Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik post hier als VerSeg maar had ik nooit tegen kennissen, vrienden of collega's gezegd dat ik dat was, dan had nooit iemand dit geweten. Hoogstens op de admin van BD als iemand je persoonlijk kent en je naam ziet op de betaling, maar dat heb je dan ook met of zonder de groene bol.
Anoniem ... dan moet je ook nooit een foto posten van een plaats waar iemand van je vrienden bij stond ... misschien herkent die de foto wel.
Ik ken ook zo iemand die altijd en overal rare nicknames gebruikt en niet gekend wil zijn maar bezie dan eens de eigenschappen van een document of foto dat hij post en je ziet zijn naam staan als auteur. Men mag niet zien dat het van hem is maar hij moet toch kunnen aanwijzen dat hij het gemaakt heeft.
Als je zelf correct en eerlijk bent, wat doet het er dan toe dat iemand je herkent? Schrik dat je baas zal te weten komen dat je tijdens de kantooruren iets post op een forum?
Als je op een forum bezig bent met de bedoeling dat niemand je herkent, dan ben je er met een verkeerde reden bezig.
Ik heb gewoon geen zin in zo een brief of zo een bankrekening met BD erop die in mijn huis arriveert.Het is daar niets mis mee, het is een persoonlijk kwestie.Ik kan gewoon geen lid worden, de geld vind ik niet veel.
Ik heb gewoon geen zin in zo een brief of zo een bankrekening met BD erop die in mijn huis arriveert.Het is daar niets mis mee, het is een persoonlijk kwestie.Ik kan gewoon geen lid worden, de geld vind ik niet veel.
Nou, dat is toch duidelijk, maar laat andere mensen dan ook hun eigen keuze maken.
groenebollenmentaliteit het nieuwe woord na bokitoproof
Nog niet erg veel hier op het forum geweest denk ik, anders kon je weten dat er hier nogal wat mensen zijn die veel tijd en moeite steken in het beantwoorden van vragen en/of uitgebreid uitleg geven hier op het forum, en dan met name aan beginnende fotografen.
En één van die behulpzame mensen is zeer zeker Antoine200.
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Nog niet erg veel hier op het forum geweest denk ik, anders kon je weten dat er hier nogal wat mensen zijn die veel tijd en moeite steken in het beantwoorden van vragen en/of uitgebreid uitleg geven hier op het forum, en dan met name aan beginnende fotografen.
En één van die behulpzame mensen is zeer zeker Antoine200.
dhoo ,allee t'is ni waar (wat is anders de bedoeling van een forum)
zoveel mogelijk lidgeld verzamelen (merk de smily op)
zoveel mogelijk lidgeld verzamelen (merk de smily op)
Neen, zeker niet.
We eindigen 2007 met meer dan 400 vzw-leden.
Als er dat in 2008, 200 worden, dan is dat prima.
Als er dat 600 worden, dan is dat ook prima.
Wij willen dat alle vzw-leden dit uit vrije wil beslissen.
Zij die beslissen om geen vzw-lid te zijn, mogen als gast aan ons forum deelnemen.
Geregistreerden kunnen als actieve gasten deelnemen,
niet geregistreerden kunnen enkel passief deelnemen.
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Nou, dat is toch duidelijk, maar laat andere mensen dan ook hun eigen keuze maken.
Jongen ik dwing toch niemand?Het is een leuk forumpje en als ik de mogelijkheid had ,bleef ik er.maar nu kan ik niet blijven, dus wil ik mensen die niet vz-lid zijn ergens opvangen.Laat me dude
Dus bij deze: Willen jullie over maatschapij, politiek,homosexualitiet,kerst,literatuur , fotografie discusseren.
meld je aan bij onze BD hyves
Comment