Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het einde van Amerika is nabij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het einde van Amerika is nabij

Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
    ik heb dus een enorme lak aan die mensen die het einde voorspellen.....voor die angstmakerij..... laten ze daar nu eens mee ophouden en hun energie steken in het helpen op diverse vlakken van mensen die het nodig hebben, van de honger, de armoede en het analfalbetisme uit de wereld te helpen
    groetjes aline

Als u eschatologie in een bredere context plaats, dan snapt u wat het nut ervan is.

Comment

Amerika, was da, kennen jullie dat ene liedje niet? Belgie Belgie........Ja ik weet het das de titel niet hé.

Ps: dat land bestaat niet(echt) heu Amerika
      gr, eb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
        Amerika, was da, kennen jullie dat ene liedje niet? Belgie Belgie........Ja ik weet het das de titel niet hé.

Dit http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg ?
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Ja ik wist het wel hoor, maar toch bedankt voor die link, was lang geleden dat ik het nog eens gezien had
          gr, eb

Comment

Manman, beklijvende site van die kerels...
            Ik zat een paar minuten naar m'n scherm te staren, keek effe weg, en ik zag bijgot die tekst op m'n muur verschijnen ?! Dit moet wel goddelijke interventie zijn, Hallelujah !
            Tot u spreekt een bekeerd man,
            Groeten, Kris
            PS: of zou het toch voor m'n gezin niet minder ingrijpend zijn het contrast van m'n scherm wat aan te passen ?

Comment

Working...
            X