Ik heb zojuist 2 boventanden laten wegnemen (hoektand en naastliggende naar achter toe). Ik vroeg mijn tandarts de prijs van 2 nieuwe tanden die vastgehaakt zijn aan de buurtanden. Dat gaat ongeveer 2200 euro kosten zei hij. Is dit een normale prijs?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
2 nieuwe tanden
Collapse
X
-
-
Re: 2 nieuwe tanden
BTW inbegrepen...?...
Schandalig veel naar mijn mening.
-
Is dat een vaste brug? Dan lijkt het me een normale prijs.
Voor een uitneembaar gebit met slechts die 2 tanden (op een dun ijzertje, wat je kan vastklikken aan de echte tanden) is het te duur.
Ga gewoon eens naar een andere tandarts, of in geval van een gebit, rechtstreeks bij een tandtechnieker. Dat scheelt.Fuji FinePix S100fs
Comment
-
Ik heb het laatst in turkije laten doen.
Hier een voorbeeld:
http://www.tandcorrect.nl/
Ik was er dit jaar op vakantie toen mijn neptand met 2 ijzertjes afbrak.
ik zocht daar een willekeurige tandarts op en heb een offerte laten maken ter plekke.
Om een lang verhaal kort te maken heb ik daar een compleet nieuwe brug bestaande uit 3 (zirkone) tanden.
Normaal kost het in Nederland onf 1200 Euro voor porselein.
Zirkone is veel betere kwaliteit, lichtdoorlatend, masiief zonder ijzer erin.
vorr porselein moest ik 365 Euro betalen en voor Zirkone 750 Euro.
Ik ben 100% tevreden over de behandeling en de kwaliteit.
Gr KeesNikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk berichtAangezien je die tanden dagelijks gebruikt, vind ik dat niet veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht2200 is meer dan een maand werken voor de meeste mensen.Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk berichtMaar voor je leven lang eten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk berichtmaar jij woont ook nog thuis bij mama zeker .Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk berichtMaar voor je leven lang eten
Mvg,
Frederic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk berichtEen goedkopere oplossing is deze, maar je trekt in dat geval niks terug van de ziekenkas
Mvg,
Frederic
TIP: frieten met mayonaise....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andre Bekijk berichtIk heb zojuist 2 boventanden laten wegnemen (hoektand en naastliggende naar achter toe). Ik vroeg mijn tandarts de prijs van 2 nieuwe tanden die vastgehaakt zijn aan de buurtanden. Dat gaat ongeveer 2200 euro kosten zei hij. Is dit een normale prijs?Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John
Comment
-
2200€ is een normale prijs voor een implantaat bestaande uit 2 kronen met daartussen 2 "zwevende" tanden. Zoveel heb ik ook betaald. Dit is een luxeprodukt zonder enige terugbetaling door je ziekenfonds.
Een prothese met haakjes wordt voor een groot gedeelte terugbetaald door je ziekenfonds als je oud genoeg bent
(volgens je profiel dus wel) en kost je dan hooguit nog 250€.
1100€ per tand ? Hoeveel vraagt hij dan voor een volledig gebit ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtKrijg je toch nog een serieus pak terug van de ziekenkasNikon en Canon
Comment
Comment