Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
onverantwoord snel
Collapse
X
-
-
Re: onverantwoord snel
En heeft de boom zich pijn gedaan ?
Sorry, maar ik heb geen respect voor die sukkelaars... Snel rijden doe je op circuit. Punt uit...Groeten,
Polleke
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk berichtEn heeft de boom zich pijn gedaan ?
Sorry, maar ik heb geen respect voor die sukkelaars... Snel rijden doe je op circuit. Punt uit...
Comment
-
Wel handig als je je een beetje overslapen hebt...
Laat ons politiemannen met hun bmw'ke die mannen maar eens volgenMijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikkie Bekijk berichtComplete waanzin. De egoïsten!
Als voetganger denken dat je alleen op de wereld bent is even gevaarlijk en egoïstisch. En zeg nu niet dat die voetganger alleen met zijn leven speelt hé, rij daar maar eens op se als rustige motard.
Maar ja, zo'n filmkes duiken altijd hier en daar wel op en deze vallen nog heel goed mee.
Spijtige is dat veel mensen door zoiets gaan veralgemenen en alle motards als gekken gaan aanzien.
Het is net als bij de auto's, hoeveel zeggen er niet "het is weer een BMW"? Ze zijn niet allemaal slecht hé maar sommigen vallen op.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Polleke, Verseg en Tom, helemaal juust!
Laatst zo'n filmke van een gast in een porsche gezien. Zigzaggend tussen de kegeltjes van de wegenwerken op de autostrade
En die nissan skyline tegen 315km/u was toch ook straf..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk berichtEerste heeft zich al doodgereden.....
Fabeltje is door hem in het leven geroepen en aangenomen als waarheid.
Legende's als Patrick en Ghostrider zullen altijd blijven bestaan.
Waaghalzerij en idioten zullen blijven bestaan.
En idd zoals Verseg verteld... Zelf voetgangers zijn potentiële zelfmoordterroristen.
Verkeer zal altijd een bron van ergernis en frustratie blijven.
Comment
-
Volgens mij is dit ook op de openbare weg ...
Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtDit denk ik ook in Leuven (en elders) van alle voetgangers en fietsers die overlopen zonder kijken op plaatsen waar het niet mag of gewoon nergens stoppen voor het rood.
Als voetganger denken dat je alleen op de wereld bent is even gevaarlijk en egoïstisch. En zeg nu niet dat die voetganger alleen met zijn leven speelt hé, rij daar maar eens op se als rustige motard.
Maar ja, zo'n filmkes duiken altijd hier en daar wel op en deze vallen nog heel goed mee.
Spijtige is dat veel mensen door zoiets gaan veralgemenen en alle motards als gekken gaan aanzien.
Het is net als bij de auto's, hoeveel zeggen er niet "het is weer een BMW"? Ze zijn niet allemaal slecht hé maar sommigen vallen op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
Ze hebben geen motor om op af te remmen, dus het complete remvermogen komt op die piepkleine remmen. In Noorwegen zijn we ooit een koppel tegengekomen, die waren met een tandem onderweg, als ze begraf niet op tijd de remmen en velgen lieten afkoelen, dan explodeerden hun bandjes
(dat hadden ze al een paar keer meegemaakt).
De motor in het tweede filmpje heeft overigens heel veel problemen met de grip van de achterband, je ziet de motor bijna elke keer dwars komen als er gas gegeven wordt.
Als ik een paar jaar geleden zo'n camera had gemonteerd toen ik de Passo del Rombo (Timmelsjoch) langs de Italiaanse kant naar boven reed met mijn Bandit 1200, dan hadden we ook vrij spectaculaire beelden gehad.
Het was de bedoeling dat ik eerst naar boven deed om er in de haarspeldbochten (bijna boven) foto's te maken van de clubleden die voorbij kwamen.
Boven heb ik bijna 15 minuten moeten wachten.
Toen ze allemaal voorbij waren, kon ik weer beginnen aan een inhaalrace (eerst de lens terug wisselen omdat die combinatie te groot was om weg te steken, helm op, handschoenen aan...). Er stond zo'n fiets-kilometertellertje op die motor, en de maximum-snelheid die ik op de bergpas had gehaald was 215km/h, met drie koffers aan de motor.
(Dat kilometertellertje telde net even veel kilometers aan als kilometerteller van de Bandit, maar gaf tijdens het rijden (km/h dus) wel zo'n 8% minder aan, op de teller van de motor zelf zal ik dus zo'n 230km/h gehaald hebben.)
Ik heb mij daar dus ook niet echt aan de snelheidsbeperkingen gehouden., maar ik druk verkeer heb ik altijd veel rustiger gereden.
http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
Comment