Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Hou aub wat rekening met de huisdieren van uw buren, voor hen is dat geen feest
Dit is pas een correcte en terechte opmerking!
... er wordt hoegenaamd GEEN rekening gehouden met onze huisdieren...
...voor hen is dit een verschrikking en een marteling...
...ik laat mijn sjarelkes dus vannacht niet alleen...
...maar ik kan er best mee leven dat mijn geburen hun geld afschieten...
...ieder zijn meug...
Vuurwerk!
Raar he, nu hoor je niemand over de luchtvervuiling en de zware metalen die in de atmosfeer geblazen worden. Kijk eens over de gehele wereld hoeveel ton dat wel is.
Dan alle dieren die zwaar worden gestrest door al het vuurwerk en de illegale lawinepijlen.
Voor mijn persoonlijk mag het verboden worden.
Vuurwerk!
Raar he, nu hoor je niemand over de luchtvervuiling en de zware metalen die in de atmosfeer geblazen worden. Kijk een over de gehele wereld hoeveel ton dat wel is.
Dan alle dieren die zwaar worden gestrest door al het vuurwerk en de illegale lawinepijlen.
Dit is een zeer rake reaktie
Eigenlijk kan deze mededeling niet verbeterd worden...
En denk er ook aan dat er mensen zijn die een rieten dak hebben, mensen die een raam open staan hebben en dat er auto's buiten staan.
In het verleden al een verbrande gordijn gehad en schade aan de auto door verloren vuurpijlen.
De hele week zijn ze hier al aan het oefenen met vuurwerk en kinderen lopen al langer dan dat met bommekes rond (petarrekes) en vinden niets leuker dan dit naar een dier te gooien.
Dat sommige ouders niet langer nadenken voordat ze hun kinderen met zoiets laten rondlopen versta ik niet. Ik ben ook kind geweest en speelde daar ook wel eens graag mee maar dat mocht enkel in het bijzijn van ouders en op afgelegen plaatsen waar je geen buren kon storen.
Vuurwerk is mooi maar laat het door pro's doen of zet uw TV aan om middernacht.
Vuurwerk!
Raar he, nu hoor je niemand over de luchtvervuiling en de zware metalen die in de atmosfeer geblazen worden. Kijk eens over de gehele wereld hoeveel ton dat wel is.
Zo mag je bij karnaval ook tonnen papier omkieperen, als dat papier maar klein genoeg versnipperd is. Het vorige is nog niet uit mijn tuin verdwenen en binnen enkele weken is de volgende lading alweer daar!
Voor die prijs koop ik me een lekkere fles champagne die ik rond middernacht ,samen met vrouw en vrienden , soldaat zal maken op de Brugse Markt.
Dat natuurlijk tijdens het zo vals als mogelijk meekwelen van enkele schlagers met een paar duizend anderen tijdens "Vlaanderen zingt".
Dat zal pas vuurwerk geven.
' Heb je even voor mij, ... lalala lalala, maak wat tijd voor me vrij, ... lalala lalala
die honden van mijn buren houden vaak ook geen rekening met mij
dus voor één keer maar
Meest idiote, achterlijke, egoïstische reply... En dat op de valreep net voor 2008! Proficiat.. U wint de ezelsoren.. Verhoudingsgewijs hebben zij meer geluidsoverlast (lees: pijn!!) dan jij van hun geblaf...Meer zeg ik er niet op...
Ikzelf laat m'n pup ook niet alleen deze nacht.
Ik vertrek pas naar het feest als al het geknal en gezoem gedaan is.
Nu vind ik niet dat de 'vuurwerk-afstekers' met mij rekening moeten houden maar de eigenaars van de huisdieren moeten even een 'efforke' doen om hun huisdieren wat op hun gemak te stellen.
Comment