Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

e-mail vraagske

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• e-mail vraagske

hoi pipeloi

kwil een mail versturen (ms outlook) naar een grote groep mensen waarvan de mailadressen nu in een kolom van een excell bestand zitten ... kan dat op een snelle manier ?
    kweet knippen & plakken, maar dan moet ik overal de ';' nog tsszetten

thnx
    de ongeduldige luiaard
    Scotty... beam me up !!!

Re: e-mail vraagske

kolom copiëren naar word, dan in menu "table" "convert" "table to text", dan in menu "edit" "replace" "^p" door ";" en dan copiëren naar outlook en klaar is kees.

Comment

Wil je nu wat weten?
      Ik heb gewoon een kolom rechtstreeks uit excel gecopieerd in outlook zonder de omweg via word, en dat werkt ook. Wel even voor de zekerheid op "check names" klikken voor je op send drukt. Outlook voegt zelf de ";" toe...

Comment

Je kan je emails zelfs gepersonaliseerd versturen als je in Word "afdruk samenvoegen" gebruikt (en dan e-mail selecteert).
        Als alles goed verloopt krijg je dan in postvak uit, evenveel mailkes als emailadressen en als je het goed doet, met een persoonlijke aanspreking, enz...
        Groeten,

Polleke

Comment

allemaal dikke dank je wel, tis gelukt
          Scotty... beam me up !!!

Comment

Misschien nog een tip voor wie daar niet aan denkt....
            Een lijst gelijk Lana bedoelt, plaats je best in BCC; anders ziet iedereen wie er nog wat krijgt.
            In Lana haar mail misschien niet zo belangrijk, maar als er wat 'vreemden' tussenzitten ....
            [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
              Een lijst gelijk Lana bedoelt, plaats je best in BCC; anders ziet iedereen wie er nog wat krijgt.
              In Lana haar mail misschien niet zo belangrijk, maar als er wat 'vreemden' tussenzitten ....
              niet aan gedacht dedoeme ... maar voor deze lijst maakt het gelukkig niet uit
              Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
                Klopt wat je zegt, MAAR, als je niemand in "aan" zet, en enkel mensen in CC of BCC, dan zullen alle spamfilters (isp's webmails en outlook) deze aanzien als spam. Dus als je dit doet, best tenminste jezelf in AAN zetten.
                *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
                visit : http://www.emmab.be/

Comment

Dat klopt.
                  Je stuurt het zogezegd naar jezelf.
                  In BCC alle anderen.
                  [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Working...
                  X