Re: filmcamera
ik heb een sony dcr hc96e
ik dacht rond de 600 eurpo betaald.
de verkoper in de winkel had het nog niet voor de hd camera's hij zij dat deze mementeel te duur waren prijs was toen rond 1100 euro en blijkbaar zijn het geen echte hd's (toen = augustus 2007)
zijn mening koop je een betere camera van dit moment en koop bij een jaar of 3 4 een hd. je gaat dan niet meer betalen dan dat je nu een hdcamera koopt.
de keuze tussen hard disc, memory card, dvd of minidv was snel gemaakt.
minidv is de enigste die geen compressie gebruikt. en geeft dus steeds de beste beeldkwaliteit. nadeel van minidv is de 1 op 1 overzetting naar pc.
wat wil zeggen 1 minuut opname is 1min over zetten.
ik ben super tevreden van mijn cam. en heeft mooie beeld kwaliteit.
ik heb een 40 inch lcd van sony en ik moet zeggen het beeld is super.
en ja ik zie wanneer beeld goed is. ik heb de vergelijking gezien tussen analoog, dvd, digitaal, hdtv.
ik heb een sony dcr hc96e
ik dacht rond de 600 eurpo betaald.
de verkoper in de winkel had het nog niet voor de hd camera's hij zij dat deze mementeel te duur waren prijs was toen rond 1100 euro en blijkbaar zijn het geen echte hd's (toen = augustus 2007)
zijn mening koop je een betere camera van dit moment en koop bij een jaar of 3 4 een hd. je gaat dan niet meer betalen dan dat je nu een hdcamera koopt.
de keuze tussen hard disc, memory card, dvd of minidv was snel gemaakt.
minidv is de enigste die geen compressie gebruikt. en geeft dus steeds de beste beeldkwaliteit. nadeel van minidv is de 1 op 1 overzetting naar pc.
wat wil zeggen 1 minuut opname is 1min over zetten.
ik ben super tevreden van mijn cam. en heeft mooie beeld kwaliteit.
ik heb een 40 inch lcd van sony en ik moet zeggen het beeld is super.
en ja ik zie wanneer beeld goed is. ik heb de vergelijking gezien tussen analoog, dvd, digitaal, hdtv.
Comment