Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

met 3 kindjes naar de Ardennen op hotel... tips?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• met 3 kindjes naar de Ardennen op hotel... tips?

Kennen jullie kindvriendelijke en gezellige hotels in onze Ardennen ?

Liefst in een mooie omgeving waar toch iets te fotograferen valt.

Alvast dank !

R
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Re: met 3 kindjes naar de Ardennen op hotel... tips?

Ol fosse d'outh in Houffalize
    Zeer kindvriendelijk en mooie streek.

Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Met 3 kindjes misschien interessanter een chaletje in de hoge venen ?

Maar dan mag het eerst wat kouder worden

Comment

ik dacht ook eerder aan een chalet. Je hebt meer ruimte dan in een hotel en het kan zelfs zijn dat het nog goedkoper uitkomt ook.

Vermits het weer in de Ardennen niet altijd zo mooi is, is het toch leuker om in een chalet te zitten dan in een hotelkamer.
        Neem genoeg spelletjes mee om de regnachtige momenten door te komen.
        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
          Ol fosse d'outh in Houffalize
          Zeer kindvriendelijk en mooie streek.

Hans
          ik ben daar 3 maand geleden (herfstvakantie) geweest: dat was een absolute ramp: 700 kamers moesten allen op zelfde uur naar 't restaurant, maar er was amper 8 man om te bedienen, dus gigatische filles. Geen enkele keer kregen we allen samen ons eten: ook drank was zeer moeilijk te verkrijgen, Het "gastromomische menu was kwalitatiefte vergelijken met wat je in een gemiddeld studentenrestaurant krijgt. Bij het ontbijtbuffet kon je zelf voor je hardgekookte eitjes zorgen, maar er waaren maar 8 eitjes die gelijktijdig konden koken, zonder eierwekker was het dus goed gokken wanneer ze goed waren (als je er al in lukte om een eitje te kunnen koken) en als je dan aan tafel kwam, merkte je dat iemand anders de lepeltjes van die eierkoker had gewisseld zodat je een rauw ei mee had. Na twee dagen hadden we onze les geleerd, en lieten we de hotelkeuken voor wat ze was ondanks dat de maaltijden betaald waren, en gingen we naar Bastogne om op restaurant te gaan eten, kwestie van onze vakantie niet verder te vergallen, bleven we zo weinig moglijk in dat hotel.

De kamers waren goed bij aankomst, daar was niets op aan te merken, behalve dat de kamers niet werden proper gemaakt. Ondanks dat we hotelservice hadden, rekenden ze er blijkbaar op dat iedereen op vakantie zelf zijn kamer proper maakt. Er was één poetsvrouw per 250 kamers, de vuilbakken op de kamer werden dus ook nooit leeg gemaakt, en propere handdoeken kregen we met enige moeite aan de receptie.

Het zwembad was ook al een avontuur: door een fout van de architect loopt de kleedruimte dus voortdurend onder, er is slechts één familiale kleedkamer, en een badmuts is verplicht, maar dat zeggen ze je niet bij boeken van dat hotel. Je kan dan zo een latexbadmuts kopen aan de receptie voor 2 euro die volgeprint is met de reklame van dat hotel zodat je die badmuts na dat weekeinde al evengoed kan weggooien ipv bijhouden voor als je nog eens in een zwembad terecht komt waar de badmuts nog verplicht is (ik ben kaal geschoren, maar moest toch een badmuts aan ). Er is één glijbaan in dat zwembad waar ik niets op kan aanmerken ('t water is eerder fris, maar dat helpt om de hygiëne , maar het bubbelbad is zeer klein, en ik heb mijn twijfels over de hygiene: in de meeste plaatsen waar ik ga baden, moet je om 10 minuten uit het bubbelbad zodat de waterkwaliteit kan geverifieerd een aangepast worden .. toen wij er waren, waren er gasten die het presteerden om meer dan een uur in dat bubbelbad te blijven. Er was overigens maar één redder aanwezig, wat me weinig lijkt voor het aantal badgasten die aanwezig waren (maar ik ken de reglementering niet, dus mogelijks geen overtreding)

Ik moet toegeven dat er wel iets positiefs was in het hotel: de kinderklub werd door mijn kinderne gewaardeerd, maar er was maar één begeleidster voor een 30-40 kinderen .. je krijgt de kids dus terug met verf op de kleren als je er niet bij blijft. Maar desondanks leken de kids zich in die kinderklub uit te leven.

in ieder geval is dat hotel voortaan op mijn zwarte lijst. Dan ga ik liever naar een dorint of een Maritim hotel. Qua prijs identiek of zelf goedkoper, maar nog nooit slechte ervaring met die hotels gehad.

Comment

Working...
          X