Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

echte voordelen visa?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: echte voordelen visa?

    Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
    Sometimes credit = convenience.
    Ja, totdat je merkt wat het rentetarief op jaarbasis is
    http://www.flickr.com/photos/rouwkema/

    http://rouwkema.smugmug.com/

    Comment


    • #17
      Re: echte voordelen visa?

      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Is dat nog steeds zo? Ik vind niet direct iets terug in de voorwaarden op de site van BCC.
      Op mijn afrekening stond duidelijk vermeld: extra kosten Visa: 2%

      Even nagevraagd:


      Belgische Handelaars mogen in principe géén extra kosten aanrekenen voor het gebruik van kredietkaarten, dit is zo contractueel overeengekomen tussen BCC (Atos worldline) en de handelaars die bij hen zijn aangesloten. Doen zij het toch dan hadden we graag van u een kopie van het transactieticket (of eventueel kasticket) waarop deze meerkost duidelijk zichtbaar is ontvangen. De meerkosten die u hierdoor heeft betaald worden via een commerciële interventie teruggeboekt op uw uitgavenstaat van uw kredietkaart en de betrokken handelaar wordt door onze dienst na-verkoop (handelarendienst) gecontacteerd.

      Gelieve ons zo snel mogelijk een kopie te bezorgen dit laat ons toe dit zo snel mogelijk af te handelen.

      Alvast bedankt om dit te signaleren.

      Met vriendelijke groeten
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #18
        Re: echte voordelen visa?

        Oorspronkelijk geplaatst door Albert Motard Bekijk bericht
        Als je geld afhaalt, zowel in als buiten de europese unie, moet je geen transactiekosten betalen zoals dikwijls met een klassieke Mister Cash - of dergelijke bankkaart. Het geld gaat er maar af na de 18° van elke maand. BCC volgt de locaties goed op. Twee dagen na betalingen in azië, werd ik persoonlijk opgebeld, met de vraag of ik in australië was. Daar had men geprobeerd om geld af te halen. Men vond dit verdacht, en terecht. Hoedje af voor die mensen. Heeft mij geen frank,() sorry, euro gekost.
        Daar ben ik niet zo zeker van. Geld pinnen in Frankrijk via VISA gebeurt niet gratis, er zijn zeker kosten aan verbonden en nog niet zo'n klein beetje dacht ik???
        Groeten
        Dirk

        Comment


        • #19
          Re: echte voordelen visa?

          SPAAR EN PLUK

          Met Visa zijn er heel wat voordelen:

          Kijk maar eens hier.
          5 verrichtingen van min. 25 euro = 1 aankoopcheque van 5 euro.

          Mijn vrouw gaat zo altijd tanken voor 25 € en heeft elke maand een aankoopbon van 5€.
          Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

          Comment


          • #20
            Re: echte voordelen visa?

            Voornaamste reden voor ons om Visa te nemen destijds was om de waarborg van een huurauto in het buitenland, en bij kortere reizen ook voor tolwegen.

            Comment


            • #21
              Re: echte voordelen visa?

              Oorspronkelijk geplaatst door satpet Bekijk bericht
              SPAAR EN PLUK

              Met Visa zijn er heel wat voordelen:

              Kijk maar eens hier.
              5 verrichtingen van min. 25 euro = 1 aankoopcheque van 5 euro.

              Mijn vrouw gaat zo altijd tanken voor 25 € en heeft elke maand een aankoopbon van 5€.
              Ik zie nochtans geen brandstofmerk of verkoper tussen de partners staan.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #22
                Re: echte voordelen visa?

                5 verrichtingen van min. 25 euro bij om het even wie of wat = 1 aankoopcheque van 5 euro die je dan bij een van de partners kunt gebruiken.

                Comment


                • #23
                  Re: echte voordelen visa?

