Zijn er BD mensen die met een "copen" auto rijden??
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Copen
Collapse
X
-
-
Re: Copen
Oorspronkelijk geplaatst door Albert Motard Bekijk berichtIk rijd af en toe met een 'open' auto, maar wat is een 'Copen'auto?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Net het testverslag even gelezen. Lijkt mij wel een exclusief wagentje waarmee je opvalt. De prijs vind ik wel navenant hiermee. Ik ben 1,87 en zou me waarschijnlijk als een sardientje voelen. Bedankt voor de verduidelijkingen.The problem of the male brain:
On the left side, there's nothing right.
On the right side, there's nothing left.
Comment
-
-
Copen bestaat vanaf 2004, enkel in Japan, stuur rechts.
Ongeveer 2006 is de 1300 dan naar hier gekomen met stuur links.
Waarschijnlijk zitten er op dit forum, vooral Nederlanders dan, die een "Copen" bezitten. Er is een club in Holland.
Comment
-
Kameraad heeft hem al enkele jaren, met stuur rechts dan wel. Bolt goed, niet al te veel problemen, maar ik vind het veel te klein uitvallen. Daarenboven slechts één versie dacht ik, die toch miniem is qua specs, en een ruime basisprijs. Ik zou eerder opleggen en een ander merk/type nemen, bv. de 307CC?
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
de capuccino is een heel andere wagen, het is een 600cc tweezitter.achterwielaangedreven, echt een funcar, meestal rechts gestuurd.Nikon D80 , 55-200mm VR, Tamron 17-50mm 2.8, SB600 en een te kleine LowePro Slingshot
Comment
-
-
Comment