Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eurosong 2008

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eurosong 2008

Toevallig zap ik naar Eén, midden in het liedje van Ishtar. Aan dat halve liedje had ik genoeg: dat is het, onweerstaanbaar en fris van de lever. (maar of dat genoeg is voor punten in Servië ?).
    Eén zou beter nu de winnaar al opzij zetten.
    De rest zijn weer de typische songs van vijftig in een dozijn: wel te beluisteren maar echte "confectie" muziek.

Ik moet wel zeggen dat ik de eerste aflevering helemaal gemist heb, dus kan ik Betty niet beoordelen
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Toevallig zap ik naar Eén, midden in het liedje van Ishtar. Aan dat halve liedje had ik genoeg: dat is het, onweerstaanbaar en fris van de lever. (maar of dat genoeg is voor punten in Servië ?).
      Eén zou beter nu de winnaar al opzij zetten.
      De rest zijn weer de typische songs van vijftig in een dozijn: wel te beluisteren maar echte "confectie" muziek.

Ik moet wel zeggen dat ik de eerste aflevering helemaal gemist heb, dus kan ik Betty niet beoordelen
      Leuk liedje ja.
      De rest: veeeeel lawaai
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Leuk liedje ja.
        De rest: veeeeel lawaai
        Jammer dat leuke liedjes niet meer volstaan op het songfestival.
        Een aap in een string die niet verder komt dan oe-oe-oe, zal tegenwoordig nog meer punten krijgen dan iemand met een goed lied en mooie stem.
        En dat is jammer, want op het songfestival zou de song centraal moeten staan.
        Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Een aap in een string die niet verder komt dan oe-oe-oe, zal tegenwoordig nog meer punten krijgen dan iemand met een goed lied en mooie stem.
          Hahahaha... ja juist
          (die aap...)

Echte mooie stemmen heb ik tot nu toe niet gehoord.
          Kan nog komen, hopelijk.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht

Klopt, en Ishtar is geen enkele garantie, maar er is tenminste enige originaliteit te bespeuren.
            Ik hoop dat men niet dezelfde kapitale fout maakt als zoveel jaren terug.
            Ik ben er nog altijd van overtuigd dat Vlaanderen één keer het festival voor België had kunnen winnen, mat "Dag vreemde man" van An Christy.
            Helaas slaagde de jury er toen in om An in Eurosong op de tweede plaats te laten eindigen.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Echte mooie stemmen heb ik tot nu toe niet gehoord.
              Kan nog komen, hopelijk.
              over smaken valt idd niet te twisten, maar ik heb zowat video's bekeken op bovenvermelde link...
              Brahim hoor ik nogtans zeer graag en kan imo ook zingen, maar voor 'n eurosongfestival is dit nummer 'n totaal verkeerde keuze...
              z'n vorig nummer (so in to you) zou misschien beter aangeslagen hebben alhoewel R&B nooit veel kans maakt op zo'n festival...

btw, Ishtar wint...? zuigt voor mij ook enorm...
              heeft dat iets met muziek of televoting te maken....?

Comment

Oproep aan Franky Desmet-Vandamme: richt Channel Zero terug op
                en stuur die mannen naar Eurosong

heeeeeelp

Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                  over smaken valt idd niet te twisten, maar ik heb zowat video's bekeken op bovenvermelde link...
                  Brahim hoor ik nogtans zeer graag en kan imo ook zingen, maar voor 'n eurosongfestival is dit nummer 'n totaal verkeerde keuze...
                  z'n vorig nummer (so in to you) zou misschien beter aangeslagen hebben alhoewel R&B nooit veel kans maakt op zo'n festival...

btw, Ishtar wint...? zuigt voor mij ook enorm...
                  heeft dat iets met muziek of televoting te maken....?
                  Juist, dat liedje van Brahim mag er zijn, goed gezongen ook.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

wie kent dat nog....

Pas de Deux - Rendez-vous

de maat is vol en mijn kop is toe...zeer toepasselijk als je't mij vraagt.

welke muzikale genieen sturen nu in godsnaam zoiets naar songfestival...?
                    hier is toch wel echt de gedachte: " meedoen is belangrijker als winnen..."
                    aja, vergeet zeker niet de comments te lezen...: geweldig en dit nummer is zijn tijd 20jaar vooruit, best song ever, etc...
                    wel, dit nummer is nu 25 jaar oud en is nu nog, zelfs meer, belachelijk als toen...
                    wat ben ik blij dat ik einde jaren 50 tem 80 mijn jeugd heb mogen genieten van POPmuziek...

Comment

Gisteravond, samen met moeder de vrouw, met zijn tweetjes, het gekweel van Eurosong aanhoort. Vorige week zaten de kinderen er nog bij.

Vorige week vond ik de song van Brahim er wel een beetje uitspringen, maar vroeg ik me een beetje af wat die op Eurosong gaat doen, en waraom die in hemelsnaam riskeert van af te gaan ?

Gisteren... toch een verfrissende verschijning, die "Ishtar". Ik vond het liedje ronduit beregoed en het is misschien gewaagd om er mee naar Eurosong te gaan, maar dat haalt m.i. wel punten. Liedje stak goed in elkaar met een duidelijke climax. Die muzikanten weten duidelijk waar ze mee bezig zijn, wat ik van de rest van 't hoopje gisteren niet kon zeggen. Wouter kon ik nog aanhoren, met zijn Simple Minds imitatie, maar dat kwam dan louter en alleen door de herkenbaarheid en mijn sympathie voor die groep. Verder... pfffffff

Het is jammer dat België niet in 't Oostblok ligt. Nu zijn we enkel goed genoeg om leeggeplunderd te worden en niet graag genoeg gezien om punten te krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht

Het is jammer dat België niet in 't Oostblok ligt. Nu zijn we enkel goed genoeg om leeggeplunderd te worden en niet graag genoeg gezien om punten te krijgen.
                        Silence! I kill You!!
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

zei iemand iets over gothic

en

en de commerciele versie

Last edited by toerist; 6 februari 2008, 17:27.
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

Comment

Silence! I kill You!!

AHMEDDDDDD!!!!!!!!! How are you????
                            The problem of the male brain:
                            On the left side, there's nothing right.
                            On the right side, there's nothing left.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Albert Motard Bekijk bericht
                              Welcome to Walmart.
                              Get you' r sh*t and get out!

Have a nice day....
                              -------------------------------------------
                              - alles uitverkocht tot mei van dit jaar
                              - tickets : vanaf 36.00$
                              Last edited by theokus; 6 februari 2008, 19:39.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Albert Motard Bekijk bericht
                                Silence! I kill You!!

Comment

Working...
                                X