Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gmail account gekraakt.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• gmail account gekraakt.

hoi,

ik heb het jaar goed ingezet. ik heb een mens zijn gmail account per ongeluk gekraakt.
    hoe heb ik dit gedaan: ik dacht dat mijn gmail account stevyh mijn gmailacount was juist zoals ik vroeger ook een hotmail stevyh had. maar mijn paswoord klopte niet dan maar via de vraag voorals je je paswoord vergeten bent. daar kreeg ik een vraag die ik al wat raar vond ik gebruik normaal zo'n vraag niet. dacht dat ik het in een idiote moment misschien wel kon getypt hebben en geef een antwoord. en ja het vervolgd. tot mijn grote verbasing zie ik dat dit niet mijn account is. maar van iemand anders.
    wat nu gedaan. de naam van het account ingegeven op google en de wiite gids levert niets op.

Re: gmail account gekraakt.

Je kan een mailtje sturen naar zijn/haar contactpersonen he(als die dat heeft).

Comment

Is het niet mogelijk om gewoon een mail naar dat Gmail adres te sturen ?
      Of heb je het paswoord en de bijkomende vraag veranderd waardoor de eigenaar van het account niet meer kan inloggen ?

Comment

[QUOTE=stevy;1696859]hoi,

ik heb het jaar goed ingezet. ik heb een mens zijn gmail account per ongeluk gekraakt.

Wat een lelijke manieren om het nieuwe jaar in te zetten, foei.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
          Is het niet mogelijk om gewoon een mail naar dat Gmail adres te sturen ?
          Of heb je het paswoord en de bijkomende vraag veranderd waardoor de eigenaar van het account niet meer kan inloggen ?
          De vraag is of die account nog in gebruik is. Wat is de datum van de recentste mail? Anders heeft het niet veel zin om iets te ondernemen he.
          Nikon D50

Comment

Een kleine tip, haal misschien de gmail accountnaam uit je mail weg. Als je zo gemakkelijk de persoonlijke vraag hebt kunnen antwoorden zullen er misschien anderen zijn (die niet zo eerlijk zijn als jij) die de account ook gaan kraken en wellicht andere bedoelingen hebben.

Comment

Gewoon alles laten als het is, vraag en antwoord zekers niet veranderen.
              Als diene mens inlogt zal zijn paswoord niet meer kloppen en zal die vermoedelijk hetzelfde doen als jij en een nieuw paswoord aanvragen met zijn gekende vraag en antwoord.
              Als jij geen nieuwe mails met deze account stuurde weet hij niet eens wat er gebeurde en gaat hij enkel vermoeden dat er iets fout is met zijn paswoord.
              Wie niets weet heeft er ook geen last van.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

probleem opgelost.
                er was een mail bij van kapaza deze heb ik gelezen en daar stond een telefoonnr zijn telefoonnr in. heb hem opgebeld en hem gezegd wat er gebeurt was nu is alles in orde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevy Bekijk bericht
                  probleem opgelost.
                  er was een mail bij van kapaza deze heb ik gelezen en daar stond een telefoonnr zijn telefoonnr in. heb hem opgebeld en hem gezegd wat er gebeurt was nu is alles in orde
                  Awel dat is knap gedaan, dit mag ook eens gezegd worden.
                  Sommigen maken misbruik van zo'n situatie.
                  Prima.
                  Mvg. Ikke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hemiksem Bekijk bericht
                    Awel dat is knap gedaan, dit mag ook eens gezegd worden.
                    Sommigen maken misbruik van zo'n situatie.
                    Prima.
                    Mvg. Ikke
                    'k Ga mee. Chapeau

Groetjes
                    Skitch
                    ​​

Comment

Toen VT4 nog gratis internet aanbood hebben die oelewappers ooit iemand anders ook mijn email-adres gegeven. Plots kreeg ik allerlei mails van mensen die ik niet kende. Toen mijn frank eindelijk viel heb ik mezelf vanuit een andere account een mail met wat uitleg gestuurd. Probleem was dat die kerel zelf maar 1 keer per week mail oppikte en het duurde dus even voor ik weer de gelukkige enige eigenaar van dat account was. Je vraagt je af hoe zo een flater in hemelsnaam kan.
                      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Working...
                      X