Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-Box 360 of Playstation III

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: X-Box 360 of Playstation III

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Zag net een promotie van Benq staan: gratis wii met sportspack bij aankoop van een beamer Benq W500...

Zo'n W500 kost wel 979 euro btw in...

Beamer is een DLP projector 1280x720 pixels, 1100ansi lumens, 5000:1 contrast en levensduur lamp is 2000/3000 uren...

Dan kan je dus films in het groot mooi bekijken ook... wel iets duurder en anders dan een PS3/xbox...
    De wii beschouw ik niet als gelijke van de ps3 of xbox 360, het dingetje zit in een andere prijsklasse en ik volledig op een ander principe van gamen gebouwd. Niet om te zeggen dat het minder goed is, het is gewoon heel anders.

Bij de xbox 1 of de ps2 had ik zonder twijfel de XBOX gezegd, maar nu ligt dit ietwat anders. De ps3 is een goede machine (de 360 ook wel hoor).

Maar de kameraad van wie ik iets hoger zei dat hij een 360 heeft, heeft die wel al 2 maal moeten opsturen naar microsoft voor een defect te laten repareren. Dit zou toch niet mogen, ik weet natuurlijk niet of dit maar exemplarisch is of dat er meerdere xbox'en problemen hebben.

De service was dan wel weer goed, xbox thuis opgehaald en mooi op tijd (2 weken denk ik) terug aan huis geleverd.

Zoals ik al zei: wat je ook doet, je zal je wel amuseren

Comment

hoe zit het met audio, zitten er aansluitingen op voor luidsprekers ofzo?
      Nikon D80/Nikkor 50mm/Sigma 10-20mm/Nikkor 18-200VR/ Nikon SB900
      http://kodefoto.webs.com/
      http://flandriens.webs.com/

Comment

Bij de xbox 360 zit er aan de hd kabel een optische uitgang die naar je surround kan en deze dan voorziet van Dolby digital.
        StijnDeGrauwe.be

Comment

PSIII. Why? Speel het eens op een HD tv, dan merk je wel waarom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
            PSIII. Why? Speel het eens op een HD tv, dan merk je wel waarom.
            en een X-box is dus minder goed?

Comment

Wat is er zo geweldig aan een ps3 op een hd tv?
              Ik speel mijn xbox 360 games ook full had hoor
              StijnDeGrauwe.be

Comment

Vandaag van iemand gehoord die ze alle twee heeft: De ps3 is nét ietsje meer..

Comment

Beschadigde de xbox ook niet nog eens de spellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
                    Beschadigde de xbox ook niet nog eens de spellen?
                    Op mijn games zijn geen krassen te zien
                    Er zullen misschien wel enkele toestellen zijn die een mankementje hebben, maar die zijn er zeker en vast ook in de Sony stal...
                    StijnDeGrauwe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                      Op mijn games zijn geen krassen te zien
                      Er zullen misschien wel enkele toestellen zijn die een mankementje hebben, maar die zijn er zeker en vast ook in de Sony stal...
                      Nou enkele...als Microsoft toegeeft dat het ding krassen kan veroorzaken moeten er wel een héleboel gevallen zijn geweest denk ik zo

Comment

is er echt niemand die mij kan aantonen welke console welke voordelen heeft?

Comment

Bij de camera's zijn de lenzen het belangrijkst en bij de consoles de spelletjes. Koopt de console waarvoor de meeste/beste games te krijgen zijn die jij graag speelt.
                          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                            Bij de camera's zijn de lenzen het belangrijkst en bij de consoles de spelletjes. Koopt de console waarvoor de meeste/beste games te krijgen zijn die jij graag speelt.
                            Hierzie! 't Heeft lang geduurd...

Ik kocht een PS/2 voor GT3 en nog een voor GT4 (de eerste was versleten ). Ik zou een PS3 kopen voor Blu-Ray mocht ik een HD scherm hebben (XBOX met HD-DVD kost evenveel, en er zijn meer films beschikbaar op BluRay, but the War is not over yet...), ma ik speel op 't moment niet echt veel spelletjes meer...
                            pixelpusher

Comment

Ik ga me ook een PS3 kopen, ben alleen nog op zoek naar eentje met een 60GB harde schijf, met een toestel van 40GB harde schijf is het onmogelijk om PS2 games te spelen.
                              Ik blijf zoeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
                                Nou enkele...als Microsoft toegeeft dat het ding krassen kan veroorzaken moeten er wel een héleboel gevallen zijn geweest denk ik zo
                                Het 'ding' zelf maakt gaan krassen maar wel als je je xbox kantelt tijdens het afspelen van een game/dvd.
                                Er is een klein percentage van xbox'en geweest die krassen maakte maar die zijn verbeterd.

Qua uitval en mankementen heeft de 360 nu wel een betere reputatie.
                                Als je het mij vraagt ben je veel beter af met een 360.
                                Waarom? De games zijn veel beter (HALO all the way !! ) imo.
                                De games en voor de exclusieve games van de PSIII staan me gewoon niet aan.
                                Die van de xbox wel.

Online... hoe je het ook draait of keert... de 360 heeft een super online community!! Telkens barstensvol en loopt als een trein.
                                Ik ga volledige draadloos online op xbox live.

Grafix: De eerste die mij de verschillen kan laten zien tussen gelijkaardige games (bv de Call of Duty reeks) steekt z'n vinger maar eens op en ik kom je voeten kussen!! Die verschillen zijn supernihil!! Het is enkel psychologisch!

Ik heb al van in het begin een 360 en ik heb het me nog geen seconde beklaagd.

Comment

Working...
                                X