Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstcadeau voor dieren: zin of onzin?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kerstcadeau voor dieren: zin of onzin?

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    onze drie katten gaan eenmaal in de week naar de schoonheidsalon, met de feestdagen doen we natuurlijk nog iets extra's, bv de oudste is dol op kaviaar en dat krijgt ie dan ook.
    grt,bouk.
    Eh, je hebt het misschien nog niet gemerkt bouk maar in feite, eigenlijk, om precies te zijn ben ik dus een kat. Krijg ik nu ook....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
      Eh, je hebt het misschien nog niet gemerkt bouk maar in feite, eigenlijk, om precies te zijn ben ik dus een kat. Krijg ik nu ook....
      Ik denk dat Boul er geen probleem van zal maken...wel de rest van het jaar brokjes he
      Mvg Tim

Comment

Onze kat versieren we dezer dagen met kleine LED lichtjes. (Een stuk of 50 LED's aan een sliert met één batterijtje)
        Een kerstboom hebben we dus niet.

Groetjes
        Skitch
        "Alleen echte dwazen - naïeve, verrukte dromers - kunnen hun leven wijden aan een feest dat een geschenk is aan zichzelf en aan anderen." - Slava Polunin

Comment

Een kerstcadeautip voor hondeneigenaars

http://www.yankodesign.com/?p=118
          Mvg Tim

Comment

Kasmier krijgt al vanaf hij anderhalf was al speciale voeding voor blaasgruis. Twee jaar geleden kreeg hij er nog eens suikerziekte bij waardoor zijn eten nu ook afgewogen is omdat hij niet te dik zou worden (als hij dat al niet is )
            Dus héél af en toe mag hij eens zondigen en krijgt hij eens iets anders dan zijn dagelijkse brokken... En geloof me, ik geniet met hem mee als ik hem hoor smikkelen
            Katten zijn altijd fotogeniek.
            Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
            -Gladys Taber-

Comment

Chuck will be getting a castration for Christmas.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                moet je volgend jaar toch weer wat anders verzinnen!!
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                  Ben ik even blij dat we niet familie zijn

Comment

Als ik hier al die reaktie's lees is er maar een woord voor "kerstkadootjes voor dieren".
                    ONZIN.
                    Maar toch moet ik toegeven, als mijn vrouw lekker eten maakt dan krijgt het hondje ook iets lekkers, want het eet met me mee, niet uit hetzelfde bord zoals bij boer Charel natuurlijk.

Broken-wing

Comment

Ons konijn krijgt met de kerst een prachtig zilveren dienblad om op te liggen
                      ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Broken-Wing Bekijk bericht
                        Als ik hier al die reaktie's lees is er maar een woord voor "kerstkadootjes voor dieren".
                        ONZIN.
                        Broken-wing
                        Ik vind zelfs "kerstkadootjes voor mensen" onzin. Heeft niets met Kerstmis te maken. Allemaal commerciëel opgefokt.
                        Ik heb daarstraks nog een kerstkadootje geweigerd.(vliegreisje voor 2 personen naar een zuiders land van 22 to 29 december). Ik heb die week verlof en wil dat naar mijn eigen zin besteden.(tot groot ongenoegen van mijn halve trouwboek).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                          Ons konijn krijgt met de kerst een prachtig zilveren dienblad om op te liggen

Moet ik onthouden voor als mijn dochter een paar jaar ouder is. Papa wat krijgt mijn konijn van de kerstman
                          To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                            Ik vind zelfs "kerstkadootjes voor mensen" onzin. Heeft niets met Kerstmis te maken. Allemaal commerciëel opgefokt.
                            Ik heb daarstraks nog een kerstkadootje geweigerd.(vliegreisje voor 2 personen naar een zuiders land van 22 to 29 december). Ik heb die week verlof en wil dat naar mijn eigen zin besteden.(tot groot ongenoegen van mijn halve trouwboek).
                            toch kwamen de Wijzen uit het oosten, toen ook al met geschenken hoor.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht

Bwa het gaat hem niet over de zin of onzin van die cadeautjes.... Als ik zie dat degene die het cadeautje krijgt er echt plezier in heeft, in het gekregene (of het nu mijn vrouw of hond is maakt eigenlijk niet uit (beide betekenen veel voor mij, gelieve me niet mis te verstaan )). Het geluk dat zo'n cadeautje ontvangen meebrengt geeft hier voor mij wel allemaal zin aan.
                              To make your dreams come true, wake up

Comment

(of het nu mijn vrouw of hond is maakt eigenlijk niet uit (beide betekenen veel voor mij, gelieve me niet mis te verstaan ))

Toch opletten met zo'n uitspraken hoor, JDM:
                                Ik heb ooit eens gezegd : evenveel, en dat was niet in goede aarde gevallen
                                fotosite

Comment

Working...