Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met Pamfax... Iemand met fax in GENT?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• problemen met Pamfax... Iemand met fax in GENT?

neen, ik probeer niet naar ons Pamela te faxen maar dit is een soort plug-in voor skype waardoor je kan faxen via je computer (tegen betaling).
    Nu heb ik dat geïnstalleerd maar ik krijg het ding niet aan de gang, telkens komt deze foutmelding (2x):

ik moet heel dringend een fax sturen naar Griekenland dus het is behoorlijk belangrijk...
    Iemand die weet wat ik moet doen? Heb al geprobeerd met de firewall uit maar dit lijkt niet te helpen.

Of is er een goede ziel in gent waarvan ik morgen de fax van mag gebruiken, uiteraard wil ik hiervoor betalen.

Koen
    Last edited by koen dd; 21 december 2007, 23:01.
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

FZ50

Re: problemen met Pamfax...

active x moet je dat niet in uw internet explorer configureren ? Zie daar eens bij uw security settings....

(sorry zit op mac momenteel, kan het niet nakijken )
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      active x moet je dat niet in uw internet explorer configureren ? Zie daar eens bij uw security settings....

(sorry zit op mac momenteel, kan het niet nakijken )
      heeft inderdaad iets met IE te maken maar daar schort ook een en ander mee vrees ik.
      Waarschijnlijk heeft het een met het ander te maken (werk altijd met FF trouwens).
      Maar pamfax gebruikt blijkbaar IE.

En wou daarnet een nieuwe versie installeren (IE 7), maar mijn laptop viel uit en moest dan schijfcontrole ed. doen. Waarschijnlijk meer aan de hand

dus hoop ik op het faxtoestel van iemand
      www.koendd.be

FZ50

Comment

zit ergens bij internet options, security en daar bij advanced (als ik het me goed herinner), kun je iets van active x configureren, waaronder welke publishers toegelaten zijn, en niet en op wat voor niveau dat die moet staan.

Kon je dat bij de post niet ? Of in de meeste van die nachtwinkels of dergelijke... faxen en telefoneren (zelfs interneten) naar het (thuis/buiten)land ?
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Re: problemen met Pamfax... Iemand met fax in GENT?

inderdaad, bij mij aant Rabot genoeg van die internet/telefoon zaken waar je volgens mij ook kunt faxen hoor...
          5DmkIII en wat glas

Comment

bedankt voor de tip jdm.
            Nu toont hij idd geen foutmelding meer. Maar ik krijg niks te zien (wit schermpje bij pamfax).
            er staat nu: connecting... en 10 sec later dat witte scherm

kan aan mijn internet explorer liggen (moet min. 6.0 zijn), maar als ik die update valt mijn laptop uit!

En aan een nachtwinkel/telefoondinges had ik nog niet gedacht. Morgen eens gaan zien hé.

Merci!
            Last edited by koen dd; 21 december 2007, 23:31.
            www.koendd.be

FZ50

Comment

En als je de pagina dat je daarvoor opent eens bij de "Vertrouwde websites" zet in uw IE?

Extra => internetopties => beveiliging => vertrouwde websites
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                En als je de pagina dat je daarvoor opent eens bij de "Vertrouwde websites" zet in uw IE?

Extra => internetopties => beveiliging => vertrouwde websites
                probleem is dat er niet echt een website vermeld wordt.
                Het is gewoon een kadertje dat opent waarin je dan waarschijnlijk opties voor je fax ed. kan instellen.

Het is een plug-in voor skype dus dat heeft ook niet echt een url hé...
                www.koendd.be

FZ50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen dd Bekijk bericht
                  Het is een plug-in voor skype dus dat heeft ook niet echt een url hé...
                  De melding die je toont komt anders wel van IE.

Ik gebruik geen Skype en Pamfax en kan het dus moeilijk uitproberen.

En je moet toch niemand in Gent hebben om te faxen? Eender wie dat u wil helpen kan dit toch als je het document doormailt.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

De melding die je toont komt anders wel van IE.

Ik gebruik geen Skype en Pamfax en kan het dus moeilijk uitproberen.

En je moet toch niemand in Gent hebben om te faxen? Eender wie dat u wil helpen kan dit toch als je het document doormailt.
                    dat de melding van IE komt weet ik, maar nergens wordt een URL vermeld.
                    IE wordt hierbij niet geopend (toch niet als webpagina) enkel een kadertje waar niks instaat (ook geen bestand, opties...)

en ivm doormailen:
                    het zijn 16pg, dus ik moet ze dan eerst allemaal inscannen.
                    Ik weet het met die pamfax ook, maar dan kan ik het zelf doen (heb nog beltegoed om mijn skype account)
                    www.koendd.be

FZ50

Comment

Ge kunt natuurlijk ook eens aan die Grieken proberen wijsmaken dat ondertussen de e-mail uitgevonden is.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Ge kunt natuurlijk ook eens aan die Grieken proberen wijsmaken dat ondertussen de e-mail uitgevonden is.
                        misschien wel want ze antwoorden nooit.
                        Maar mailen is niet echt een optie.
                        Het is de bedoeling dat zij die papieren verder aanvullen en terug faxen.

Dat zou dat zijn: ik scan en mail door, zijn printen, vullen in, scannen en mailen door, ik print terug.
                        Dat zou nogal eens een mooi leesbaar document zijn
                        www.koendd.be

FZ50

Comment

kost een kleine 30euro als ik ga faxen in de copyshop aan het station
                          www.koendd.be

FZ50

Comment

net naar mijn broer geweest en daar lukt het wel
                            www.koendd.be

FZ50

Comment

Working...
                            X