Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ook hier wat ups en downs, maar waar niet eh.
2007 was het jaar:
- Waarin ik ben gaan samenwonen
- Waarin ik mijn grootmoeder veloren heb
- Waarin ik fotografisch enorm vooruit gegaan ben, althans dat vind ik zelf dan toch
- Waarin een foto van mij verschenen is in het Book of Fame! En geloof me, daar ben ik apetrots op
- Dat voor mij niet snel genoeg naar zijn einde kan gaan daar ik plan in het begin van 2008 de stap te zetten van d70s naar d300
Al bij al mag het jaar 2008 in diezelfde zin verlopen op het verlies van een familielid na dan
Verder wens ik iedereen net zo een positief nieuw jaar toe!
- In januari begonnen te werken op een nieuwe locatie ( beveiliging )
- Heb het daar heel er naar mijn zin , nog steeds
- Mijn huidige werkgever verliest dit object .....
- Ik ga begin Januari over naar een ander bedrijf die daar de beveiliging doet
- En medio volgend jaar zal ik in dienst gaan komen van de opdrachtgever zelf , en word ik ambenaar
Kortom , een vrij "normaal" jaar met een spannend slot ........
-heb ik van het "Afrika-gevoel" mogen proeven in Kenia,
-heb ik mijn diploma apotheker behaald,
-ben ik gaan samenwonen
-heb ik (vandaag vernomen) een IWT beurs behaald om te doctoreren.
-heb ik van het "Afrika-gevoel" mogen proeven in Kenia, -heb ik mijn diploma apotheker behaald,
-ben ik gaan samenwonen
-heb ik (vandaag vernomen) een IWT beurs behaald om te doctoreren.
Comment