Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik rij daar nu al twee jaar mee rond, heb hem als bedrijfswagen.
In het begin was het zo van "maar" een 1.6 90pk maar die gedachte heb ik snel herzien.
Ik had ervoor een Focus 1.8 en deze is toch even vlot, enkel iets meer schakelen.
OK, het is geen 2.0 en je gaat er geen 0-100 mee doen in 4 seconden maar voor een normale vlotte rijstijl is die OK.
ik ben geen liefhebber van ford je gaat me er nooit mee zien rijden. nu moet ik eerlijk wel toegeven dat ze momenteel wel goede kwaliteit maken. je gaat zeker geen miskoop doen.
ik heb je profiel niet gelezen maar je moet er wel rekening mee houden dat in limburg de ocassie verkoop waarde lager ligt dan bv in de vlaanders. je heb hier heel veel mensen die bij ford werken een korting krijgen van 20% of soms meer. zij verkopen die wagens dan na een jaar aan een prijs die juist lager ligt dan hun aankoop prijs en wisselen om het jaar van auto
Ik hoop dan toch dat je een Megane Scenic bedoelt, want de gewone versie is binnenin het kleinste vehikel uit die klasse... Met mijn 1.87 zat ik er zeker niet comfortabel in i.v.m. een Golfje of een Focus.
Bij de Scenic is er geen probleem natuurlijk. Daar stouw je zonder probleem je favoriete basketploeg in...
hallo,
Ik wil deze wagen aankopen, heeft er iemand ervaring mee .
heb deze als bedrijfswagen..
en als ik deze vergelijken met peugeot 307 welke ik hiervoor had..
aan comfort heb ik moeten inboeten..
maar electronica en rijplezier zijn er enorm op vooruit gegaan..
maarja, stond dan ook veel in garage met 307.
Nu met C-max op 6 maanden 40.000 km gedaan en nog niet in garage gestaan (behalve onderhoud ) .. voor mij is het een aanrader..
tuurlijk als je enkele eurotjes meer hebt..
de nieuwe mondeo
Het zou een 1.6tdci 110pk worden , maar heb men oog ook laten vallen op een Renault megane 1.5dci 82pk. Ben er nog nie uit
Die 110 PK is inderdaad een groot verschil ... die motors zijn trouwens dezelfde in de Peugeot 307.
Maar twijgfelen tussen Ford en Renault?
Voor mij NOOIT meer Renault.
Comment