Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eurosong 2008

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eurosong 2008

Ons Betty: hahaha
    Ik had graag de commentaar gehoord van "Walter" van Jeff Dunham.
    Die had zich hier eens écht kunnen uitleven.

De rest van de acts gingen van goed tot prima.
    De kwaliteit was toch beter dan in 2007.

Wel opletten omdat de live-acts er heel anders uitzien
    op het podium dan de tv-beelden die we thuis zien.

Brahim: mooie muziek, mijn goesting die muziek.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Eurosong 2008

Betty!!!!!!!!! laten we ons nog eens lekker belachelijk maken
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Een meer belachelijke mens gelijk Betty bestaat er niet denk ik

Katy en Brachim mijn favorieten van de eerste ronde
      ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

http://www.esveaa.be

Comment

Vergeet niet dat Betty nog een wildcard kan krijgen en alsnog gestuurd kan worden.

In elk geval heeft ze lef want niet iedereen durft zich zo te geven en weten dat je kan afgaan als een gieter

Comment

Awel nu heb ik er spijt van, dat ik er niet naar gekeken heb

Heeft er nog niemand betty op youtube gezet ?
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Hier kan je de videootjes vinden
            ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

http://www.esveaa.be

Comment

En we moeten ter plaatse nog door de voorronde geraken he...... Of is die afgeschaft ?
              Greetzzzzzzzzzzzz......
              Wonnie
              www.spectare.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wonnie Bekijk bericht
                En we moeten ter plaatse nog door de voorronde geraken he...... Of is die afgeschaft ?
                Er zijn er 20 door de voorronde geraakt.
                De eerste 5 zagen we gisteren bezig.

Vooraf waren en honderden inschrijvingen
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

De muziek van Eurosong en van het Eurovisiesongfestival, kan mij absoluut niet bekoren. Ik ben een hardrock, metal, gothic-metal liefhebber. Maar ik zou hier toch mijn waardering durven uitspreken voor Betty: zij durft tenminste iets origineels proberen, zowel op gebied van muzikaal concept als van choreografie. Hiermee begeef je je op glad ijs en weet je bijna vooraf dat ' de massa' niet massaal voor jou gaat kiezen. Ook Peter Evrard is steeds zichzelf gebleven ( chappeau Peter!), maar toch wordt die bijna nergens gedraaid op de commerciële zenders. Dat niet iedereen voor deze Betty-stijl te vinden is, daarmee ben ik akkoord, maar opmerkingen die de persoon zelf van Betty aanvallen, dat vind ik erover. Eén van mijn basiswaarden is: doe een ander nooit aan wat jezelf niet wilt aangedaan worden. Of in voetbaltermen: speel de bal, niet de speler!
                  The problem of the male brain:
                  On the left side, there's nothing right.
                  On the right side, there's nothing left.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Albert Motard Bekijk bericht
                    De muziek van Eurosong en van het Eurovisiesongfestival, kan mij absoluut niet bekoren. Ik ben een hardrock, metal, gothic-metal liefhebber. Maar ik zou hier toch mijn waardering durven uitspreken voor Betty: zij durft tenminste iets origineels proberen, zowel op gebied van muzikaal concept als van choreografie. Hiermee begeef je je op glad ijs en weet je bijna vooraf dat ' de massa' niet massaal voor jou gaat kiezen. Ook Peter Evrard is steeds zichzelf gebleven ( chappeau Peter!), maar toch wordt die bijna nergens gedraaid op de commerciële zenders. Dat niet iedereen voor deze Betty-stijl te vinden is, daarmee ben ik akkoord, maar opmerkingen die de persoon zelf van Betty aanvallen, dat vind ik erover. Eén van mijn basiswaarden is: doe een ander nooit aan wat jezelf niet wilt aangedaan worden. Of in voetbaltermen: speel de bal, niet de speler!
                    Betty voldoet perfect aan een basisbehoefte Albert...
                    Goed kunnen zingen is géén basisbehoefte maar het is wel de bedoeling
                    in Eurosong 2008.

De "boekskes" en andere media staan zo goed als vol met BBK's
                    (borsten, billen en konten)
                    't Is net of er vandaag de dag niets anders meer is.
                    Maar ja, goedkoop succes, het blijkt aan te slaan.

Neemt niet weg dat Betty zeer goed weet waarmee ze bezig is.
                    Verre van een dom blondje
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Ook Peter Evrard is steeds zichzelf gebleven ( chappeau Peter!), maar toch wordt die bijna nergens gedraaid op de commerciële zenders.
                      Ik vind wel grappig dat mensen een 'Ik-doe-erg-mijn-best-om-zo-onaantrekkelijk-mogelijk-uit-te-zien' - look verwarren met 'zichzelf-gebleven'-look. Elk artist streeft naar een eigen imago. De genre waar jij naar luistert kent ook zijn stijl. Ook zij dragen te somber/zwart kleding, Haar kleur is meestal zwart ( en lang) en veel make-up gebruik bij mannen(vrouwen dragen meestal korsetten en avondjurken). Hoe vind jij dat dat ze zichzelf zijngebleven?Ze kopieren toch elkaars stijl?

Ik vind het zelf om eerlijk te zien helemaal niet fijn dat mensen zichzelf blijven.
                      Het oogt snel als standaard. Veranderen hoort bij leeftijd, het hoort bij ouder worden. Geef mij maar een stijl kameleon als madonna.

de groeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                        Ik vind wel grappig dat mensen een 'Ik-doe-erg-mijn-best-om-zo-onaantrekkelijk-mogelijk-uit-te-zien' - look verwarren met 'zichzelf-gebleven'-look. Elk artist streeft naar een eigen imago. De genre waar jij naar luistert kent ook zijn stijl. Ook zij dragen te somber/zwart kleding, Haar kleur is meestal zwart ( en lang) en veel make-up gebruik bij mannen(vrouwen dragen meestal korsetten en avondjurken). Hoe vind jij dat dat ze zichzelf zijngebleven?Ze kopieren toch elkaars stijl?

