Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht : een De Morgen een een Het Laatste Nieuws-lezer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gezocht : een De Morgen een een Het Laatste Nieuws-lezer

Ik bekijk iedere dag Het laatste nieuws en heb de foto niet afgedrukt zien staan.
    Maar het verwonderd me niets dat dergelijke dingen gebeuren, bij alle dagbladen.
    Wanneer we een nationale aquarium tentoonstelling houden dan lever ik meestal de foto's voor de persmappen, en dan zie ik enkele dagen later bijna altijd de foto's staan met als onderschrift Foto HLN, of Foto De Morgen, of archieffoto, nogtans staat achteraan de foto duidelijk wie ze maakte.
    Protesteren helpt niet, ze antwoorden of reageren gewoon niet.

Broken-wing

Comment

Sorry dat ik deze topic omhoog haal, maar heeft de TS antwoord gekregen van de krant in kwestie ?
      Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
      een hoop sunbounce & strobist stuff

Comment

Haha dat is niet leuk

Comment

HLN is daar idd slecht in. Vorig jaar ook foto's doorgestuurd die ik genomen had en in de krant stond er dan onder Foto's door KN. En dat zijn niet mijn initialen. Maja...
          Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
          Meer op: www.xindi.be

Comment

Duw de rekening onder hun neus!
            Canon R3 en gLas
            http://www.torekefoto.be

Comment

De foto kan ook geplaatst zijn door een plaatselijke fotoboer die het regionale nieuws verzorgd en die toevallig lid is van Belgium Digital .
              Ge leest dikwijls in die kranten dat ze plaatselijke correspondenten zoeken die voor een habbekrats reportages en foto's doormailen naar die kranten .

Comment

Working...
              X