Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draadloze lichtschakelaars

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Draadloze lichtschakelaars

Hallo,

Ik overweeg om mijn traditionele lichtschakelaars te vervangen door draadloze (radiogestuurde) exemplaren. Heeft iemand hier positieve/negatieve ervaringen mee? Zijn er bepaalde merken die aan te raden of te mijden zijn? En, ten laatste, iemand tips over een winkel in het Antwerpse waar een ruim assortiment te vinden is?

Bedankt en prettige feestdagen!
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Re: Draadloze lichtschakelaars

Niko ontwerpt oplossingen zoals huisautomatisering, schakelmateriaal en stopcontacten die gebouwen beter laten werken voor iedereen die erin leeft en werkt.

verkrijgbaar bij firma Govaerts, Hessenplein Antwerpen.
    (nabij ingang Waaslandtunnel)

Comment

Bedankt voor de tip. Ik ben in die winkel langsgeweest, maar zo een module kost 260euro (en ik heb er 4 nodig).
      Bij Hubo heb ik iets vergelijkbaars gevonden van Profile voor 18 euro , en ik ben het momenteel aan het testen
      Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Comment

Misschien als het merk profile tegenslaat, kan je misschien eens kijken op www.gardy.com hun FREERF programma is ook heel interessant.
        Nikon D7500 ^ AF-S VR Zoom-Nikkor 18-200mm f/3.5~5.6G IF-ED ^ AF-S 17-55 f/2.8 DX ^ AF 50mm f/1.8 D ^ SB-800 ^ Velbon Sherpa 450n

Comment

Niks zo goed als Niko. Beste Betrouwbare Belgisch produkt!

Anders kan je idd Gardy eens bekijken of bij Merten (http://www.merten.de/html/en/1205.html) of http://www.gira.com/nl/

Comment

Heb hier redelijk wat van Marmitek in huis. Niet extreem duur, werkt heel goed en je kan ook makkelijk een bestaande installatie ombouwen naar domotica (met wat elektriciteitskennis uiteraard). 't Is natuurlijk geen Niko, maar het werkt wel goed.
            Onder andere hier te koop.

Jos
            Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

Comment

Working...
            X