Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

extra volume bestellen bij Belgacom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• extra volume bestellen bij Belgacom

Ik heb adsl Go, en dreig deze maand niet toe te komen met mijn aantal Gb's , ik kan een extra volume bijbestellen ( 5GB) ,of meerdere (telkens 5Gb), maar is dat dan eenmalig, of komt dat er dan elke maand bij ?

Ik heb hier al een soortgelijke vraag gelezen, maar ik wil zeker zijn
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: extra volume bestellen bij Belgacom

Dat komt er eenmalig bij. Bestellen en een half uurtje later heb je de extra GB ter beschikking.
    Wel mogelijk even uw ADSL verbinding verbreken om het extra volume te zien (router even af en terug op).
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
      Dat komt er eenmalig bij. Bestellen en een half uurtje later heb je de extra GB ter beschikking.
      Wel mogelijk even uw ADSL verbinding verbreken om het extra volume te zien (router even af en terug op).
      Half uurtje? Sneller hoor, kwestie van seconden/minuten hier.
      Inderdaad, gewoon direct router resetten.

Als je die extra 5 GB niet opgebruikt, worden ze getransfereerd naar de volgende maand...
      flickr

Comment

Bedankt, dat ga ik dan doen
        Mijn router is buiten gebruik (straling) , gewoon modem en verbinden/ niet verbinden
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht

Als je die extra 5 GB niet opgebruikt, worden ze getransfereerd naar de volgende maand...
          Zeker van ?
          Ik dacht dat deze op het einde van de maand wél verloren ging....
          Katten zijn altijd fotogeniek.
          Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
          -Gladys Taber-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bormie Bekijk bericht
            Zeker van ?
            Ik dacht dat deze op het einde van de maand wél verloren ging....
            Nee, ze gaan NIET verloren (al tig maal gebruik van gemaakt...)
            Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
            And why do we fall, Bruce?

Comment

inderdaad, het niet opgebruikte volume van je extra volume pakket wordt overgezet naar de volgende maand(en)
              heb er ook reeds ettelijke malen gebruik van gemaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquilon Bekijk bericht
                inderdaad, het niet opgebruikte volume van je extra volume pakket wordt overgezet naar de volgende maand(en)
                heb er ook reeds ettelijke malen gebruik van gemaakt
                Al eens de 'algemene voorwaarde van de dienst Volumepak 500MB' gelezen ?
                Bij C. Aankoop van volume pack 500 mb en snelheidsbeperking.
                regel 1. ... op het einde van elke kalendermaand zal het ongebruikt "extra volume" verloren zijn. Een overdracht van een volume naar een volgende maand is niet mogelijk !....

Begrijp ik dan verkeerd ?
                -Gladys Taber-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bormie Bekijk bericht
                  Al eens de 'algemene voorwaarde van de dienst Volumepak 500MB' gelezen ?
                  Bij C. Aankoop van volume pack 500 mb en snelheidsbeperking.
                  regel 1. ... op het einde van elke kalendermaand zal het ongebruikt "extra volume" verloren zijn. Een overdracht van een volume naar een volgende maand is niet mogelijk !....

Begrijp ik dan verkeerd ?
                  Begrijp je idd verkeerd. Heb dit ook al verschillende keren gedaan, en de overschot wordt gewoon overgedragen naar de volgende maand(en).
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G

Comment

Volumepack 500 MB ??? Het ongebruikte deel van een Volumepack 5 GB wordt inderdaad overgeschreven naar de volgende maand(en).
                    Peter
                    2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                    gspep.smugmug.com & steendorp.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GSPeP Bekijk bericht
                      Volumepack 500 MB ??? Het ongebruikte deel van een Volumepack 5 GB wordt inderdaad overgeschreven naar de volgende maand(en).
                      Ah... hier zal het verschil zitten... Ik had het over ADSL 'light' en 5 GB is waarschijnlijk voor ADSL Go...
                      Yep, daar zit het verschil... Als ik een volumepack aankoop dat niet opgebruikt is aan het einde van de maand ben ik dit kwijt...
                      -Gladys Taber-

Comment

Hebben jullie nog limieten in BE?? Is het niet goodkoper om een ander ADSL-abonnement af te sluiten waar je geen limiet op hebt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
                          Hebben jullie nog limieten in BE?? Is het niet goodkoper om een ander ADSL-abonnement af te sluiten waar je geen limiet op hebt?
                          Momenteel niet mogelijk denk ik (toch niet aan normale prijzen).
                          Vreemd genoeg is mobiel internet (via proximus) zonder limiet, aan 59euro/maand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                            Momenteel niet mogelijk denk ik (toch niet aan normale prijzen).
                            Vreemd genoeg is mobiel internet (via proximus) zonder limiet, aan 59euro/maand.
                            Pfew, hier in NL betaal ik voor een 20Mbit ADSL lijn zonder limiet en inclusief onbeperkt gratis bellen in Nederland (vaste net) 34 euro/maand. Vreemd dat het hier wel kan en een paar kilometer verder naar het zuiden niet.

Hert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
                              Pfew, hier in NL betaal ik voor een 20Mbit ADSL lijn zonder limiet en inclusief onbeperkt gratis bellen in Nederland (vaste net) 34 euro/maand. Vreemd dat het hier wel kan en een paar kilometer verder naar het zuiden niet.

Hert
                              zeg eens Havezet, even off-topic, maar hoeveel BTW betalen jullie op gas en electriciteit ?
                              George Orwell

Comment

Working...
                              X