Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Citaat van de dag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Citaat van de dag

Ik zou zeggen, alstublieft : in Vlaanderen vlaams en in Spaandre spaans.
    Maar laat dat engels aub.

Comment

"bedenk altijd dat je uniek bent, zoals alle andere mensen op deze aardbol. Dus... zo speciaal is dat nu ook weer niet"

"als een jongen je lastigvalt, trek dan jouw rok omhoog en zijn broek naar beneden, want jij loopt sneller weg met je rok omhoog, dan hij met z'n broek naar beneden"

Jan Becaus.

Mvg,
      Frederic
      Last edited by Frederic De Smet; 17 april 2008, 19:20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        "bedenk altijd dat je uniek bent, zoals alle andere mensen op deze aardbol. Dus... zo speciaal is dat nu ook weer niet"

"als een jongen je lastigvalt, trek dan jouw rok omhoog en zijn broek naar beneden, want jij loopt sneller weg met je rok omhoog, dan hij met z'n broek naar beneden"

Jan Becaus.

Mvg,
        Frederic
        Is het niet Jan Van Den Berghe ipv Jan Becaus?
        Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
          Is het niet Jan Van Den Berghe ipv Jan Becaus?
          Nee hoor, 't is wel degelijk Jan Becaus van wie ik deze uitspraken hoorde. Als ze van zijn hand komen is dan ook nog eens de vraag...

Comment

"Any technology sufficiently advanced is indistinguishable from magic." Arthur C. Clarke
            pixelpusher

Comment

hoe meer vrouwen, hoe meer deugd
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Nee hoor, 't is wel degelijk Jan Becaus van wie ik deze uitspraken hoorde. Als ze van zijn hand komen is dan ook nog eens de vraag...
                Bedoel je de uitspraken op Studio Brussel, op het einde van 'De Goede Middagshow'?
                Fuji FinePix S100fs

Comment

Bedoel je de uitspraken op Studio Brussel, op het einde van 'De Goede Middagshow'?
                  Ja, die bedoel ik

Er zitten vaak wel hele goeie tussen.
                  En zelfs al komen ze niet van hem, I don't care. 'k vind ze daarom niet minder

Mvg,
                  Frederic

Comment

ik heb hier ooit enen gelezen ivm fotografie
                    Een foto is een momentopname...

't beste stuk komt erna maar ik kan het nergens meer terugvinden.

iemand die kan helpen? Denk het in een handtekening gelezen te hebben.
                    WWW.JOPIX.BE
                    Just one click away...

Comment

Ja, die bedoel ik

Er zitten vaak wel hele goeie tussen.
                      En zelfs al komen ze niet van hem, I don't care. 'k vind ze daarom niet minder

Mvg,
                      Frederic
                      Awel, volgens mij is dat Jan Van Den Berghe, die ook (op woensdag als ik me niet vergis) de 'boekskes' komt lezen bij Heidi.
                      Ik heb wel ooit gehoord op zondagmiddag bij Studio Podcast dat ze zeiden dat het Jan Becaus was, maar dat lijkt me sterk.
                      Jan Becaus lijkt me een serieuze nieuwslezer te zijn...
                      Fuji FinePix S100fs

Comment

Awel, volgens mij is dat Jan Van Den Berghe, die ook (op woensdag als ik me niet vergis) de 'boekskes' komt lezen bij Heidi.
                        Ik heb wel ooit gehoord op zondagmiddag bij Studio Podcast dat ze zeiden dat het Jan Becaus was, maar dat lijkt me sterk.
                        Jan Becaus lijkt me een serieuze nieuwslezer te zijn...

Dan heb je het serieus mis. Moet je de humo van vorige week eens lezen bij de radioprogramma's. Daar staan de hele week korte stukjes bij van Heidi Lenaerts. Eén van die stukjes was een vraag aan haar over wie ze vindt dat er een radioprogramma zou moeten krijgen, waarin ze prompt Jan Becaus noemt omwille van z'n zeer fijnzinnige humor, terwijl de meesten hem enkel kennen als serieuze, saaie nieuwslezer... Hier de link naar de pagina van De Goeie Middagshow waar je rechts een foto van Jan Becaus zal zien met een link naar alle doordenkertjes.

Of geloof je me nu nog niet?

En nu terug on topic graag

Mvg,
                        Frederic

Comment

Je kent de waarde van geld pas nadat je het hebt uitgegeven!

Kopen maar die nieuwe objectieven!
                          ---
                          Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                          http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Just use the bloody things and stop pulling pixels out your arse.
                            By TREBS.
                            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Dan heb je het serieus mis. Moet je de humo van vorige week eens lezen bij de radioprogramma's. Daar staan de hele week korte stukjes bij van Heidi Lenaerts. Eén van die stukjes was een vraag aan haar over wie ze vindt dat er een radioprogramma zou moeten krijgen, waarin ze prompt Jan Becaus noemt omwille van z'n zeer fijnzinnige humor, terwijl de meesten hem enkel kennen als serieuze, saaie nieuwslezer... Hier de link naar de pagina van De Goeie Middagshow waar je rechts een foto van Jan Becaus zal zien met een link naar alle doordenkertjes.

Of geloof je me nu nog niet?

En nu terug on topic graag

Mvg,
                              Frederic
                              Verdikke, je hebt gelijk...
                              'k heb er in de Humo overheen gekeken (heb nochtans een abonnement).
                              Had ik niet verwacht van Jan Becaus.

En terug on topic:
                              Winston Churchill:
                              Tijdens een ruzie met een vrouw riep ze :”Moest ik met u getrouwd zijn, ik zou vergif in uw koffie doen”.
                              Waarop Winston Churchill antwoordde: “En moest ik met u getrouwd zijn, dan zou ik die koffie met veel genoegen uitdrinken”.
                              Fuji FinePix S100fs

Comment

Als wat je te zeggen hebt niet mooier is dan de stilte, zwijg dan.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                                X