Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Even een linguďstisch vraagje 123: Wat zijn 'hyves'?
haha Hyves is virus, iets als msn maar dan trager.Je kunt je vreinden toeveogen en met ze communiceren.Meestal draait het daar om (persoonlijk)foto's .wees besmet en maak een account aan, mocht ik je (heeeeeeeeeeel) aardig vinden dan geef ik je wel mijn echte hyves
haha Hyves is virus, iets als msn maar dan trager.Je kunt je vreinden toeveogen en met ze communiceren.Meestal draait het daar om (persoonlijk)foto's .wees besmet en maak een account aan, mocht ik je (heeeeeeeeeeel) aardig vinden dan geef ik je wel mijn echte hyves
Count me in. Alleen weet ik nog niet goed hoe ik lid moet worden. Ben niet zo'n kei op dat gebied maar ik zoek het nog wel verder uit. En neen, geen GROENE BOLLEN!!!
Ik heb het gevoel dat ze vastbesloten zijn om dit chitchat te sluiten.wat we ook kunnen
doen is dat niet leden gezamelijk ergens anders gaan afspreken.
Is dat een idee?Mogelijkheid?ziet eimand ene optie?
De meest voor de hand liggende optie is lid worden, denk ik. Voor dertig euro kun je toch niet sukkelen. Een jaar lang aanbod van alles, jawel alles, van wat van dichtbij of van veraf met fotografie te maken heeft.
Comment