Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be
Meestal komt zo'n hoog 'online' gehalte door zoekbots (google-yahoo zoekbots op zoek naar e-mail adressen om te spammen)
Dat heeft er zeker ook mee te maken. Vooral het Yahoo bot kan actief zijn. Google komt dagelijks op bezoek, maar ik heb de indruk dat zij dit op een "propere" manier doen.
En het zoeken naar email adressen? Dat zijn niet direct de google-yahoo-live bots hoor, maar andere bots met minder goeie bedoelingen.
Trouwens, zolang niemand zijn email adres publiekelijk op het forum zet, zijn er geen email adressen te vinden.
Ik stel voor dat we ook gaan proberen het diepterecord te evenaren (breken zal waarschijnlijk wat moeilijk zijn), zodat er 0 mensen hier online zijn. De datum en tijd die ik daarvoor in gedachten heb is 29 december om 18:30. Doet iedereen mee?
Ik stel voor dat we ook gaan proberen het diepterecord te evenaren (breken zal waarschijnlijk wat moeilijk zijn), zodat er 0 mensen hier online zijn. De datum en tijd die ik daarvoor in gedachten heb is 29 december om 18:30. Doet iedereen mee?
Topic is beetje stil gevallen, maar ik ga ervan uit dat het nog steeds doorgaat...
Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be
Comment