van die stukjes was een vraag aan haar over wie ze vindt dat er een radioprogramma zou moeten krijgen, waarin ze prompt Jan Becaus noemt omwille van z'n zeer fijnzinnige humor, terwijl de meesten hem enkel kennen als serieuze, saaie nieuwslezer... Hier de link naar de pagina van De Goeie Middagshow waar je rechts een foto van Jan Becaus zal zien met een link naar alle doordenkertjes.
Dan heb je het serieus mis. Moet je de humo van vorige week eens lezen bij de radioprogramma's. Daar staan de hele week korte stukjes bij van Heidi Lenaerts. Eén van die stukjes was een vraag aan haar over wie ze vindt dat er een radioprogramma zou moeten krijgen, waarin ze prompt Jan Becaus noemt omwille van z'n zeer fijnzinnige humor, terwijl de meesten hem enkel kennen als serieuze, saaie nieuwslezer... Hier de link naar de pagina van De Goeie Middagshow waar je rechts een foto van Jan Becaus zal zien met een link naar alle doordenkertjes.
Of geloof je me nu nog niet?
En nu terug on topic graag
Mvg,
Frederic
Verdikke, je hebt gelijk...
'k heb er in de Humo overheen gekeken (heb nochtans een abonnement).
Had ik niet verwacht van Jan Becaus.
En terug on topic:
Winston Churchill:
Tijdens een ruzie met een vrouw riep ze :”Moest ik met u getrouwd zijn, ik zou vergif in uw koffie doen”.
Waarop Winston Churchill antwoordde: “En moest ik met u getrouwd zijn, dan zou ik die koffie met veel genoegen uitdrinken”.
Comment