Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anti 123-sfeer op BD

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Anti 123-sfeer op BD

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    "50-iger"? Ik protesteer!

Ook tegen die "20er" want volgens mij is dat er eveneens ruim over
    ...dat is dan jou onintressant ,irrelevant en onbelangrijk mening.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
      Maar dat is toch zo simpel 123, lees de reacties onder de foto's, die zeggen toch meer dan genoeg.
      Het feit blijft dat de topic niets kwaad kon.
      Ieder mens heeft in elk gebied een favoriet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GretchenRoss Bekijk bericht
        Waarom maak je hier in godsnaam een leeftijdskwestie van? Ik dacht dat twintigers ook al volwassen waren, en dus op een deftige manier met dertigers/veertigers/vijftigers/... konden praten en discussiëren.
        Er zijn hier wel meerdere jonge forumgebruikers waar niemand wat tegen heeft, evenals er oudere forumgebruikers zijn die ook wel eens de wind van voren krijgen.
        Beste Gretchen,
        Er wordt gescholden richting mij.Ik vind dat ik best vriendelijk genoeg tegen deze peuters ben geweest.ik maak er wel een kwestie van leeftijd mee.
        Omdat ouderen voorbeelden zijn in dit maatschappij waar we van op moeten kijken.Het zijn ons senioren toch?Ze hebben meer levenservaring.

Comment

Ik vraag me nog altijd het nut van dit topic af?

Ben trouwens ook nog 20-iger
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
            Beste Gretchen,
            Er wordt gescholden richting mij.Ik vind dat ik best vriendelijk genoeg tegen deze peuters ben geweest.ik maak er wel een kwestie van leeftijd mee.
            Omdat ouderen voorbeelden zijn in dit maatschappij waar we van op moeten kijken.Het zijn ons senioren toch?Ze hebben meer levenservaring.

Net nog even het topic diagonaal doorgelezen, maar echt gescholden wordt hier toch niet gedaan?
            Behalve het denigrerend gebruik van bejaarden en senioren dan.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              Net nog even het topic diagonaal doorgelezen, maar echt gescholden wordt hier toch niet gedaan?
              Is de reactie van jdm wel gepast voor een persoon van 40 jaar oud?

Comment

Theokus,
                Ik heb zelf nooit problemen met jou gehad.Je bent zelfs een
                persoon die heel intressant visie en mening heeft betreft elk onderwerp
                en niet alleen fotografie. Mijn reactie was zeker niet naar jou gericht, maar naar de kinderachtigen in dit forum die geen tact en mannieren hebben.
                Ik vraag me af wat voor een voorbeeld zij voor hun kinderen en hun kleinkinderen zijn.

(Ze hebben in eerder geval een person in dit forum heel erg blij gemaakt met hun reacties.)
                Tja, er zullen wel mensen zijn die hier heel anders zijn dan thuis
                Ik kan dat dus niet he.
                Ik vind dat iedereen zich een beetje (?) moet aanpassen, anders botst het.
                Het hangt er zuiver van af wat je wilt bereiken.
                Vroeger heb ik ook dwars gelegen tegen Jan en alleman
                En ik durf bekennen dat ik met die houding niet veel gewonnen heb.
                En toch heb ik op latere leeftijd ontdekt dat ik eigenlijk niet zo in elkaar stak.
                Mag ik het zo zeggen: het goede was er maar is pas op latere leeftijd naar
                buiten gekomen.

Moeten wij iemand aanvaarden zoals hij of zij is?
                "Ja maar kijk, die IS zo..." (hoor ik nog af en toe)
                Dus moet ik dan bijv. alles slikken wat die zegt omdat die zo IS?
                Neen dat moet ik niet, ik kan wel proberen te begrijpen.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Ho, niet beginnen beledigen he ik ben er nog maar net 37. Die 40 is nog ver af
                  To make your dreams come true, wake up

Comment

Je kan het dan ook anders stellen.

Zijn jouw reacties jegens ouderen wel gepast voor een twintiger?

Ik kan me overigens wel vinden in de reactie van Theokus.

Comment

Goh, had ie nu nog 39 geweest, ja. Maar 40 !

Jongens, jongens, wat gebeurd hier allemaal zeg.
                      Ik wil niemand "veroordelen" , maar als je je inschrijft op een fotografieforum en 95% van je posts gaan niet over fotografie, en hebben soms nog eens een gevoelig onderwerp........
                      't ja. Dan kan je wel verwachten dat je nu en dan eens een reactie krijgt zeker?
                      Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

Comment

Over het feit of zijn reactie al dan niet gepast is zal ik mij niet uitspreken. Ik begrijp nog altijd niet wat zijn leeftijd daarmee te maken heeft? Je hebt gemene en kinderachtige 40-jarigen, net zoals je gemene en kinderachtige twintigers hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Tja, er zullen wel mensen zijn die hier heel anders zijn dan thuis
                          Ik kan dat dus niet he.
                          Ik vind dat iedereen zich een beetje (?) moet aanpassen, anders botst het.
                          Het hangt er zuiver van af wat je wilt bereiken.
                          Vroeger heb ik ook dwars gelegen tegen Jan en alleman
                          En ik durf bekennen dat ik met die houding niet veel gewonnen heb.
                          En toch heb ik op latere leeftijd ontdekt dat ik eigenlijk niet zo in elkaar stak.
                          Mag ik het zo zeggen: het goede was er maar is pas op latere leeftijd naar
                          buiten gekomen.

Moeten wij iemand aanvaarden zoals hij of zij is?
                          "Ja maar kijk, die IS zo..." (hoor ik nog af en toe)
                          Dus moet ik dan bijv. alles slikken wat die zegt omdat die zo IS?
                          Neen dat moet ik niet, ik kan wel proberen te begrijpen.
                          Ook ik heb hier een les in geleerd en durf gerust toe te geven dat ik er nog altijd alert op ben.
                          Hoe zeggen ze dat ook alweer, zelfkennis is het begin van alle...

Comment

Als er hier een puber zich begint af te vragen of er een anti sfeer rond hem heerst. Denkt die puber al vanzichzelf dat hij belangrijk genoeg is, iemand hem gezien heeft, of iemand bewust met hem bezig is.

Dan heb ik alle recht om te vragen of het pijn doet of de null meridiaan door zijn kont loopt ! Wat gewoon een uitdrukking is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jürgen_74 Bekijk bericht
                              Goh, had ie nu nog 39 geweest, ja. Maar 40 !

Jongens, jongens, wat gebeurd hier allemaal zeg.
                              Ik wil niemand "veroordelen" , maar als je je inschrijft op een fotografieforum en 95% van je posts gaan niet over fotografie, en hebben soms nog eens een gevoelig onderwerp........
                              't ja. Dan kan je wel verwachten dat je nu en dan eens een reactie krijgt zeker?
                              Als 16000 leden zich inschrijven en alleen 123 de kritiek krijgt, dan ligt het zeker aan de leden. Het ligt niet aan mijn velen posten in chitchat , maar aan mijn kritiek op hun foto's of die van hun groupie.

Comment

Soit wat moet ik nu doen, met bovenstaande reacties. Een topic starten met in het vet : JDM IS GEEN 40 !!!!

Dan gaan er ook een paar aan mij vragen of het pijn doet, .....

Comment

Working...
                                X