                  Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                  5 verrichtingen van min. 25 euro bij om het even wie of wat = 1 aankoopcheque van 5 euro die je dan bij een van de partners kunt gebruiken.
                  OK, Thx, verkeerd begrepen.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #24
                    Re: echte voordelen visa?

                    te gebruiken voor veilige internet aankopen of betalingen ontvangen via paypal. slechts één maar je nummeringeven en waarborgen op je aankopen
                    een vlugge betalingen payage frankrijk
                    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                    IMac/IPad/Mac Air 
                    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                    Comment


                    • #25
                      Re: echte voordelen visa?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Albert Motard Bekijk bericht
                      Als je geld afhaalt, zowel in als buiten de europese unie, moet je geen transactiekosten betalen zoals dikwijls met een klassieke Mister Cash - of dergelijke bankkaart. Het geld gaat er maar af na de 18° van elke maand. BCC volgt de locaties goed op. Twee dagen na betalingen in azië, werd ik persoonlijk opgebeld, met de vraag of ik in australië was. Daar had men geprobeerd om geld af te halen. Men vond dit verdacht, en terecht. Hoedje af voor die mensen. Heeft mij geen frank,() sorry, euro gekost.
                      Geldafhalingen met visa in binnen- en buitenland kosten veel geld.
                      Bij mijn weten zijn ze bij alle banken duur tot zeer duur.

                      Transactiekosten voor geldafhaling in België en wereldwijd zijn echter gratis bij argenta. Zowel met visa als maestro.

                      Comment


                      • #26
                        Re: echte voordelen visa?

                        Kredietkaarten dienen ook als borg bij het huren van een wagen in het buitenland. In de VS is het bijna onmogelijk een wagen te huren indien men over geen kredietkaart beschikt. Of ze vragen een torenhoge geldsom als borgstelling in de plaats.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

                        Comment


                        • #27
                          Re: echte voordelen visa?

                          Hetzelfde voor hotels die zien ook niet graag mensen komen zonder krediet kaart.

                          De Pinto kaart van KBC geeft trouwens 2 jaar extra garantie op elektro toestellen die je met die kaart koopt.

                          G
                          As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                          like.no.other

                          Comment


                          • #28
                            Re: echte voordelen visa?

                            Citaat:
                            Oorspronkelijk geplaatst door Albert Motard
                            Als je geld afhaalt, zowel in als buiten de europese unie, moet je geen transactiekosten betalen zoals dikwijls met een klassieke Mister Cash - of dergelijke bankkaart. Het geld gaat er maar af na de 18° van elke maand. BCC volgt de locaties goed op. Twee dagen na betalingen in azië, werd ik persoonlijk opgebeld, met de vraag of ik in australië was. Daar had men geprobeerd om geld af te halen. Men vond dit verdacht, en terecht. Hoedje af voor die mensen. Heeft mij geen frank,() sorry, euro gekost.



                            Oorspronkelijk geplaatst door piksel Bekijk bericht
                            Geldafhalingen met visa in binnen- en buitenland kosten veel geld.
                            Bij mijn weten zijn ze bij alle banken duur tot zeer duur.

                            Transactiekosten voor geldafhaling in België en wereldwijd zijn echter gratis bij argenta. Zowel met visa als maestro.
                            Ik heb een Visakaart via Argenta en had zo geen vermoeden dat bij andere bankinstellingen WEL moest betaald worden bij geldopnames zowel in België, europa als buiten europa. Bedankt voor de correctie.
                            The problem of the male brain:
                            On the left side, there's nothing right.
                            On the right side, there's nothing left.

                            Comment


                            • #29
                              Re: echte voordelen visa?

                              In de UK op hotel geweest, ik werd enkel ingeschreven als ik een VISA kaart had, een collega die er geen had werd niet aanvaard, ik heb dan maar borg gestaan met mijn kaart.
                              Als je vb. een week op hotel bent dan nemen ze een 'provisie' van het geschatte bedrag wat je zal moeten betalen. Na afrekening wordt deze provisie terug gewist.
                              Ik heb dit laatst voorgehad dat men de provisie had vergeten te wissen, gevolg: Het saldo van mijn kaart was ontoereikend om nog andere aankopen te doen gedurende die maand...
                              __Romain______________________________________________..

                              Comment


                              • #30
                                Re: echte voordelen visa?

                                Geld afhalen doe je beter niet met de visa-kaart, dat kost zelfs 4,96 euro per afhaling.

                                Het gebruikte krediet betaal ik netjes elke maand op tijd terug, want daarop komt anders een debetinterest van 13,15 tot 18,03 per jaar (in functie van het product en van het bedrag van de kredietopening, in de folder van Citibank vind ik daarover niet meer uitleg, ik weet dus niet hoeveel ik zal moeten betalen als ik in het rood ga ).
                                http://barthuysmans.smugmug.com/
                                BD0338BE

                                Comment

                                Working...
                                X