Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nogmaals een vraagje over Outl. Exp.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nogmaals een vraagje over Outl. Exp.

Dag iedereen,

Telkens ik een email verstuur naar mijn zoon (telenet emailadres in outlook e.)
    krijg ik steeds, en anderen ook bijna onmiddelijk een email terug met de melding: autoresponse ............ telemail (dat is alles) hij werkt met Win XP home. Hij heeft al verscheidene updates binnnen gehaald maar dit heuvel blijft zich nog steeds herhalen.
    Heb hier al een zoekactie ondernomen, maar over dit euvel niets gevonden.
    Zelf werk ik met webbased mail, geen hotmail of gmail maar een ander mailprog. Omdat ik van outlook express geen kaas noch mails heb gegeten deze vraag maar op chit chat gedeponeerd?
    Alvast bedankt,
    Yrud
    Last edited by Franciskine; 19 december 2007, 20:26.

Re: Nogmaals een vraagje over Outl. Exp.

Waarschijnlijk heeft hij in de opties ergens aangevinkt dat er telkens een bevestiging moet worden verstuurt.
    Kijk eens in de opties bij bevestiging en Beveiligingsbevestigingen
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Direct ook geen antwoord maar misschien kan je uw vraag ook eens hier stellen http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?f=9
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

Comment

Hey juppekes

Is dit niet de autorespons van telenet die bij uw zoon staat aangevinkt in zijn telenet acount
        Bootjes

Comment

Working...
        X