Ik vind het zelf om eerlijk te zien helemaal niet fijn dat mensen zichzelf blijven.
                        Het oogt snel als standaard. Veranderen hoort bij leeftijd, het hoort bij ouder worden. Geef mij maar een stijl kameleon als madonna.

de groeten
                        Peter Evrard is een (hard)rocker en geen gothic. Je beschrijving van kledij en make-up slaat op gothic. Als ik zei dat ik apprecieer dat Peter zichzelf gebleven is, slaat dat niet op zijn uiterlijk, maar op het feit dat hij ' zijn ding' doet. Hij blijft zingen wat hij wil, en niet wat de platenmaatschappij(en) willen dat hij zingt. Daarom moet hij noodgedwongen zijn muziek in eigen beheer uitbrengen. Omdat hij weigert in de lijnen te lopen van de platenmaatschappijen heeft hij ook geen lobyisten meer om hem te promoten op de radiozenders. Het is een keuze die hij gemaakt heeft, en die keuze waardeer ik. Zijn uiterlijk heeft daar niets mee te zien.

Tweede antwoord: het zou ons te ver voeren in psychologische discussies waarom iemand bij een bepaalde strekking of groep wil behoren. Ook bij de dieren is dit zo. Het is echter niet zo dat je daardoor je individualiteit verliest.
                        De mens is geen eenzaat: je kan maar iemand zijn als je iemand bent voor iemand anders. Er spelen veel faktoren een rol of je hierbij je individualiteit bewust of onbewust verliest, en voor wat het mediagebeuren betreft, komt het financiële aspect veelal op de eerste rij. Verdient kameleon-Madonna hiervoor alleen meer waardering?
                        The problem of the male brain:
                        On the left side, there's nothing right.
                        On the right side, there's nothing left.

Comment

Peter Evrard is een (hard)rocker en geen gothic. Je beschrijving van kledij en make-up slaat op gothic. Als ik zei dat ik apprecieer dat Peter zichzelf gebleven is, slaat dat niet op zijn uiterlijk, maar op het feit dat hij ' zijn ding' doet. Hij blijft zingen wat hij wil, en niet wat de platenmaatschappij(en) willen dat hij zingt. Daarom moet hij noodgedwongen zijn muziek in eigen beheer uitbrengen. Omdat hij weigert in de lijnen te lopen van de platenmaatschappijen heeft hij ook geen lobyisten meer om hem te promoten op de radiozenders. Het is een keuze die hij gemaakt heeft, en die keuze waardeer ik. Zijn uiterlijk heeft daar niets mee te zien.

Tweede antwoord: het zou ons te ver voeren in psychologische discussies waarom iemand bij een bepaalde strekking of groep wil behoren. Ook bij de dieren is dit zo. Het is echter niet zo dat je daardoor je individualiteit verliest.
                          De mens is geen eenzaat: je kan maar iemand zijn als je iemand bent voor iemand anders. Er spelen veel faktoren een rol of je hierbij je individualiteit bewust of onbewust verliest, en voor wat het mediagebeuren betreft, komt het financiële aspect veelal op de eerste rij. Verdient kameleon-Madonna hiervoor alleen meer waardering?
                          Madonna?
                          Ze heeft zich in haar begintijd steeds "omringt" met de beste vakmensen.
                          Die heeft ze dan later laten vallen als een baksteen, op het moment dus
                          dat zij hen niet meer nodig had
                          je kan maar iemand zijn als je iemand bent voor iemand anders
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Albert,
                            Door de 'BBK'-reactie van theokus dacht ik even dat het om uiterlijk ging.
                            Mijn beschrijving slaat op Gothic. Gothic, Metal , hard Rock staan niet ver van elkaar.Ze komen juist in combinaties voor. Lange (neutrale) haren zijn
                            typisch jaren 80 en iets voor hardrockers.

Nu terug naar het muziek.Hard Rock is ook een muziek genre en elk genre moet zijn waardering krijgen.Ik zeg niet dat hij een slecht zanger is, maar dat hij doet wat hij wil ...daar heb ik mijn twijfels. Ik denk niet dat hij zoveel macht heeft om zichzelf tegen de platenmaatschappij te keren.
                            Idiols was een programma die gekozen werd door wat de mensen willen.
                            Buiten idiols gelden toch de wetten van de platenmaatschapij.Wat verkoopt en wat brnegt geld naar binnen...daar gaat het om. Ook al brengt Evardt iets op markt, de platenmaatschappij bepaalt of ze er geld in willen steken of niet.

2de vraag,
                            Madonna verdient waardering omdat ze precies doet wat jij waardeert.
                            Ze heeft namelijk al haar carriere voor vernieuwing in het entertainment gezorgt en het stereotype verworpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                              2de vraag,
                              Madonna verdient waardering omdat ze precies doet wat jij waardeert.
                              Ze heeft namelijk al haar carriere voor vernieuwing in het entertainment gezorgt en het stereotype verworpen.
                              Clouseau doet juist het tegenovergestelde: ze brengen veel van hetzelfde.
                              De zalen lopen vol, de mensen horen en zien dit graag
                              Iedereen gelukkig: de platenmaatschappij, de volgelingen en Clouseau zelf.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X